Ik denk ik houd het netjes en zonder smiliesquote:
Mustapha was iig wel bekend (die Marrokaan) en Jeanette (winnares, huilde veel enzo)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:11 schreef teamlead het volgende:
[..]Ik heb last van een BB4-blackout.. heb het wel gezien, maar geen idee meer wie er in zaten
![]()
Maar ze werken dan ook al vanaf eh heel lang alquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou dat zijn dan wel hele lange pauzes hoorGisteravond/nacht ookal, duurde ruim 2uur
Dag lieve lieve beertjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:12 schreef lovebear het volgende:
Ik ga mn bedje in morgen weer werken
Slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker grote troetelbeerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:12 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
![]()
Was wel geweldig die BB he!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:11 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Oh Diana, kijk dat waren nog eens tijden![]()
Slaap lekker Beertjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:12 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
![]()
Trustquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:11 schreef Talitha het volgende:
Dit wordt mijn laatste post vanavond/vanacht. En nr. 350 dus het begint ergens op te lijken.
Weltrusten iedereen en tot morgen![]()
![]()
.
slaap lekker lief beertje. Werkze morgenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:12 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dag beertjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:12 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die irritante Darius die uren in de badkamer was? En dacht dat hij kon zingen? Jeanette met Georgie?? Die BB???quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mustapha was iig wel bekend (die Marrokaan) en Jeanette (winnares, huilde veel enzo)
Je hoort nu wel duidelijk Bart en Viola nu, best belangrijk gesprek over Kellyquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:14 schreef Morwen het volgende:
4 streams op de keuken, zonder mensen erin![]()
Trusten Beertjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:12 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
![]()
Darius was BB2 en Georgie ookquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:15 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Die irritante Darius die uren in de badkamer was? En dacht dat hij kon zingen? Jeanette met Georgie?? Die BB???
Joh... dat wisten we nog nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:14 schreef BONG4002 het volgende:
Kelly heeft een minderwaardigheidscomplex hoorde ik Bart zeggen
Dat was Mohammed, toch? In BB2.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:15 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Die irritante Darius die uren in de badkamer was? En dacht dat hij kon zingen? Jeanette met Georgie?? Die BB???
Helaas een gesprek ZONDER beeldquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:13 schreef BONG4002 het volgende:
Holt en Bart gaan even zwaar in gesprek op het kantoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |