Ja, dan moet je zorgen dat je aan de andere kant van de deur staat.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:12 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ergens poepen en dat er dan iemand vlak voor de deur gaat staan wachten...
Tyf op mens ik zit te schijten!!
Jaaa hahaha! Herkenbaar!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:12 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ja!!!! En dat gebeurt ALTIJDquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:18 schreef Maisnon het volgende:
Mensen die de deur proberen open te doen als je er op zit
Neuh niet hypocriet verder
Sjieke slipsporen in wc-potten zijn trouwens ook niet vermakelijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:01 schreef Maikuuul het volgende:
Die kut wc's als je schijt spetterd water tegen je reet :/ kenker irritant
Trainspottingquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:21 schreef FloggingMolly het volgende:
Ik vind het altijd zo vervelend als je wat in de wc laat vallen, en je het er vervolgens weer uit moet halen.
[afbeelding]
![]()
moet je eens kijken hier in de wcquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Sjieke slipsporen in wc-potten zijn trouwens ook niet vermakelijk
Jah... 't is sowieso irritant dat er na het afknijpen zo'n stukje achterblijft die bij het vegen eerst helemaal uitgesmeerd wordt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:43 schreef Tobbes het volgende:
Als je n Mud-butt hebt en dan t wc papier op is.
Hoezo, je steekt je peuk gewoon in je mond.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:35 schreef Geesoes het volgende:
Als je staat te roken en je word gebeld. Dan moet de gene naast je, je penis vasthouden
Maar ik wil duidelijk articulieren. En ja dan is er geen andere optie.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:37 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Hoezo, je steekt je peuk gewoon in je mond.
Dan houd je je gsm vast met de hand waar je je peuk in vast houdt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:38 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Maar ik wil duidelijk articulieren. En ja dan is er geen andere optie.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:11 schreef Maisnon het volgende:
Ergernissen tijdens het pissen dus. Ze zijn er in veel variaties, en allemaal kut.
Wie kent er bijvoorbeeld niet het "plonzen" waarbij al het toilet water als een ware tsunami zich naarboven klimt richting de anus. Gevolg: alles nat tussen de billen, en daar ben ik niet van gediend, vooral wanneer ik al in dat water gescheten/gepist heb.
Een afbuigende pis straal. Sta je lekker te staan, is het opeens nodig dat je mooie kletterende straal spontaan een kletterende sproeier wordt. Gevolg: alles nat op de muren, en daar ben ik niet van gediend, vooral wanneer ik daar onder een boek of wc papier of iets heb liggen
Dus FOKkers, verenigt uen meld hier toilet ergernissen.
Kleine WC's? Een slang in de pot? Vel tussen de bril? Joeneemit.
[afbeelding]
Ik kon de foto van de aantrekkelijke damemet haar voet in de pot niet vinden, die hou je te goed.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:38 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Maar ik wil duidelijk articulieren. En ja dan is er geen andere optie.
Beetje papier op het water en bommen losquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:11 schreef Maisnon het volgende:
Ergernissen tijdens het pissen dus. Ze zijn er in veel variaties, en allemaal kut.
Wie kent er bijvoorbeeld niet het "plonzen" waarbij al het toilet water als een ware tsunami zich naarboven klimt richting de anus. Gevolg: alles nat tussen de billen, en daar ben ik niet van gediend, vooral wanneer ik al in dat water gescheten/gepist heb.
Heeft jouw mammie je nooit geleerd DAT JE HET VELLETJE NAAR ACHTER MOET SCHUIVEN!?!?quote:Een afbuigende pis straal. Sta je lekker te staan, is het opeens nodig dat je mooie kletterende straal spontaan een kletterende sproeier wordt. Gevolg: alles nat op de muren, en daar ben ik niet van gediend, vooral wanneer ik daar onder een boek of wc papier of iets heb liggen
Ergernissen:quote:Dus FOKkers, verenigt uen meld hier toilet ergernissen.
Kleine WC's? Een slang in de pot? Vel tussen de bril? Joeneemit.
[afbeelding]
Ik kon de foto van de aantrekkelijke damemet haar voet in de pot niet vinden, die hou je te goed.
Doet me denken aan een filmpje van 3 mensen (Duitsers volgens mij) die naast elkaar staan te pissen. Gaan er een paar telefoons af en houden ze met zn 3en op een rij elkaars schwanz vastquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:35 schreef Geesoes het volgende:
Als je staat te roken en je word gebeld. Dan moet de gene naast je, je penis vasthouden
Graagquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:45 schreef Mwanatabu het volgende:
Moet ik doorgaan?
Maar met zo'n slap tuutje is het toch helemaal niet richtenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Graag
En dat van het vel naar achter schuiven, dat doe ik nooit preventief, dat kan er juist voor zorgen dat het verkeerd gaat![]()
Die drollen komen weer mee naar boven als je eenmaal doorgetrokken hebt. Moet je snappen als je wel eens op een Amerikaanse pot hebt gezeten.quote:
Nee.. een warme wc-bril van je voorganger is prettigquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:23 schreef Wisheh het volgende:
ik haat koude wc's en koude wc brillen![]()
nee das ook niet fijn maar liever iets warm door de verwarming ofzoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee.. een warme wc-bril van je voorganger is prettig![]()
Zeer ranzig idd!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:44 schreef Lathund het volgende:
Ook zwaar ranzig trouwens: achtergebleven schaamharen van de vorige bezoeker.
Assume the shitting positionquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:42 schreef SwiffMeister het volgende:
ik zit nooit op de bril, vind ik smerig. ik ga gewoon in de houding staan.
Wat is daar erg aan? Wordt het lekker schoon van en bovendien, normale mensen gaan er uiteindelijk toch nog met een stukje toiletpapier langs dus dan wordt het toch wel weer droog.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:11 schreef Maisnon het volgende:
Zolang het maar niet op de rest van mijn kleding sproeit vind ik alles bestquote:Een afbuigende pis straal. Sta je lekker te staan, is het opeens nodig dat je mooie kletterende straal spontaan een kletterende sproeier wordt. Gevolg: alles nat op de muren, en daar ben ik niet van gediend, vooral wanneer ik daar onder een boek of wc papier of iets heb liggen
Gewoon op gaan staanquote:-kindervingertjes onder de deur door ("aandacht! aandacht!") in het midden van een zware sessie.
ik kan niet eens schijten in een anders huis!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:12 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Bij een deur met raam met matglas kan men zelfs aan het licht wat door het raampje te zien is, zien dat er iemand zit, maar toch blijft men uren aan die deur trekken en vervolgens zeggen ze tegen zichzelf: "oh er zit iemand"quote:Op zondag 22 januari 2006 04:26 schreef Vampess het volgende:
Als 't WC-papier op is, en als mensen je storen door aan de deur de staan of aan de deur te trekken terwijl die dicht zit![]()
jouw avatar lijkt op yvonne.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:37 schreef Maisnon het volgende:
je moet ook niet in het aangezicht van een slechtziende zeiken
ik ook niet hoor! heb sinds een tijd suiker en door die medicijnen kan t wel eens voorkomen dat ik acuut naar de plee moet, en als je dan net als ik een wc fobie hebt is dat zwaar klote....quote:Op zondag 22 januari 2006 04:00 schreef Indirah het volgende:
[..]
ik kan niet eens schijten in een anders huis!
Alleen in mijn eigen wc dan wel
maar niemand mag ook schijten in mijn wc die is echt van mijzelf
Ga jij nooit op vakantie dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 04:00 schreef Indirah het volgende:
[..]
ik kan niet eens schijten in een anders huis!
Alleen in mijn eigen wc dan wel
maar niemand mag ook schijten in mijn wc die is echt van mijzelf
misschien pist TS zijn urine in poedervorm uit, dat zich samenklontert voordat het de pisbuis verlaatquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:13 schreef mcDavid het volgende:
ik heb eigenlijk nog nooit een plons water tussen me billen gehad tijdens het pissen
Tamelijk pijnlijk lijkt mequote:Op woensdag 8 februari 2006 23:05 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
misschien pist TS zijn urine in poedervorm uit, dat zich samenklontert voordat het de pisbuis verlaat
Ik schijt en dan plonst hetquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:05 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
misschien pist TS zijn urine in poedervorm uit, dat zich samenklontert voordat het de pisbuis verlaat
Ja....quote:
te vaak op school gehadquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:49 schreef karelsdomain het volgende:
probeer het volgende maar es uit...
haha
'ga maar es staand/hangend poepen' (DROOG!)..
ik moest dit es doen joh, want de wcbril/toiletten
waren te ranzig om op te gaan zitten.
Is er iemand die dit herkend en dus ook wel eens staand heeft gepoept??:D
Heb toen eens een keer in Frankrijk een keutel recht in mijn eigen broek gemikt toen ik boven zo'n gat hong...quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:39 schreef ehqo het volgende:
Van die Franse "toiletten", zo'n gat in de grond poept ongemakkelijk.
Hang.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:47 schreef ehqo het volgende:
Hing.
Schijten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:09 schreef Spear_of_Fear het volgende:
Je vriendin die het nodig vind hele gesprekken te houden tegen je (aan de andere kant van de deur gelukkig) terwijl je lekker zit te scheiten![]()
![]()
Ik wel, die gast ging ook met een bloedneus de plee uit.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:15 schreef EvilWasp het volgende:
Als je er na een minuut achterkomt dat iemand naast je op de wc bril staat en over het muurtje heen staat te kijken![]()
Ik spreek NIET uit ervaring![]()
En als je aan de dunne zit word heel dat water bruinquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:26 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja....![]()
plons!!! (Je drol valt in een grote plas water (wat wel geurtjes neutraliseert, oke) en je kunt er niets aan doen. En afhankelijk van het soort pot hangt je eikel ook in dat water waarin je poep ronddrijft. Morgen weer naar huis, poep'n op een hollandse pot![]()
En jij heet Spear of Fearquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:31 schreef Spear_of_Fear het volgende:
[..]
Zandstorm
(verdonk zegt nederlands in nederland)
Klinkt tamelijk gay ok nog.quote:
Waarschijnlijk een kloon van zun geslacht.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:37 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Klinkt tamelijk gay ok nog.![]()
Speer van angst, WOOOOOOEH kinky.![]()
ja indquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:01 schreef Maikuuul het volgende:
Die kut wc's als je schijt spetterd water tegen je reet :/ heel irritant
Jij zou beter wild(er) gaan plassen, dan blijven er zeker geen druppels meer hangen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:57 schreef f.r.e.a.k het volgende:
Dat je net klaar bent met zeiken, netjes drooggemaakt hebt, je draak terugstopt en dan...
... drup
godgloeiende, onderbox nat :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |