Is dat niet meer iets Oost- Afghaans?quote:
Misschien wil zij hem graag warm houden vanachtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:42 schreef mijn23 het volgende:
mensen,kelly SPOORT echt niet meer,vraagt ze aan 1 van die supperclubboys : ben jij s nachts weleens bang?
Je meent toch niet dat je met MO koffie wilt drinkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kook van jou
![]()
Maar een mooie vrouw kan ik best waarderen al zou ik er niks mee willen verder op wat koffiedrinken na dan ofzo![]()
hoe duidelijk wil je het hebbenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:45 schreef Manu82 het volgende:
Hey TL, kan de SC niet nog wat duidelijker aangegeven worden ik zit steeds op de verkeerde te klikken als we nog maar bij de eerste pagina zijn?
Uiterlijk wel ja, maar ik vind Joost qua karakter ook erg leuk.quote:
Ratelbandquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:46 schreef Foreverblue het volgende:
Micky versprak zich... de nieuwe manager wordt een man
Valt even tegen ja, beetje braafquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Bleh saaie Mickey, Bart wilde nu net weer los gaan met Gert![]()
ja, weet ik, het zal ook wel aan mij liggen zo af en toe, maar omdat als ik snel wil lezen op m'n werk ofzo kan ik de sv altijd wel meteen vinden in een oogopslagquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoe duidelijk wil je het hebbenDe TT spreekt toch voor zich
Dat komt door die mooie pijltjes ervoor, denk ikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, weet ik, het zal ook wel aan mij liggen zo af en toe, maar omdat als ik snel wil lezen op m'n werk ofzo kan ik de sv altijd wel meteen vinden in een oogopslag
henk schiffmacherquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:46 schreef Foreverblue het volgende:
Micky versprak zich... de nieuwe manager wordt een man
Ik denk niet dat ik iets gemeen heb met MO, maar ik vind haar ook niet echt heel mooi ofzo. Doe mij Micky maar, al is ze nu wel een beetje kinderachtigquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:45 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Je meent toch niet dat je met MO koffie wilt drinken![]()
![]()
![]()
heb ik op school al te vaak gedaan![]()
Joost was mij iets te druk, ik hou van rustige mensenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Uiterlijk wel ja, maar ik vind Joost qua karakter ook erg leuk.
Zoenen is Oost-Afghaansquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Is dat niet meer iets Oost- Afghaans?![]()
Nou schattig tochquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:42 schreef mijn23 het volgende:
mensen,kelly SPOORT echt niet meer,vraagt ze aan 1 van die supperclubboys : ben jij s nachts weleens bang?
komt waarschijnlijk door de steeds wisselende TT... maar steeds dezelfde TT gaat ook niet echt helpen eea overzichtelijker te houden lijkt mequote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, weet ik, het zal ook wel aan mij liggen zo af en toe, maar omdat als ik snel wil lezen op m'n werk ofzo kan ik de sv altijd wel meteen vinden in een oogopslag
4X bedoelde ikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zoenen is Oost-Afghaans![]()
![]()
Volgens mij gebeurt dat hier in NL ook wel eens hoor.
Herman den Blijkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hoe heet die vent van Herrie in de keuken ???
Nou zeg luilakquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:45 schreef Manu82 het volgende:
Hey TL, kan de SC niet nog wat duidelijker aangegeven worden ik zit steeds op de verkeerde te klikken als we nog maar bij de eerste pagina zijn?
ja, bedoelde ik dus, doordat ik vandaag een aantal keer erg snel wat mee wilde lezen en er dan vrij snel klikte zat ik van de 4 keer zo ongeveer 3 keer in de FB topicquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
komt waarschijnlijk door de steeds wisselende TT... maar steeds dezelfde TT gaat ook niet echt helpen eea overzichtelijker te houden lijkt me
maar om dan in het FB-topic te gaan posten...
Erg truttig van Micky, en dat op de laatste avond maarjaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:51 schreef SuperMOM het volgende:
Potverdomme!!!! Geen drank?? Aan de water en morgen vroeg op?Ben ik daarom morgen vrij?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
komt waarschijnlijk door de steeds wisselende TT... maar steeds dezelfde TT gaat ook niet echt helpen eea overzichtelijker te houden lijkt me
maar om dan in het FB-topic te gaan posten...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |