Maar hier reageren meer mensen, en je bent van je titel af in de OPquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:36 schreef febster het volgende:
[..]
Maar hier reageren meer mensen, en je bent van je titel af in de OP
Jammer.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:37 schreef vrouwtje het volgende:
Ik ga ook voor deze.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:41 schreef Ingridh007 het volgende:
Eindhoven-met-handdruk+goede tieten+aangebeden door Joost: Ingridh007
Kunnen we t gewoon op die handdruk houden ajb.
Na het stappenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:45 schreef Ingridh007 het volgende:
Hiep hiep.
En nu graag mn regel aanpassen.
De beste man heeft zojuist het forum verlaten, vrees dat je het hiermee moet doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:45 schreef Ingridh007 het volgende:
Hiep hiep.
En nu graag mn regel aanpassen.
Ik zou me vereerd voelen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:41 schreef Ingridh007 het volgende:
Eindhoven-met-handdruk+goede tieten+aangebeden door Joost: Ingridh007
Kunnen we t gewoon op die handdruk houden ajb.
Je hebt niet goed opgeletquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:47 schreef Ingridh007 het volgende:
Eindhoven-met-zn-auto-die-ie moet-delen-met-zn-zus:r8ality
Dat is meneer de motorrijdert hoor. Ik heb een eigen auto.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:47 schreef Ingridh007 het volgende:
Eindhoven-met-zn-auto-die-ie moet-delen-met-zn-zus:r8ality
Je bent er zoeen van, "ik ga hier niet weg voor m'n regel is aangepast.." ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:48 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik vind t prima, maar ik wil wel dat mn regel aangepast wordt.
Dan zit ze er nog tot een uur of 3-4quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:48 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Je bent er zoeen van, "ik ga hier niet weg voor m'n regel is aangepast.." ?
En dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:02 schreef ArTiC het volgende:
Zo allemaal ons zegje gedaan?
tief nou deze reeks maar dicht dan
pssst,quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:02 schreef ArTiC het volgende:
Zo allemaal ons zegje gedaan?
tief nou deze reeks maar dicht dan
psssst,quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
pssst,
Het is maar Internet.
Truste.
Je bent iets vergetenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:21 schreef Ingridh007 het volgende:
Mijn Eindhoven koosnaampje wil veranderd worden...
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:38 schreef Ingridh007 het volgende:
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op de vestdijk in eindhoven zit ook een goedequote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:46 schreef Partygurl het volgende:
weekend woehoeeeeeeeeeee
Zo naar de carnavalswinkel
In..HELMOND
Naar welke ga je?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:46 schreef Partygurl het volgende:
weekend woehoeeeeeeeeeee
Zo naar de carnavalswinkel
In..HELMOND
http://www.houtse-bazar.nl/quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:14 schreef Blueman het volgende:
[..]
Naar welke ga je?
Vam Bree of uhh hoe heet die andere nou. vlakbij station Helmond 't Hout.
Waarom herhaal je alles zo vaak?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:21 schreef Ingridh007 het volgende:
Mijn Eindhoven koosnaampje wil veranderd worden...
Ja ik houd persoonlijk ook wel van een rode Honda 'Kruisje' ....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:08 schreef blieblie het volgende:
Weet je wat ik een mooie auto vind?
Dees: [afbeelding]
En dan ook deze kleurquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:08 schreef blieblie het volgende:
Weet je wat ik een mooie auto vind?
Dees: [afbeelding]
En die Mazdaspeed bodykitquote:
We hebben hem niet ingeruild...hij houdt hem zelf. Er zit namelijk een andere motor in (hij is nogal een freak met die auto) en is volgens hem daardoor veel meer waard dan wat ze ervoor terug willen geven...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:23 schreef blieblie het volgende:
[..]
En die Mazdaspeed bodykit.
*ook plasticlover is*
Zeg Lara, wat rijdt je ex eigenlijk nu je zijn MX3 ingeruild hebt voor een Clio?.
Moettie em maar op de particuliere markt zetten... Als hij em verkopen wil. Wat gaven ze hem ervoor?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:34 schreef LaraLove het volgende:
[..]
We hebben hem niet ingeruild...hij houdt hem zelf. Er zit namelijk een andere motor in (hij is nogal een freak met die auto) en is volgens hem daardoor veel meer waard dan wat ze ervoor terug willen geven...![]()
Ze gaven er maar 3300 euro voorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:36 schreef blieblie het volgende:
[..]
Moettie em maar op de particuliere markt zetten... Als hij em verkopen wil. Wat gaven ze hem ervoor?
Is hij trouwens ook actief op Fok?
Hebben ze mij ook eens geflikt ... ik zou me 'rascistisch geuit' hebben ....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:42 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Ze gaven er maar 3300 euro vooren hij is van 98 geloof ik, met pas 105000 km
Jah hij was ook aktief op Fok, een paar colums geschreven zelfs, news gepost enzo. Hij zat alleen bijn nooit op het Forum, maar ik geloof dat hij nou niet meer zo aktief is omdat ze hem een 'ban' gaven op de FP waar hij het niet mee eens wasDoor hem zit ik er nu ook op
!!met alle respect voor die MX3!! 3300 voor een auto van '98 met een ton op de teller en een motor die vervangen is is best een net prijsje als je het aan mij vraagt. maar als je zo trots op je auto bent moet je het niet wegdoen, maar gewoon genieten en lekker rondscheuren!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:42 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Ze gaven er maar 3300 euro vooren hij is van 98 geloof ik, met pas 105000 km
Jah hij was ook aktief op Fok, een paar colums geschreven zelfs, news gepost enzo. Hij zat alleen bijn nooit op het Forum, maar ik geloof dat hij nou niet meer zo aktief is omdat ze hem een 'ban' gaven op de FP waar hij het niet mee eens wasDoor hem zit ik er nu ook op
eensch!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:47 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
!!met alle respect voor die MX3!! 3300 voor een auto van '98 met een ton op de teller en een motor die vervangen is is best een net prijsje als je het aan mij vraagt. maar als je zo trots op je auto bent moet je het niet wegdoen, maar gewoon genieten en lekker rondscheuren!![]()
Motor is niet vervangen omdat ie kapot was ofzo, maar hij heeft er een v6 motor ingezet van een ander type Mazda (ik weet ff niet meer welke) die groter is zodat ie sneller is. en nog wat andere dingen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:47 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
!!met alle respect voor die MX3!! 3300 voor een auto van '98 met een ton op de teller en een motor die vervangen is is best een net prijsje als je het aan mij vraagt. maar als je zo trots op je auto bent moet je het niet wegdoen, maar gewoon genieten en lekker rondscheuren!![]()
De desbetreffende persoon meld ergens dattie de MX3 in 2002 ingeruild heeft op een RX8quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:47 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
dat is hemquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:48 schreef blieblie het volgende:
Hij heet Paul dus.
Is hij in het echt net zo als hij zich voordoet op internet?(Jaah, ben een kansloze stalker, maar ik heb gisteren ff zitten googlen
).
3300 euro bij een dealer neem ik aan? En die verkreukelde motorkap ligt er nog steeds op?
Lijkt me an sich niet zoon heel vervelende prijs. Op autotrader staan ze vanaf de 5.200 tot 9.000. Maar dan zijn ze niet verkreukeld, minder km's en ist bij een dealer. Dwz. als je em particulier verkoopt kan er wellicht nog (een paar?) honderd euro bij.
Maar zoals Erwin aangeeft is die prijs niet zo verkeerd denk ik.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:51 schreef blieblie het volgende:
[..]
De desbetreffende persoon meld ergens dattie de MX3 in 2002 ingeruild heeft op een RX8.
haha zou die willenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:51 schreef blieblie het volgende:
[..]
De desbetreffende persoon meld ergens dattie de MX3 in 2002 ingeruild heeft op een RX8.
girl powerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:56 schreef LaraLove het volgende:
Never mind...het is niet voor niets me ex.
Wel een goeie jongen hoor...
maaruh...let it rest...Ik heb mijn eigen autotje volgende week, en dan ben ik overal vanaf
Mooi!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:56 schreef LaraLove het volgende:
Never mind...het is niet voor niets me ex.
Wel een goeie jongen hoor...
maaruh...let it rest...Ik heb mijn eigen autotje volgende week, en dan ben ik overal vanaf
Blie 'Holmes' Bliequote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:59 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mooi!!.
Sorry voor mijn achterdocht, had alleen de nodige vraagtekens bij het 1 en het ander, ging beetje logischerwijs googlen en kwam "rare" dingen tegen.
Zeker welquote:
Dus Lara == Kerel?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:04 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zeker wel.
Kheb gewoon een tyfushekel aan mensen die internet zien als een grote speelplaats waar je lekker anders kan doen dan jezelf bent. Door bijv. als 27 jarige apart figuur te faken dat je een mooie blonde slanke vrijgezelle ingeburgerde roemeense bent omdat je een aandachtstekort hebt.
Zelfde als dat ik een tyfushekel heb aan mensen die lomp gedrag in dit forum goedpraten met "Joh! tis maar internet!". Maar ik geloof dat ik daar niet de enige in was die daar zo over dacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |