quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:03 schreef Evertjan het volgende:
Wees blij dat er teminste iemand met je wilt praten
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:03 schreef Evertjan het volgende:
[oude-oma-stem]: 'Halllooo, ik ben evertjan, en mijn sociale leven bestaat uit het aangaan van gesprekken met verkopers. Het liefst wordt ik gebeld door een telemarketeer, want die mogen niet uit zichzelf ophangen.'quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:03 schreef Evertjan het volgende:
en dan heel gewoon direct nadat je dat hebt gezegd de winkel verlatenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:39 schreef Donnie.Darko het volgende:
Inderdaad gewoon niet laten kennen en zeggen "Ik kom er zelf wel uit".
Nee,quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:44 schreef RUSTGRAAG het volgende:
gewoon iets mompelen als: heb ik stront geroepen? en door lopen
lol doet mij denken aan een sketch van Wim Sonneveld, de kapper die postzegels gaat halen op het postkantoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:06 schreef RedDevil085 het volgende:
Is toch niet zo moeilijk om: Nee, danku. te zeggen, gvd... die gasten staan daar ook een beetje de hele dag te luimen en zijn blij dat ze uiteindelijk eens in actie mogen komen voor zo'n lamzak als jij... gun hun ook hun pleziertje, ja
Eng he, menselijk contact.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:58 schreef MuseMuse het volgende:
Ik stond vanmorgen lekker op om naar de mooie universiteit van tilburg te fietsen..
Zet mijn mp3speler op, maar tot mijn grote schrik hoor ik jeff buckley niet maar helemaal niks!
Wat blijkt! mijn koptelefoon is kapot!![]()
Dus dan maar smiddags éven op zoek naar een koptelefoon..
Ben gewoon een beetje aant kijken naar alle modellen enz en echt ELKE keer ik in ELKE electronicazaak zitten die "salesmannetjes" je aant te kijken als bloeddorstige aasgieren! Je moet ze NIET in de ogen aankijken want dan ben je de LUL!![]()
ze geven je dan zon "hallo blik" en lopen dan naar je toe met vragen als:
"Hallo! ben u ergens naar op zoek?"
"Kunt u het vinden?"
"Hulp nodig?"
![]()
Ik zie de reacties al komen van "Huilie" en "Waar kan een mens zich druk om maken!" maar het irritante is gewoon dat als je zon winkel binnenkomt, je geen oogcontact durft te maken en je je ongemakkelijk voelt omdat je WEET dat ze naar je toe zullen komen!![]()
Tegenwoordig loop ik ook binnen, kijk die gast RECHT in zijn ogen aan en zeg:
Hey Hallo!
"Hal.."
Ik ben gewoon even rond aan het kijken
"Hulp no..."
Nee ik vind het we bedankt!
en dan gewoon doorlopen, heerlijk! je kunt gewoon rustig zoeken en die mensen durven je niks meer te vragen!![]()
je bent al langer contactgestoord?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:58 schreef MuseMuse het volgende:
Ik zie de reacties al komen van "Huilie" en "Waar kan een mens zich druk om maken!" maar het irritante is gewoon dat als je zon winkel binnenkomt, je geen oogcontact durft te maken en je je ongemakkelijk voelt omdat je WEET dat ze naar je toe zullen komen!![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |