Hard Rock Cafe is wellicht leuk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:21 schreef forzaola het volgende:
[..]
Zal mij een zorg zijn! Als ik maar lol heb!
Die verwachting had ik ook.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:30 schreef Smeich het volgende:
Wat vet! Kon niet wachten tot ik een antwoord kreeg.. toch bedankt Dizzee. Heb net wat foto's gevonden vandaar en echt vet! De naam verklaart t trouwens ook.. leuk man!
Ik mis NYC ook! Wil er graag tijdens kerst naartoe trouwens als het mooi wit is, lijkt me geweldig om dan door Central Park te wandelen.
Geen idee... Ik krijg het cadeau!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:31 schreef Dizzee het volgende:
hoeveel waren jullie kwijt Kresj & Takemenow ? en lang van te voren geboekt ?
vind het nog steeds vreemd dat ik nix onder de 700 kan vinden.
Om de een of andere reden denk ik dat juist internet altijd up to date is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:32 schreef Kresj het volgende:
[..]
Geen idee... Ik krijg het cadeau!![]()
Maar voor rond de 700 euro moet er toch wel iets te vinden zijn?
Bel eens met Jandoets of Exit reizen. internet is niet altijd uptodate daar weet ik toevallig...
ok... Laat ik het dan zo zeggen. Als ik met ze bel is er altijd ineens meer mogelijk dan wat er op de site staat. Zij kunnen rechtstreeks inloggen bij de verschillende maatschappijen en meteen zien wat er beschikbaar is en voor hoeveel.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Om de een of andere reden denk ik dat juist internet altijd up to date is.
Ah op die manier bedoel je dat!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 07:04 schreef Kresj het volgende:
[..]
ok... Laat ik het dan zo zeggen. Als ik met ze bel is er altijd ineens meer mogelijk dan wat er op de site staat. Zij kunnen rechtstreeks inloggen bij de verschillende maatschappijen en meteen zien wat er beschikbaar is en voor hoeveel.
Wij wilden per sé niet in een hostel. En we wilden per sé een eigen badkamer en allebei een eigen (groot) bed dus ik zeg: lekker goedkoop voor wat we krijgen en het is een goed bekend staand hotelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:58 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zeg, lekker duur.De accommodatie dan.
Maar ik ben dan ook weer zo iemand die zo goedkoop mogelijk wil overnachten.
Tja... is toch iets...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah op die manier bedoel je dat!Dan snap ik het wel.
Ik heb ook even opgebeld of het niet even wat lager kon, kwamen ze 15 euro lager dan hun internetprijs.
![]()
In december al ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:09 schreef Dizzee het volgende:
heb je dat net geboekt Takemenow of al een tijdje geleden?
Met hoeveel mensen ben je? Taxi kost ongeveer tussen de 50 a 60 dollar. Dus is een afweging.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:49 schreef treborsos het volgende:
Kent iemand deze club? klik
Ze bieden een transfer aan van JFK naar je hotel voor 17 dollar p.p. Doen? Of is er een betere optie?
klik op mn log voor een verslagje .. verwacht niks wereldschokkends .. Ik ben geen ervaren reizigerquote:Op zondag 5 maart 2006 05:05 schreef Jaguarized het volgende:
En hoe was het?
Die streepjes code moet je scannen of niet?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:05 schreef kepler het volgende:
[..]
wij hadden een combi-ticket ook met streepjes-code. Dan kan je de rij bij de kassa overslaan en direct naar de rij lopen voor de liften
Vliegwinkel.nl.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:49 schreef Dizzee het volgende:
Nette prijs voor begin sept. Waar heb je geboekt Burta ?
Zeker. Alleen wil ik iets vinden voor die prijs in de zomermaanden, maar dat wil niet echt lukken.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:00 schreef Butra het volgende:
[..]
Vliegwinkel.nl.
Had in eerste instantie Iceland Air op 't oog (zelfde prijs), maar ik heb geen zin in overstapstress.
Ook US Airways vliegt rond die tijd voor dezelfde prijs.
Gaat al het al kriebelen?
Dat is een nette prijs. Ik zou met Icelandair zijn gegaan, staat weer leuk in het lijstje.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:16 schreef Butra het volgende:
Zojuist mn vliegreis naar NY geboekt, begin september.
Toch maar voor een rechtstreekse vlucht met Continental gekozen, ondanks dat Newark een stukkie verder weg is dan JFK/LaG. 400 euro retour vind ik een net prijsje voor een rechtstreekse vlucht.
Het hotel wordt wsl ergens in Queens, scheelt een hoop tov Manhattan. We zitten er 7 nachten, dus met die Manhattan-prijzen werd het eigenlijk een beetje te gek, ondanks dat we met 2 personen zijn...
Voor de zomer valt dat nog vies tegen hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:32 schreef NY_Giant het volgende:
Die prijzen vallen inderdaad behoorlijk tegen de laatste tijd.
Toen ik naar New York ging hed ik hier van te voren 100euro bij de bank gewisseld voor dollars. De rest heb ik daar gepint. Kleding die ik daar kocht heb ik betaald met mn creditcard. Beetje combinatie van alles dus.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:33 schreef Mik-xa het volgende:
Hoe zit het nu tegenwoordig eigenlijk met het halen van Dollars?
Is dat aan te raden? Kun je meteen op het vliegveld pinnen? (ik ga naar Newark) Wat kost het bij de bank om te pinnen in Amerika? Wordt dat per transactie gerekend ofz? M.a.w. wat is het goedkoopstEn wat raden jullie dus aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |