Nee niet naar PUBquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Schopje PUB dan maar.
Je mag nog niet eens drinken, ventje.
Maar nu kun je ook zelf drinken kopen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:06 schreef Valid het volgende:
[..]
Nee niet naar PUB![]()
En ik mag wel bier drinken als het maar bij iemand thuis is.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:07 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Maar nu kun je ook zelf drinken kopen.
Wat een belevenis.
Steeds meer Korsakov door alcoholquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:06 schreef Valid het volgende:
Nee niet naar PUB![]()
En ik mag wel bier drinken als het maar bij iemand thuis is.
jup dinsdag in lelystad.. met nog 5 andere vriende dus wordt nog leuk!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:07 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe ga je op voor brommer certificaat ?
Echte helden rijden zonder certificaat.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:07 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe ga je op voor brommer certificaat ?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Echte helden paupers rijden zonder certificaat.
sorry ik heb geen internetvrienden die dat voor mij doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:09 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Je eigen verjaardags topic openen.....
Nou ja gefeliciteerd ermee!
...in een auto!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Echte helden rijden zonder certificaat.
Als bijna 16-jarige mag je dat woord niet gebruiken.quote:
quote:
Kan je niet beter met je echte vrienden Breezers leeg drinken dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:10 schreef Valid het volgende:
[..]
sorry ik heb geen internetvrienden die dat voor mij doen![]()
Nou, dan blijf ik dinsdag maar binnen. Wil niet door zo'n groep paupers omver gereden worden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:08 schreef Valid het volgende:
[..]
jup dinsdag in lelystad.. met nog 5 andere vriende dus wordt nog leuk!![]()
Sorry heb ook geen vrienden die breezer drinken... wel erg veel vriendinnenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Kan je niet beter met je echte vrienden Breezers leeg drinken dan?
doe jij dat meer eens evenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:12 schreef Maikuuul het volgende:
Zou ik voor jou eens een mooie paint tekening maken ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |