Je omhoog neukenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:40 schreef Mokster het volgende:
Ongelofelijk! Terwijl ik hier de hele week keihard heb gewerkt (tussen het Fok!ken door) was mijn roomie op missie naar Kenia (met onze überlekkere clustercoördinator). Ik denken dat ze daar keihard gewerkt hebben. Zijn ze gewoon een dag op safari geweest!! T moet niet gekker worden.
EN IK WIL OOK OP MISSIE!!!
Dat doet die clustercoördinator goedquote:
Daarom ga jij niet op Safariquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik neuk graag, maar dat gaat me toch echt te ver...![]()
moet je nagaan bij al die aanbidsters die hij heeftquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan vaker als je lief is
Hij kan zijn vriendin niet aankijken of ze is zwanger
nooit nietquote:
precies, dan willen ze je niet meerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ben je te oud om je omhoog te neuken
Word jij tegenwoordig dan afgewezen door je baas?quote:
Ik hoef niet op safariquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Word jij tegenwoordig dan afgewezen door je baas?![]()
Ik vind dit een heel bizarre zin.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:02 schreef Faithy het volgende:
goedemorgen!
!neukt QyRoZ even in het voorbijgaan![]()
![]()
Twisty.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:03 schreef Twisted_fok het volgende:
mogguh!
Mooi, dan heeft die zijn sex voor dit decennium ook weer gehad. Op naar 2010quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:02 schreef Faithy het volgende:
goedemorgen!
!neukt QyRoZ even in het voorbijgaan![]()
![]()
Ik bevestig helemaal niks...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zo! Eindelijk officiële bevestiging!
Want zo lang dingen niet in die lijst staan, zijn ze natuurlijk niet gebeurd!
een extreem vluggertjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind dit een heel bizarre zin.![]()
en ik mn goede daad voor dit decennium..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mooi, dan heeft die zijn sex voor dit decennium ook weer gehad. Op naar 2010.
Ik had het meer over de combinatie QyRoZ en neuken.quote:
Ik ga ervan uit dat jij wel in staat bent om dat te beoordelen. In afwachting van Q. zelf uiteraard.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:06 schreef Faithy het volgende:
of nou ja dat moet je maar afwachten, of het 'een goede daad' is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |