Volgens mij mag je er nu toch weer inquote:Op zondag 19 februari 2006 19:59 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens mij mag je helemaal niet meer het vrijheidsbeeld in toch?? Toen ik er in 2000 was kon je er wel in, maar alleen als je de boot van 08 uur nam ofzoDat vond ik toch iets te vroeg
wij hadden een combi-ticket ook met streepjes-code. Dan kan je de rij bij de kassa overslaan en direct naar de rij lopen voor de liftenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Volgens mij mag je er nu toch weer in
Ik heb vanmiddag tickets voor het ESB geprint
Maar kan ik als ik daar ben gewoon die barcode door die scanner ofzo halen?
Want het lijkt me eigenlijk nogal vaag dat dat met gewoon papier werkt![]()
Toen ik er was mocht je nog niet het Vrijheidsbeeld in.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Volgens mij mag je er nu toch weer in
Ik heb vanmiddag tickets voor het ESB geprint
Maar kan ik als ik daar ben gewoon die barcode door die scanner ofzo halen?
Want het lijkt me eigenlijk nogal vaag dat dat met gewoon papier werkt![]()
Was er eind januari en toen mocht het ook niet. Moest je 48 uur van tevoren reserveren om op die sokkel te kunnen, maar verder omhoog kon niet.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Toen ik er was mocht je nog niet het Vrijheidsbeeld in.![]()
Idd maar ChrisJX vertelde me dat er kaartjes ofzo werden uitgedeeld om naar boven te kunnen.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:41 schreef Klingon het volgende:
[..]
Was er eind januari en toen mocht het ook niet. Moest je 48 uur van tevoren reserveren om op die sokkel te kunnen, maar verder omhoog kon niet.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:06 schreef Razer het volgende:
[..]
TSQ
Empire State Buidling Top of the Rock
Central Park
Vrijheidsbeeld
Ik denk dat TOTR beter is. Maar ben er helaas niet boven geweest omdat de observatory in die tijd nog gesloten was. Het mooie van totr is dat je gewoon het empire state building kan zien ipv er bovenop te staan. Maar als ik jouw was zou ik niet kiezen en naar beiden gaan...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:47 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Top of the Rock is sinds november open toch?
Ik ga in mei heen, was beter ESB of Rockefeller?
Rockefeller. Het is de vrijwel enige plek in NYC vanwaar je het ESB in z'n volle glorie ziet staan en je staat er recht voor. Tevens is het een goede plek om Central Park te zien. Vanaf het ESB zit het Rockefeller er namelijk voor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:47 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Top of the Rock is sinds november open toch?
Ik ga in mei heen, was beter ESB of Rockefeller?
Precies. Ik heb beide gedaan en ik vond TOTR leuker..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Rockefeller. Het is de vrijwel enige plek in NYC vanwaar je het ESB in z'n volle glorie ziet staan en je staat er recht voor. Tevens is het een goede plek om Central Park te zien. Vanaf het ESB zit het Rockefeller er namelijk voor.
Ik ga in April naar TOTR en ben al vaak op het ESB geweest. Als je voor het eerst naar NY gaat moet je gewoon allebei op. Als je ooit in NY geweest bent moet je natuurlijk wel op het ESB geweest zijn. TOTR lijkt me dan wel weer leuker omdat je idd het ESB in volle glorie ziet en Central Park beter kan zien.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:47 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Precies. Ik heb beide gedaan en ik vond TOTR leuker..![]()
Was jij daar ook op de 31e toevallig?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:47 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Precies. Ik heb beide gedaan en ik vond TOTR leuker..![]()
Klopt jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 05:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Was jij daar ook op de 31e toevallig?![]()
dat lag in de planning, maar ben ondertussen nog 2 keer (Rome & Barca) een weekje weg geweest dus moet weer even wat sparen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:55 schreef Jaguarized het volgende:
Dizzee, jij ging in februari toch?Nu zo ongeveer?
Ik denk niet dat het die paar andere mensen ook maar ene ruk zal schelen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef forzaola het volgende:
Maat met wie ik ga is 1 okt jarig.
Gaan we op Times square vieren!
Top of the Rock was toen ook nog niet open.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:39 schreef Smeich het volgende:
Ik kon ook het overigens tegenvallende vrijheidsbeeld niet in. Ik was met de laatste ferry naar Liberty Island gegaan.. uur of 4, dus wellicht daarom. Was in juni 2005 overigens.
Top of the Rock? Zegt me niets... is dat dan in Rockefeller Center?
Die panorama is schitterend..
Nou, weer veel te doen als ik er weer terugga... maar wanneer is de vraag.....
Zal mij een zorg zijn! Als ik maar lol heb!quote:Op donderdag 23 februari 2006 03:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het die paar andere mensen ook maar ene ruk zal schelen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |