Ja, dan moet je zorgen dat je aan de andere kant van de deur staat.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:12 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ergens poepen en dat er dan iemand vlak voor de deur gaat staan wachten...
Tyf op mens ik zit te schijten!!
Jaaa hahaha! Herkenbaar!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:12 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ergens poepen en dat er dan iemand vlak voor de deur gaat staan wachten...
Tyf op mens ik zit te schijten!!
Ja!!!! En dat gebeurt ALTIJDquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:18 schreef Maisnon het volgende:
Mensen die de deur proberen open te doen als je er op zit
Neuh niet hypocriet verder
Sjieke slipsporen in wc-potten zijn trouwens ook niet vermakelijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:01 schreef Maikuuul het volgende:
Die kut wc's als je schijt spetterd water tegen je reet :/ kenker irritant
Trainspottingquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:21 schreef FloggingMolly het volgende:
Ik vind het altijd zo vervelend als je wat in de wc laat vallen, en je het er vervolgens weer uit moet halen.
[afbeelding]
![]()
moet je eens kijken hier in de wcquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Sjieke slipsporen in wc-potten zijn trouwens ook niet vermakelijk
Jah... 't is sowieso irritant dat er na het afknijpen zo'n stukje achterblijft die bij het vegen eerst helemaal uitgesmeerd wordt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:43 schreef Tobbes het volgende:
Als je n Mud-butt hebt en dan t wc papier op is.
Hoezo, je steekt je peuk gewoon in je mond.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:35 schreef Geesoes het volgende:
Als je staat te roken en je word gebeld. Dan moet de gene naast je, je penis vasthouden
Maar ik wil duidelijk articulieren. En ja dan is er geen andere optie.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:37 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Hoezo, je steekt je peuk gewoon in je mond.
Dan houd je je gsm vast met de hand waar je je peuk in vast houdt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:38 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Maar ik wil duidelijk articulieren. En ja dan is er geen andere optie.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:11 schreef Maisnon het volgende:
Ergernissen tijdens het pissen dus. Ze zijn er in veel variaties, en allemaal kut.
Wie kent er bijvoorbeeld niet het "plonzen" waarbij al het toilet water als een ware tsunami zich naarboven klimt richting de anus. Gevolg: alles nat tussen de billen, en daar ben ik niet van gediend, vooral wanneer ik al in dat water gescheten/gepist heb.
Een afbuigende pis straal. Sta je lekker te staan, is het opeens nodig dat je mooie kletterende straal spontaan een kletterende sproeier wordt. Gevolg: alles nat op de muren, en daar ben ik niet van gediend, vooral wanneer ik daar onder een boek of wc papier of iets heb liggen
Dus FOKkers, verenigt uen meld hier toilet ergernissen.
Kleine WC's? Een slang in de pot? Vel tussen de bril? Joeneemit.
[afbeelding]
Ik kon de foto van de aantrekkelijke damemet haar voet in de pot niet vinden, die hou je te goed.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:38 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Maar ik wil duidelijk articulieren. En ja dan is er geen andere optie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |