JA, maar zijn artiestenaam was Dariusquote:
Darius was toch BB2quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:15 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Die irritante Darius die uren in de badkamer was? En dacht dat hij kon zingen? Jeanette met Georgie?? Die BB???
je kan niet alles hebben he. Met 1 van de 2 moet je tegenwoordig al heel tevreden zijnquote:
Die heeft toch daarna ook nog eens een nummertje uitgebracht?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
JA, maar zijn artiestenaam was Darius
Ik zit even te luisteren, zonder beeld is het echt concentrerenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
je kan niet alles hebben he. Met 1 van de 2 moet je tegenwoordig al heel tevreden zijn![]()
Daar lijkt het op jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
je kan niet alles hebben he. Met 1 van de 2 moet je tegenwoordig al heel tevreden zijn![]()
Darius en Georgie was BB2quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:15 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Die irritante Darius die uren in de badkamer was? En dacht dat hij kon zingen? Jeanette met Georgie?? Die BB???
Whaha Fiool voert hele gesprekken in bed met Kel, ja een monoloog, snurk, snurkerdesnurk en snurk snurk snurkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:17 schreef DaMook het volgende:
Kantoortje 10 cm hoger ipv lagerYeah right dat helpt
De man van Holt? Die heet zo iigquote:
En dat is moeilijk met fok enzo erbijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zit even te luisteren, zonder beeld is het echt concentreren![]()
Ze (de regie) stellen ons even op de proefquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dat is moeilijk met fok enzo erbijIk heb liever beeld en geluid
Dan kan ik zien wanneer ik op moet letten
Onlangs was het blablablabla.......Kellyquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Whaha Fiool voert hele gesprekken in bed met Kel, ja een monoloog, snurk, snurkerdesnurk en snurk snurk snurk![]()
Iedere keer als ik die naam uitgesproken hoor worden door fiool, slaat mijn hart een paar slagen over...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Voel je je aan gesproken![]()
![]()
TL is een beetje paranoia
En ook de lichaamstaalquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dat is moeilijk met fok enzo erbijIk heb liever beeld en geluid
Dan kan ik zien wanneer ik op moet letten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |