Haha heb alvast met Google Maps gelopen en volgens mij deze plaats gevondenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:45 schreef Douwe het volgende:
New Jersey
Waar precies durf ik niet te zeggen, maar gewoon langs de Hudson omhoog lopen en je komt er vanzelf
Top Of The Rock, Central Park en Times Square.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:40 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben van 7 t/m 9 juli drie dagen (nou ja, eigenlijk maar twee hele dagen en drie nachten) in NYC. We logeren in het Edison hotel.
Wat mag ik nou echt niet missen in die twee dagen?
port imperial, NJ . Neem de ferry van de pier bij 39th st (geloof ik) naar port imperial.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:50 schreef Razer het volgende:
Iemand misschien een idee wat de preciese lokatie van deze spot is?
http://www.pbase.com/rfcd100/image/55930028/original.jpg
Wil daar ook wel eens zo een mooie pano gaan maken.
aightquote:Op maandag 13 februari 2006 19:50 schreef Razer het volgende:
Iemand misschien een idee wat de preciese lokatie van deze spot is?
http://www.pbase.com/rfcd100/image/55930028/original.jpg
Wil daar ook wel eens zo een mooie pano gaan maken.
zeker, alleen wel dikke ching ching cash cash. Toen ik in nyc was zijn we alleen helaas daar onderaan gebleven (bij de pier) omdat we eigenlijk niet wisten dat je daar ook omhoog kon. Ik had het wel op foto's gezien dat er ergens een parkje daarboven was, maar ik wist nite zeker of dat bij port imperial was. Het was toen ook al flink donker dus ik kon ook niet echt zin dat er een pad naarboven was, en die cliff leek eigenlijk best wel ver te zijn, dus d8 eigenlijk dat die spot ergns anders was.quote:
Jamer dat je het toen niet gevonden hebt want volgens mij is het wel een erg mooie spotquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:06 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
zeker, alleen wel dikke ching ching cash cash. Toen ik in nyc was zijn we alleen helaas daar onderaan gebleven (bij de pier) omdat we eigenlijk niet wisten dat je daar ook omhoog kon. Ik had het wel op foto's gezien dat er ergens een parkje daarboven was, maar ik wist nite zeker of dat bij port imperial was. Het was toen ook al flink donker dus ik kon ook niet echt zin dat er een pad naarboven was, en die cliff leek eigenlijk best wel ver te zijn, dus d8 eigenlijk dat die spot ergns anders was.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:02 schreef Razer het volgende:
[..]
Jamer dat je het toen niet gevonden hebt want volgens mij is het wel een erg mooie spot
Net zoals deze (jammer dat de horizon scheef is):
[afbeelding]
( Bron: SkyscraperCity Forums )
tis hier behoorlijk zonnig dus je moet snel zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:05 schreef mouzzer het volgende:
Zaterdag vertrek ik naar Canada en de 28ste kom ik aan in New York. Kan niet wachten, de beelden afgelopen weekend op tv waren geweldigOp de webcams is te zien dat central park nog helemaal wit is, hopelijk blijft het nog week liggen.
Even omhoog, want ik heb nog geen reacties gezienquote:Op maandag 13 februari 2006 19:40 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben van 7 t/m 9 juli drie dagen (nou ja, eigenlijk maar twee hele dagen en drie nachten) in NYC. We logeren in het Edison hotel.
Wat mag ik nou echt niet missen in die twee dagen?
TSQquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:12 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Even omhoog, want ik heb nog geen reacties gezien
Volgens mij kun je op Manhatten niet slecht zitten, je bent over zo met de metro. Ik heb alleen in de buurt van TSQ in een hotel gezeten, was erg goed bevallen. Maar heb geen vergelijkings materiaal.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:11 schreef realbase het volgende:
Ik wil komende week een pre huwelijksreis met mn meisje naar New York.
Hoe is het weer daar nu ?
Als je ongeveer 1000 euro wilt uitgeven aan de reis / hotel voor 5 dagen.
Wa is dan een leuke buurt / hotel om te zitten ?
We willen vanaf as. maandag tot zaterdag
Merci voor de tips aslvast !
Vrijheidsbeeld vind ik zelf niet zo.... Maar als je er toch heen wil mag je er gerust een dag voor uit trekken. Eerst een tijd in de rij voor de boot en vervolgens op het eiland nog langer in de rij voor het vrijheidsbeeld zelf...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:06 schreef Razer het volgende:
[..]
TSQ
Empire State Buidling
Central Park
Vrijheidsbeeld
niet als je 's ochtends gaat. Wij waren er rond 10 uur op een zondagochtend en we konden gelijk doorlopen. Pas in de middag werd het echt extreem drukquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:03 schreef Kresj het volgende:
[..]
Vrijheidsbeeld vind ik zelf niet zo.... Maar als je er toch heen wil mag je er gerust een dag voor uit trekken. Eerst een tijd in de rij voor de boot en vervolgens op het eiland nog langer in de rij voor het vrijheidsbeeld zelf...
Precies hetzelfde volgens mij maar kwartiertje gewacht. Toen ik er was, was het Vrijheidsbeeld nog niet open voor publiek maar wel mooi uitzichtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:11 schreef kepler het volgende:
[..]
niet als je 's ochtends gaat. Wij waren er rond 10 uur op een zondagochtend en we konden gelijk doorlopen. Pas in de middag werd het echt extreem druk
je kan binnen 3 uurtjes Ellis Island en het vrijheidsbeeld gezien hebben
Dan heb ik gewoon een aantal keer pech gehad denk ik. Ik ben dus ook 's ochtends geweest en voor de boot stond dus een rij van meer als een uur en op het eiland zelf leek het wel de efteling. Maar dan langer... Niet overdreven, maar wachttijden van 3 uur waren het zeker. Daarentegen kon ik bij het ESB vorige keer praktisch zo doorlopen aan het eind van de middag. Vlak voor de zonsondergang.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:11 schreef kepler het volgende:
[..]
niet als je 's ochtends gaat. Wij waren er rond 10 uur op een zondagochtend en we konden gelijk doorlopen. Pas in de middag werd het echt extreem druk
je kan binnen 3 uurtjes Ellis Island en het vrijheidsbeeld gezien hebben
Beter lezen dan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:12 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Even omhoog, want ik heb nog geen reacties gezien
volgens mij mag je helemaal niet meer het vrijheidsbeeld in toch?? Toen ik er in 2000 was kon je er wel in, maar alleen als je de boot van 08 uur nam ofzoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:27 schreef Razer het volgende:
[..]
Precies hetzelfde volgens mij maar kwartiertje gewacht. Toen ik er was, was het Vrijheidsbeeld nog niet open voor publiek maar wel mooi uitzicht. En in 3 uur heb je zeker alles wel gezien jah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |