Maar hier reageren meer mensen, en je bent van je titel af in de OPquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:36 schreef febster het volgende:
[..]
Maar hier reageren meer mensen, en je bent van je titel af in de OP
Jammer.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:37 schreef vrouwtje het volgende:
Ik ga ook voor deze.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:41 schreef Ingridh007 het volgende:
Eindhoven-met-handdruk+goede tieten+aangebeden door Joost: Ingridh007
Kunnen we t gewoon op die handdruk houden ajb.
Na het stappenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:45 schreef Ingridh007 het volgende:
Hiep hiep.
En nu graag mn regel aanpassen.
De beste man heeft zojuist het forum verlaten, vrees dat je het hiermee moet doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:45 schreef Ingridh007 het volgende:
Hiep hiep.
En nu graag mn regel aanpassen.
Ik zou me vereerd voelen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:41 schreef Ingridh007 het volgende:
Eindhoven-met-handdruk+goede tieten+aangebeden door Joost: Ingridh007
Kunnen we t gewoon op die handdruk houden ajb.
Je hebt niet goed opgeletquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:47 schreef Ingridh007 het volgende:
Eindhoven-met-zn-auto-die-ie moet-delen-met-zn-zus:r8ality
Dat is meneer de motorrijdert hoor. Ik heb een eigen auto.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:47 schreef Ingridh007 het volgende:
Eindhoven-met-zn-auto-die-ie moet-delen-met-zn-zus:r8ality
Je bent er zoeen van, "ik ga hier niet weg voor m'n regel is aangepast.." ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:48 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik vind t prima, maar ik wil wel dat mn regel aangepast wordt.
Dan zit ze er nog tot een uur of 3-4quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:48 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Je bent er zoeen van, "ik ga hier niet weg voor m'n regel is aangepast.." ?
En dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:02 schreef ArTiC het volgende:
Zo allemaal ons zegje gedaan?
tief nou deze reeks maar dicht dan
pssst,quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:02 schreef ArTiC het volgende:
Zo allemaal ons zegje gedaan?
tief nou deze reeks maar dicht dan
psssst,quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
pssst,
Het is maar Internet.
Truste.
Je bent iets vergetenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:21 schreef Ingridh007 het volgende:
Mijn Eindhoven koosnaampje wil veranderd worden...
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:38 schreef Ingridh007 het volgende:
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op de vestdijk in eindhoven zit ook een goedequote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:46 schreef Partygurl het volgende:
weekend woehoeeeeeeeeeee
Zo naar de carnavalswinkel
In..HELMOND
Naar welke ga je?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:46 schreef Partygurl het volgende:
weekend woehoeeeeeeeeeee
Zo naar de carnavalswinkel
In..HELMOND
http://www.houtse-bazar.nl/quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:14 schreef Blueman het volgende:
[..]
Naar welke ga je?
Vam Bree of uhh hoe heet die andere nou. vlakbij station Helmond 't Hout.
Waarom herhaal je alles zo vaak?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:21 schreef Ingridh007 het volgende:
Mijn Eindhoven koosnaampje wil veranderd worden...
Ja ik houd persoonlijk ook wel van een rode Honda 'Kruisje' ....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:08 schreef blieblie het volgende:
Weet je wat ik een mooie auto vind?
Dees: [afbeelding]
En dan ook deze kleurquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:08 schreef blieblie het volgende:
Weet je wat ik een mooie auto vind?
Dees: [afbeelding]
En die Mazdaspeed bodykitquote:
We hebben hem niet ingeruild...hij houdt hem zelf. Er zit namelijk een andere motor in (hij is nogal een freak met die auto) en is volgens hem daardoor veel meer waard dan wat ze ervoor terug willen geven...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:23 schreef blieblie het volgende:
[..]
En die Mazdaspeed bodykit.
*ook plasticlover is*
Zeg Lara, wat rijdt je ex eigenlijk nu je zijn MX3 ingeruild hebt voor een Clio?.
Moettie em maar op de particuliere markt zetten... Als hij em verkopen wil. Wat gaven ze hem ervoor?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:34 schreef LaraLove het volgende:
[..]
We hebben hem niet ingeruild...hij houdt hem zelf. Er zit namelijk een andere motor in (hij is nogal een freak met die auto) en is volgens hem daardoor veel meer waard dan wat ze ervoor terug willen geven...![]()
Ze gaven er maar 3300 euro voorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:36 schreef blieblie het volgende:
[..]
Moettie em maar op de particuliere markt zetten... Als hij em verkopen wil. Wat gaven ze hem ervoor?
Is hij trouwens ook actief op Fok?
Hebben ze mij ook eens geflikt ... ik zou me 'rascistisch geuit' hebben ....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:42 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Ze gaven er maar 3300 euro vooren hij is van 98 geloof ik, met pas 105000 km
Jah hij was ook aktief op Fok, een paar colums geschreven zelfs, news gepost enzo. Hij zat alleen bijn nooit op het Forum, maar ik geloof dat hij nou niet meer zo aktief is omdat ze hem een 'ban' gaven op de FP waar hij het niet mee eens wasDoor hem zit ik er nu ook op
!!met alle respect voor die MX3!! 3300 voor een auto van '98 met een ton op de teller en een motor die vervangen is is best een net prijsje als je het aan mij vraagt. maar als je zo trots op je auto bent moet je het niet wegdoen, maar gewoon genieten en lekker rondscheuren!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:42 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Ze gaven er maar 3300 euro vooren hij is van 98 geloof ik, met pas 105000 km
Jah hij was ook aktief op Fok, een paar colums geschreven zelfs, news gepost enzo. Hij zat alleen bijn nooit op het Forum, maar ik geloof dat hij nou niet meer zo aktief is omdat ze hem een 'ban' gaven op de FP waar hij het niet mee eens wasDoor hem zit ik er nu ook op
eensch!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:47 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
!!met alle respect voor die MX3!! 3300 voor een auto van '98 met een ton op de teller en een motor die vervangen is is best een net prijsje als je het aan mij vraagt. maar als je zo trots op je auto bent moet je het niet wegdoen, maar gewoon genieten en lekker rondscheuren!![]()
Motor is niet vervangen omdat ie kapot was ofzo, maar hij heeft er een v6 motor ingezet van een ander type Mazda (ik weet ff niet meer welke) die groter is zodat ie sneller is. en nog wat andere dingen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:47 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
!!met alle respect voor die MX3!! 3300 voor een auto van '98 met een ton op de teller en een motor die vervangen is is best een net prijsje als je het aan mij vraagt. maar als je zo trots op je auto bent moet je het niet wegdoen, maar gewoon genieten en lekker rondscheuren!![]()
De desbetreffende persoon meld ergens dattie de MX3 in 2002 ingeruild heeft op een RX8quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:47 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
dat is hemquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:48 schreef blieblie het volgende:
Hij heet Paul dus.
Is hij in het echt net zo als hij zich voordoet op internet?(Jaah, ben een kansloze stalker, maar ik heb gisteren ff zitten googlen
).
3300 euro bij een dealer neem ik aan? En die verkreukelde motorkap ligt er nog steeds op?
Lijkt me an sich niet zoon heel vervelende prijs. Op autotrader staan ze vanaf de 5.200 tot 9.000. Maar dan zijn ze niet verkreukeld, minder km's en ist bij een dealer. Dwz. als je em particulier verkoopt kan er wellicht nog (een paar?) honderd euro bij.
Maar zoals Erwin aangeeft is die prijs niet zo verkeerd denk ik.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:51 schreef blieblie het volgende:
[..]
De desbetreffende persoon meld ergens dattie de MX3 in 2002 ingeruild heeft op een RX8.
haha zou die willenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:51 schreef blieblie het volgende:
[..]
De desbetreffende persoon meld ergens dattie de MX3 in 2002 ingeruild heeft op een RX8.
girl powerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:56 schreef LaraLove het volgende:
Never mind...het is niet voor niets me ex.
Wel een goeie jongen hoor...
maaruh...let it rest...Ik heb mijn eigen autotje volgende week, en dan ben ik overal vanaf
Mooi!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:56 schreef LaraLove het volgende:
Never mind...het is niet voor niets me ex.
Wel een goeie jongen hoor...
maaruh...let it rest...Ik heb mijn eigen autotje volgende week, en dan ben ik overal vanaf
Blie 'Holmes' Bliequote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:59 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mooi!!.
Sorry voor mijn achterdocht, had alleen de nodige vraagtekens bij het 1 en het ander, ging beetje logischerwijs googlen en kwam "rare" dingen tegen.
Zeker welquote:
Dus Lara == Kerel?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:04 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zeker wel.
Kheb gewoon een tyfushekel aan mensen die internet zien als een grote speelplaats waar je lekker anders kan doen dan jezelf bent. Door bijv. als 27 jarige apart figuur te faken dat je een mooie blonde slanke vrijgezelle ingeburgerde roemeense bent omdat je een aandachtstekort hebt.
Zelfde als dat ik een tyfushekel heb aan mensen die lomp gedrag in dit forum goedpraten met "Joh! tis maar internet!". Maar ik geloof dat ik daar niet de enige in was die daar zo over dacht.
Dat zeg ik nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:06 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dus Lara == Kerel?![]()
Please spreek nog snel iets af met Floris!!
Wel, je zegt dat Lara een kerel van 27 is die aandacht tekort komt en zich daarom op internet voordoet als een slanke blonde goedingeburgerde roemeensequote:
Ik zeg dat ik er een hekel aan heb als mensen zich voordoen als iemand anders omdat je dat kan op internet. Als voorbeeld geef ik een kerel van 27 enz.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:13 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Wel, je zegt dat Lara een kerel van 27 is die aandacht tekort komt en zich daarom op internet voordoet als een slanke blonde goedingeburgerde roemeense
toch heb ik hier het gevoel dat veel mensen dingen zeggen omdat je elkaar toch niet ziet/ goed kent. ik vraag me dan ook af of ze het recht in je gezicht durven te zeggen...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:04 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zeker wel.
Kheb gewoon een tyfushekel aan mensen die internet zien als een grote speelplaats waar je lekker anders kan doen dan jezelf bent. Door bijv. als 27 jarige apart figuur te faken dat je een mooie blonde slanke vrijgezelle ingeburgerde roemeense bent omdat je een aandachtstekort hebt.
Zelfde als dat ik een tyfushekel heb aan mensen die lomp gedrag in dit forum goedpraten met "Joh! tis maar internet!". Maar ik geloof dat ik daar niet de enige in was die daar zo over dacht.
Vrijwel iedereen in deze reeks kent elkaar irlquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:19 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
toch heb ik hier het gevoel dat veel mensen dingen zeggen omdat je elkaar toch niet ziet/ goed kent. ik vraag me dan ook af of ze het recht in je gezicht durven te zeggen...
over het algemeen is het toch wel gezellig op plaatsen als FOK! en GA
Maar de meesten pas nadat de reeks begon. Alleen jij en Feb kenden elkaar toch al?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:20 schreef blieblie het volgende:
Vrijwel iedereen in deze reeks kent elkaar irl.
Klopt. Naja, R8ality, Flowdesign, Omegaproject, daNpy en Debje kenden elkaar van te voren ivm. vrienden & familie.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:22 schreef Barb het volgende:
[..]
Maar de meesten pas nadat de reeks begon. Alleen jij en Feb kenden elkaar toch al?
Lit?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:24 schreef ErwinEHVNL het volgende:
Debje is niet toevallig Lit he?
Ik kende r8al, Flow, debje en O_P al voor Fok.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:22 schreef Barb het volgende:
[..]
Maar de meesten pas nadat de reeks begon. Alleen jij en Feb kenden elkaar toch al?
Ik heb geen flauw idee waar je op doeltquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:40 schreef ErwinEHVNL het volgende:
je weet ooit nooit nie wie je tegen komt of achter komt wie hij is...
net als in die (irritante) postbank reclames
Ik ben echt de uitzondering. Ik ken er een aantal.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen in deze reeks kent elkaar irl.
Maar ik ging afkicken op Fok!Dat gaat voor vandaag ook weer niet meer lukken
.
Ik ken bijna niemand.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:44 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben echt de uitzondering. Ik ken er een aantal.
Joh, laat lekker gaan. De enige die zit te piepen is Omegaproject, verder gaat er niemand vanuit dat jij een 27-jarige kerel bent hoor,quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:48 schreef LaraLove het volgende:
Hey het is niet mijn schuld dat ik jullie niet tegen gekomen ben afgelopen zaterdag...en als je niet gelooft wie ik ben is dat niet mijn probleem...ik dacht dat het hier gezellig was...nieuwe mensen leren kennen....:N
*piep*quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:51 schreef Barb het volgende:
[..]
Joh, laat lekker gaan. De enige die zit te piepen is Omegaproject, verder gaat er niemand vanuit dat jij een 27-jarige kerel bent hoor,.
Tenminste: ik niet,.
Ik kan mij niet herinneren dat ik jou ooit tegen ben gekomen. Misschien onbewust op een #muziek meeting (of een verkapte crewmeetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:48 schreef Barb het volgende:
[..]
Ik ken bijna niemand.
Heb Blieblie, Feb en R8ality ooit 1 keertje heel kort gezien.
En jou ook dacht ik, maar dat weet ik niet meer zeker.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:48 schreef LaraLove het volgende:
Hey het is niet mijn schuld dat ik jullie niet tegen gekomen ben afgelopen zaterdag...en als je niet gelooft wie ik ben is dat niet mijn probleem...ik dacht dat het hier gezellig was...nieuwe mensen leren kennen....:N
Als Lara een soort Kelly uit Big Brother zou zijn dan heeft de dokter wel een enorme prestatie neergezet. Lara is gewoon een lekker wijfquote:
vandaag? hoelaat?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:07 schreef LaraLove het volgende:
Ach...ik kom jullie vanzelf een keer in de stunt tegen
Ik zeg toch al!! Sorryquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:48 schreef LaraLove het volgende:
Mijn collega... Ach dan downloaden we toch gewoon een podcastquote:Waarde collega's
Ik wil een ieder er nogmaals met klem op wijzen dat de bandbreedte van en
naar het internet primair
bestemd is voor zakelijk gebruik en dat vele collega's de beschikbare
bandbreedte hard nodig hebben
voor het verrichten van hun werkzaamheden.
Al eerder heeft ....... hier een e-mail aangewijd en de inhoud
daarvan is nog steeds van kracht.
Streaming audio/video als arbeidsvitamine over het bedrijfsnetwerk is NOT
DONE.
.......
System Administration
Does dan ook naar de Boston komen. Febster is er altijd en zeer herkenbaar (MET flesje Smirnoff Ice Black)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:12 schreef LaraLove het volgende:
Vandaag niet, misschien morgenavond
weer werken
och jongen tochquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:12 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik zeg toch al!! Sorry.
Ik ben gewoon van nature een wantrouwig persoon.
Door schade en schande wordt men wijs.
Niet als het aan mij ligtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:14 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
och jongen toch![]()
later komt er weer een tijd dat je de mens weer leer vertrouwen![]()
Ze werkt bij een accountant kantoor. Niet in de Stuntquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:16 schreef ErwinEHVNL het volgende:
Lara? werk je in de stunt dan? achter de bar?
Ik wil meer salaris en niet in verweggistan gedingest worden. Maar daar moet ik nog achteraanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:16 schreef Mex_ het volgende:
Blieb, hoe staat 't met Accenture?
Dat eerste zal wel lukken, dat tweede ben ik bang voor, boden ze zo weinig dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik wil meer salaris en niet in verweggistan gedingest worden. Maar daar moet ik nog achteraan.
jammer...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ze werkt bij een accountant kantoor. Niet in de Stunt.
Ik kom gewoon niet uit met hun aanbodquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:19 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dat eerste zal wel lukken, dat tweede ben ik bang voor, boden ze zo weinig dan?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:07 schreef LaraLove het volgende:
Ach...ik kom jullie vanzelf een keer in de stunt tegen
Idem.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:25 schreef Barb het volgende:
[..].
Ik geloof dat ik bij deze niet onder "jullie'" val.
Weet het niet zeker maar lijkt het wel op. En de leuke divisie (CRM) is dus in Almerequote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:24 schreef Mex_ het volgende:
Standplaats dichtbij is inderdaad wel aan te raden, hebben ze verschillende divisies op verschillende plekken?
We Ik kom wel een keertje aapjes Barb kijken in de La Foliequote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:25 schreef Barb het volgende:
[..].
Ik geloof dat ik bij deze niet onder "jullie'" val.
Ik gebruik het zelfs in mijn programmeercodequote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jij behoort ook niet tot de doelgroep. Jij moet lachen als iemand 42 post![]()
.
Hmm, k*tquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:26 schreef blieblie het volgende:
[..]
Weet het niet zeker maar lijkt het wel op. En de leuke divisie (CRM) is dus in Almere.
Die kom ik wel vrij regelmatig bij de Esbra tegen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zit Dhr Maassen daar ook nog regelmatig?
Afgelopen week heb ik em daar nog gezien.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:27 schreef blieblie het volgende:
We Ik kom wel een keertje aapjes Barb kijken in de La Folie.
Zit Dhr Maassen daar ook nog regelmatig?
Ik denk dat jij je beter thuis voelt in La Folie of Altstadt ja,quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:25 schreef Anthraxx het volgende:
Idem.
Bij de Esbra is hij nogal op zichzelf, maar dat zijn de meeste die er alleen komenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:32 schreef blieblie het volgende:
Rare kerel ist.
En Anthraxx... Das wel een beetje erg.
Ja, al die stuiterballen tenten vermijd ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:32 schreef Barb het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je beter thuis voelt in La Folie of Altstadt ja,.
Daar waar ze muziek draaien,.
jij bent er denk ik nog nooit geweest?! wel?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, al die stuiterballen tenten vermijd ik.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:39 schreef Barb het volgende:
Even een grapje tussen door hoor:
Les 1. Engels voor beginners :
Drie heksen kijken naar 3 swatch horloges, welke heks kijkt naar welk
swatch horloge?
Vertaling:
Three witches watch three swatch watches. Which witch watches which
Swatch watch?
Les 2. Engels voor gevorderden :
Drie transsexuele heksen kijken naar 3 swatch hologe knoppen. Welke
transsexuele heks kijkt naar welke swatch horloge knop?
Vertaling:
Three switched witches watch three Swatch watch switches. Which Switched
witch watch which Swatch watch switch?
Les 3. Engels voor de experts :
Drie zwitserse krengen van heksen, die transsexuele zwitserse krengen
van heksen wilden zijn, willen naar drie switserse swatch horloge
knoppen kijken. Welk zwitsers kreng van een heks, die een transsexueel
zwitsers kreng van een heks wilde zijn, wilde naar welk zwitsers swatch
horloge knopje kijken.
Vertaling:
Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss
witch-bitches, wish to watch three swiss Swatch watch switches. Which
swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch,
wishes to watch which swiss Swatch watch switch?
Nee, dat wil ik ook zo houdenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:38 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
jij bent er denk ik nog nooit geweest?! wel?![]()
Wat is dat voor een tent?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:34 schreef ErwinEHVNL het volgende:
je moet eens een keer een kijkje nemen in de "Looier"
wat vroeger de Rits was... naast de repel.... geen negertent BTWquote:
Zegt me helemaal niks.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:47 schreef ErwinEHVNL het volgende:
wat vroeger de Rits was... naast de repel.... geen negertent BTW![]()
lekker gezellig met een nostalgische uitstraling
Relaxed als je op je werk achterlijk mag doenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:23 schreef _DeBje_ het volgende:
Dag allemaal![]()
Heb ik gister ff een mooi feesje gehad![]()
Moest werken op een mooi scheepje, lag in de jachthaven van Brussel...
Duurde tot 3 uur 's nachts, leuk bandje erbij, lekker eten, heerlijk achterlijk staan doen, enz.
Die Belgen zijn echt grappig![]()
Half 3 's middags thuis vertrokken, tien over 6 vanmorgen weer thuis, damn![]()
Werk voor een horeca-projectbureau... Mise en Place.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:24 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Relaxed als je op je werk achterlijk mag doenWat voor werk doe je ?
nope, kleine berg aan het einde rechts.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:28 schreef ErwinEHVNL het volgende:
zit mise en Place niet op de Dam in eindhoven?? in die straat met al die uitzendburo's?
Is vast net zoiets als ober.nlquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:28 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Werk voor een horeca-projectbureau... Mise en Place.
Is echt van alles en nog wat, heel leuk!![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:25 schreef ArTiC het volgende:
ej..the shit hits the fan en ik was er niet bij?
Heb ook nog wel wat leuks gevonden op senshispeed
http://www.senshispeed.nl/cgi-bin/nnewmember.pl?id=502
let ff op de vakkundig (groene?) kentekenplaat die verwijderd id en de interieurpic gemaakt ín de showroom.
klote senshispeed is beveiligd tegen hotlinking..stickertuning yo!
Dat zeg ik, shit hits the fanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:37 schreef Mex_ het volgende:
Datum eerste afgifte Nederland 20 november 1997
Datum eerste toelating 20 november 1997
Datum aanvang tenaamstelling 9 januari 2006 -->![]()
Vervaldatum APK 24 oktober 2005 -->![]()
Het lijken me geen schaalmodellenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
is ie nou wel echt of niet???
je moet ook niet zomaar je nummer aan iedereen gevenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:04 schreef amaranta het volgende:
Oke, ik word telefonisch gestalkt door 2 heren van buitelandse komaf. Inmiddels heb ik ook een sms ontvangen waar een van de heren aankondigd dat hij mij in 'de' kont zal nemen.
![]()
![]()
Sms terug sturen dat het goed is, waar ze willen afspreken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:04 schreef amaranta het volgende:
Oke, ik word telefonisch gestalkt door 2 heren van buitelandse komaf. Inmiddels heb ik ook een sms ontvangen waar een van de heren aankondigd dat hij mij in 'de' kont zal nemen.
![]()
![]()
Nee inderdaad.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:05 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
je moet ook niet zomaar je nummer aan iedereen geven![]()
knokploegje opzetten?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:05 schreef amaranta het volgende:
Van een van hen heb via zoekopnummer zn adres al.
Zal de politie wel waarderen.
de foto niet nee, er mist alleen een groene kentekenplaatquote:
Ik neem wel een knuppel meequote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:05 schreef blieblie het volgende:
[..]
Sms terug sturen dat het goed is, waar ze willen afspreken.
Ik ga straks gewoon aangifte doen. ik vind het niet normaal als ze me met zn 2en 20 of meer keer bellen met het verhaal dat ik hun gebeld zou hebben.quote:
Hehehe... ja die is er af gevallenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de foto niet nee, er mist alleen een groene kentekenplaat![]()
Die blauwequote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:09 schreef FlowDesign het volgende:
Kies maar een knuppel uit:
[afbeelding]
Daarna nog iets gehoord?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:10 schreef amaranta het volgende:
Ik heb vooralsnog niet terug gesmst.
Ik nam wel op gegeven op met een andere naam en toen begon hij weer met het verhaal dat ik gebeld zou hebben.
En toen zei ik: ja ik bel even om door te geven dat ik inmiddels al aangifte heb gedaan. Doei!
Slijptol is wel erg lomp hèquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die blauwe
Neem je ook je slijptol mee?
en je camera?
ik heb ze daarna een paar keer weggedrukt en toen had een van de 2 mn voicemail ingesproken met de vraag hoe ik aan zn nummer kwam?quote:
Een kuub beton en een kuip doet wonderenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Slijptol is wel erg lomp hè
Ben geen mafia
goedzow!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:10 schreef amaranta het volgende:
Ik heb vooralsnog niet terug gesmst.
Ik nam wel op gegeven op met een andere naam en toen begon hij weer met het verhaal dat ik gebeld zou hebben.
En toen zei ik: ja ik bel even om door te geven dat ik inmiddels al aangifte heb gedaan. Doei!
daar wacht ik nog meequote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:18 schreef FlowDesign het volgende:
Ik zou ze gewoon helemaal de tyfus in schelden
huhquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik weet wel dat ik morad straks laat bellen met het verzoek zijn zus met rust te laten.
het zijn 2 marocs die steeds bellen.quote:
ow oke, volgens mij is hij nog op vakantie, toch.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
het zijn 2 marocs die steeds bellen.
Dus laat ik een andere maroc hen bellen met het verzoek 'zn zus' met rust te laten
dan laat ik de buurman wel bellenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:33 schreef Mex_ het volgende:
[..]
ow oke, volgens mij is hij nog op vakantie, toch.
jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:34 schreef ErwinEHVNL het volgende:
heb je je mobiele nummer ook geprobeerd op google te typen beginnend met +31 of 0031?? wil soms ook wel schelen
helemaal niets.... mogen ze niet ivm privacy wetgevingenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:24 schreef Blueman het volgende:
Wat zou de politie tegen dit telefoon tereur doen denk je Amaranta?
Precies.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:28 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
helemaal niets.... mogen ze niet ivm privacy wetgevingen
klinkt misschien stom, maar zolang er niets "concreet" is gebeurd mag de politie niet ingrijpen![]()
Traagquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:41 schreef r8ality het volgende:
Tentamen ging goed en daarna ook nog even 42.5 sec bij Hezemans op de klok gezet. Prima dagje.
Ja, maar het ligt allemaal aan zijn gewicht hè (90KG) en niet aan zijn stuurmanskunstenquote:
Ik neem aan dat dat Joost's woorden zijn en niet de jouwequote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja, maar het ligt allemaal aan zijn gewicht hè (90KG) en niet aan zijn stuurmanskunsten
iddquote:
Wanneer ben je voor het laatst geweest?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd...is de baan weer verbouwd daar dan?
laatste keer dat ik er was had ik een 41.2
Volgende keer moet en zal ik onder de 41.0 komen
Meer gewicht is meer grip is meer bochtensnelheid. Daarmee maak je het verlies op het rechte eind wel goedquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja, maar het ligt allemaal aan zijn gewicht hè (90KG) en niet aan zijn stuurmanskunsten
lijstje erbij pakt...31-08-2004quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wanneer ben je voor het laatst geweest?
Is niet helemaal waar. De winst van het verschil in bochtensnelheid op de langzame stukken van een baan weegt niet op tegen het verlies op de snelle stukken van de baan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Meer gewicht is meer grip is meer bochtensnelheid. Daarmee maak je het verlies op het rechte eind wel goed
Volgens mij hebben R-tjes ook een dakspoilert. Het is niet helemaal 100% duidelijk, maar volgens mij zit er geen op.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:53 schreef blieblie het volgende:
Dat zijn geen R velgen he.
Voordat ik me onnodig zorgen maak.
Ow wacht.. automobilist uit Leende... Pffff.
Ik geloof dat het deel onder de brug en de laatste chicane dan nu wel weer anders zijn.quote:
De meeste tijd zit denk ik in die hoerenbocht als je het parket op rijdt en die rits bochten onderin.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar. De winst van het verschil in bochtensnelheid op de langzame stukken van een baan weegt niet op tegen het verlies op de snelle stukken van de baan.
is die kombocht nog steeds zo kut?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik geloof dat het deel onder de brug en de laatste chicane dan nu wel weer anders zijn.
Op de baan zoals die nu is heb ik 2 heats gereden, daarbij in de 2e heat een 40.9 gereden dacht ik.
Mjaah, in die anderhalve blik die ik op de foto wierp sloeg mijn hart wel een kleine 2.5 keer overquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
Volgens mij hebben R-tjes ook een dakspoilert. Het is niet helemaal 100% duidelijk, maar volgens mij zit er geen op.
Onder de brug pakte ik het meeste terreinquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:55 schreef blieblie het volgende:
[..]
De meeste tijd zit denk ik in die hoerenbocht als je het parket op rijdt en die rits bochten onderin.
Die hobbel schijnen ze platter te hebben gemaakt. Maar je klapt nog wel zijdelings richting boarding. Maar als je em netjes instuurt kan je dat stuk gewoon vol gas nemen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
is die kombocht nog steeds zo kut?
Dan doel ik op die fokking grote hobbel op de ideale lijn
Als je eronder rijdt en ik erboven denk je dat het hele zaakje naar beneden komt. Aldus mijn projectgenotenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
is die kombocht nog steeds zo kut?
Dan doel ik op die fokking grote hobbel op de ideale lijn
Die hoerenbocht ís ook echt een hoerenbocht omdat je daar over 3 verschillende materialen rijdt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:55 schreef blieblie het volgende:
[..]
De meeste tijd zit denk ik in die hoerenbocht als je het parket op rijdt en die rits bochten onderin.
Heb hem altijd volgas genomen maar na 12 rondjes beginnen je organen te protesteren van die drempel, eromheen kostte teveel tijd.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:57 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die hobbel schijnen ze platter te hebben gemaakt. Maar je klapt nog wel zijdelings richting boarding. Maar als je em netjes instuurt kan je dat stuk gewoon vol gas nemen.
Ik rijd heel de baan vol gas, behalve in die hoerenbocht. De rem raak ik niet eens aan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:57 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die hobbel schijnen ze platter te hebben gemaakt. Maar je klapt nog wel zijdelings richting boarding. Maar als je em netjes instuurt kan je dat stuk gewoon vol gas nemen.
Die hobbel zat altijd juist onderaanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik rijd heel de baan vol gas, behalve in die hoerenbocht. De rem raak ik niet eens aan.
De ideale lijn door de kombocht is gewoon zo laag mogelijk blijven zodat je idd niet over die hobbel heen hoeft.
volgens een kerel die daar achter de pc zat is het vanaf het breed insturen, bocht kort houden, op stukje recht een tik op de rem, eerste haakse bocht rustig nemen schijn je de andere 2 bochten volgas te kunnen rijden. Mij is het alleen nog niet geluktquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die hoerenbocht ís ook echt een hoerenbocht omdat je daar over 3 verschillende materialen rijdt.
En iedere kart reageert daar weer anders. De mensen die die bocht echt onder de knie hebben en vol gas kunnen rijden zijn op 1 hand te tellen.
Die rits bochten onderin zoals die nu zijn ben ik nog niet helemaal bekend mee hoe je die het beste kunt rijden.
Ik stuur altijd van bovenin in naar de binnenkant van die bocht, klap je in die bobbel, glij je zijdelings net langs de boarding en dan met nog steeds poot op volgas rechtdoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik rijd heel de baan vol gas, behalve in die hoerenbocht. De rem raak ik niet eens aan.
De ideale lijn door de kombocht is gewoon zo laag mogelijk blijven zodat je idd niet over die hobbel heen hoeft.
iddquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die hobbel zat altijd juist onderaan
yupquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:03 schreef r8ality het volgende:
Bij de eerste bocht na de brug moet je heel even van het gas, zoveel mogelijk aan de buitenkant van de volgende bocht uitkomen en dan kun je de rest vol gas.
breedte van de baan gebruiken, zoals flow zegt hoef je nooit te remmen, hoogstens ff van het gas of je kart zetten zodat je wat gaat glijden (180 graden bocht bovenin).quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:05 schreef r8ality het volgende:
Ik moet ook remmen, anders sta ik meteen die eerste bocht achterstevoren. Maar dat zal wel aan mijn stuurmanskunsten liggen.
Ze heeft rare uitslag op haar linkerbovenarmquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:06 schreef blieblie het volgende:
Owwww... Ben allerminst fan van badpakken, maar dees is wel errug okee.
(En niet omdat Mukie erin zit, want zo enorm mooi vind ik haar ook weer niet).
[afbeelding]
Dat is een alergische reactie op dat badpakquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ze heeft rare uitslag op haar linkerbovenarm
Nog steeds suppoost?quote:
Dat probeer ik mezelf ook aan te praten elke keer. En toch ram ik die rem in soms. Ik heb niet die zelfdodingsdrang van Florisquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
breedte van de baan gebruiken, zoals flow zegt hoef je nooit te remmen, hoogstens ff van het gas of je kart zetten zodat je wat gaat glijden (180 graden bocht bovenin).
Een tattoo hoort wel bij dat badpak iddquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:09 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat is een alergische reactie op dat badpak
Zolang je blijft sturen is er niks aan de hand, laat het gas maar eens ineens los op het rechte stuk, dan merk je wel hoe hard een kart afremd bij gas los.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:10 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat probeer ik mezelf ook aan te praten elke keer. En toch ram ik die rem in soms. Ik heb niet die zelfdodingsdrang van Floris.
Je moet gewoon lomp smijten met zo'n ding en met je lichaam de kart naar buiten duwenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:10 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat probeer ik mezelf ook aan te praten elke keer. En toch ram ik die rem in soms. Ik heb niet die zelfdodingsdrang van Floris.
En gewoon net als met rallye auto's kun je meer momentum (middelpuntvliegende kracht) opwekken door voor een bocht naar rechts eerst even naar links te sturen en dan pas naar rechts.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
breedte van de baan gebruiken, zoals flow zegt hoef je nooit te remmen, hoogstens ff van het gas of je kart zetten zodat je wat gaat glijden (180 graden bocht bovenin).
Dat bedoel ik dus idd met 'zetten'quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En gewoon net als met rallye auto's kun je meer momentum (middelpuntvliegende kracht) opwekken door voor een bocht naar rechts eerst even naar links te sturen en dan pas naar rechts.
Oftewel, "de bocht in smijten"
quote:Wat met kartjes met weinig vermogen ook helpt is 'hoppen'. Als je een bocht door bent zit je onder het vermogen van je kart (het koppel van de motor verschilt met de toeren). Door de slipkoppeling kun je ook niet genoeg toeren maken om een beetje vermogen te krijgen. Wat dan helpt is als je in je kart een beetje stom op en neer gaat zitten wippen . Als je het goed doet, dan gaan je wieltjes wat doorslippen en komt je motor wat sneller op toeren. Je moet echt flink op en neer wippen voordat dit werkt, je hoort het aan de toeren van de motor wanneer je het goed doet. En het is ERG vermoeiend om te doen.
imo op een binnenbaan zinloos, voordat het nut heeft ben je al bij de volgende bochtquote:
En nu jullie weer.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:43 schreef Kolkie het volgende:
Ik moet ook hoognodig es de buitenlucht in zie ik al.
Nog even over het tijdsverlies door gewicht: in Enschede (coronel) houden ze meen ik per 10 kg 2 of 3 tiende van een seconde per ronde van 40 seconden aan (ronderecord is meen ik 38 midden). Men heeft dat ooit eens nauwkeurig uitgevogeld met een aantal vaste bezoekers waarvan het gewicht 'nogal' verschilde(de zware woog 115 kg en de lichte 65 ofzo
).
Zal natuurlijk per baan verschillen maar het zit 'm vooral in de acceleratie (bochtuit). Bochtensnelheid en remmen maakt puur theoretisch geen hol uit aangezien je hier geen vermogen hebt en het extra gewicht voor evenredig veel dwars/remkracht (meer druk op banden bij gelijke wrijvingscoefficient) zorgt.
heerlijk zon geile kampslet.... gewoon om keihard te bangen!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:06 schreef blieblie het volgende:
Owwww... Ben allerminst fan van badpakken, maar dees is wel errug okee.
(En niet omdat Mukie erin zit, want zo enorm mooi vind ik haar ook weer niet).
[afbeelding]
De enige manier waarop je het goed kunt meten is door bij dezelfde persoon lood aan z'n kart te bevestigen.quote:
tijd voor knokploegje??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:24 schreef amaranta het volgende:
Nu belt die kerel godverdomme alweer.
En elke keer laat hij mn voicemail aanspringen.
De volgende keer neem ik op, leg ik de foon op de vensterbank liggen. En lekker tikken laten tellen.
Geef zijn adres ff door zodat hij weet dat jij weet waar ie woont.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:37 schreef amaranta het volgende:
Ik heb net tmobile gesprokken.
Zij kunnen de inkomende gesprekken van betreffende nummers niet blokkeren.
Wel kunnen ze mij een formulier toezenden waarop ik aan kan geven hoe vaak
ik word lastiggevallen.
Ik moet daarvoor wel de gesprekken aannemen. Anders wordt het niet geregistreerd.
Ik ga gewoon opnemen, ik leg dat toestel ergens neer en ik laat hem lekker doortikken.
Tzijn zijn belkosten niet de mijne.
you go girl!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:37 schreef amaranta het volgende:
Ik heb net tmobile gesprokken.
Zij kunnen de inkomende gesprekken van betreffende nummers niet blokkeren.
Wel kunnen ze mij een formulier toezenden waarop ik aan kan geven hoe vaak
ik word lastiggevallen.
Ik moet daarvoor wel de gesprekken aannemen. Anders wordt het niet geregistreerd.
Ik ga gewoon opnemen, ik leg dat toestel ergens neer en ik laat hem lekker doortikken.
Tzijn zijn belkosten niet de mijne.
Doorgeven aan wie?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geef zijn adres ff door zodat hij weet dat jij weet waar ie woont.
aan hem, hem ff laten weten dat je weet waar ie woont ofzoquote:
En als hij nou weet waar ík woon?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
aan hem, hem ff laten weten dat je weet waar ie woont ofzo
Post zn adres hier maar ff ... als het in de buurt is ga ik er wel ff langsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geef zijn adres ff door zodat hij weet dat jij weet waar ie woont.
Ben aardig thuis in de Nederlandse hiphop scene maar Ambulant zegt me niks.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
weet iemand eigenlijk waar ik het album of nummers van `Ambulant` kan vinden/downloaden??
das zon een of ander eindhovens rapgroepke en mijn buurjongetje is daar nogal fan van?!
Dan zal ie dat ook zeggen, weet je dat zeker.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
En als hij nou weet waar ík woon?
ambulant is een groepje uit eindhoven met Riagg van de kemphanen.. ik neem aan dat je die wel kent... hij is nu opnieuw begonnen onder andere naam met D'mon en Shine... en hun heten Ambulant... hebben best leuke nummertjes over eindhoven enzoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ben aardig thuis in de Nederlandse hiphop scene maar Ambulant zegt me niks.
Dwaalspoor was wel een supervette Eindhovense hiphop crew
Jij mag hem ook wel bellen. En vragen of ie je vrouw met rust wil laten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan zal ie dat ook zeggen, weet je dat zeker.
De Kemphanen ken ik natuurlijk wel maar Ambulant zegt me niks. Ook op het forum van nlhiphop.nl is niks te vinden over Ambulant. Maar een beetje fan koopt het album gewoonquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:54 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ambulant is een groepje uit eindhoven met Riagg van de kemphanen.. ik neem aan dat je die wel kent... hij is nu opnieuw begonnen onder andere naam met D'mon en Shine... en hun heten Ambulant... hebben best leuke nummertjes over eindhoven enzo
Geef zijn adres maarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij mag hem ook wel bellen. En vragen of ie je vrouw met rust wil laten.
En zeggen dat ik al 40 ben ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |