Leuk dingquote:
Ik denk het niet.....zie Micky er wel voor aan om alle drank weg te spoelen in dat gevalquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ben blij dat Micky (party pooper) morgen gaat, maar Bartje kennende gaat ie toch wel los *duimt*![]()
ik bied 5 kamelenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
4x zoenen is Oost-AfghaansWel Marokkaans geloof ik
.
gooi er 2 schapen en een geit bij en we hebben een dealquote:
En jij zeurt dat we het over HBB moeten hebbenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
gooi er 2 schapen en een geit bij en we hebben een deal
Hoop doet leven he *duimt drifitig door*quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk het niet.....zie Micky er wel voor aan om alle drank weg te spoelen in dat geval
Ja handig héquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:49 schreef doka het volgende:
[..]
Dat komt door die mooie pijltjes ervoor, denk ik
Laat regie niet zien, denk dat ze het willen bewaren voor de TV uitzendingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:55 schreef robster16 het volgende:
wat is er toch met Kel aan de hand?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
En jij zeurt dat we het over HBB moeten hebben
Maar dan moet ze wel drank drinken en laten drinken gok ikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:56 schreef DaMook het volgende:
Bart moet btw wel aan de gang vandaag met micky
je kon haar ondergoed zien en meer van haar borsten dan goed is voor je ogenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:55 schreef teamlead het volgende:
wat is dat trouwens voor een gordijn dat om fiool heen hangt
Kellyquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:56 schreef SuperMOM het volgende:
Wie moet Monique laten gaan van Micky??? En ja Viool is het met haar eens![]()
ze is met haar kussen en dekbed naar het restaurant verhuisdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:55 schreef robster16 het volgende:
wat is er toch met Kel aan de hand?
Sorryquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:57 schreef teamlead het volgende:
[..]nee, dat was ik niet... ik ging over het zwaaien (ook al zo'n succes
)
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:57 schreef teamlead het volgende:
)
euh.. wromquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:57 schreef mijn23 het volgende:
[..]
ze is met haar kussen en dekbed naar het restaurant verhuisd
omdat ze langzaamaan een psychose krijgt ,ik zou daar niet meer willen gaan slapen wanneer zij ook in dat huis isquote:
Ze wil waarschijnlijk gewoon in de picture staanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:58 schreef SuperMOM het volgende:
Oke Kelly dus, was iets te vroeg met postenWat is er toch met haar? Ik weet in BB dat ze hormoon pillen slikte, zou het daar door komen dat ze zo labiel overkomt en reageert?
Begrijp niet dat dat toetsenbord nog heel is, ramt de toetsen er zo ongeveer dwars doorheen.quote:
Oké, dan 3 dromedarissen voor een bundel met 100 zwaaismileys en 50 cheerleadersquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:57 schreef teamlead het volgende:
)
Ach je weet niet op wat voor pagina hij zitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:59 schreef SuperMOM het volgende:
Moet Bart DOOR het toetsenbord heen?? En waarom erbij hijgen?
EN waarom hoor ik alleen datquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:59 schreef SuperMOM het volgende:
Ze heeft de hele avond al kuren. Zit niet lekker in haar vel, ofozquote:
voor dat gezeik van gisteren kwam ze gewoon dom over en nu labiel door wie zou dat nou komen???quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:58 schreef SuperMOM het volgende:
Oke Kelly dus, was iets te vroeg met postenWat is er toch met haar? Ik weet in BB dat ze hormoon pillen slikte, zou het daar door komen dat ze zo labiel overkomt en reageert?
Weet je wel niet hoe vermoeiend typen isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:59 schreef SuperMOM het volgende:
vruchtensap volgens mijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
Die machine op stream 3, komt daar water, koffie of ijsblokjes uit?
Volgens mij moet ze levenslang hormonen slikken anders gaan die Mannen dingen weer overheersen, wie weet heeft ze net haar maandelijkse stop of zo?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:58 schreef SuperMOM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |