ze doen er zelfs gelijk iets aan. Laten gewoon 4x de tuin zienquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sluit ik me volledig bij aanHoe meer mensen hun ongenoegen laten blijken tov de streams des te groter de kans dat ze er iets aan doen natuurlijk
![]()
GRRRRRRRMBLLLLLLLLLLLLquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:47 schreef regenworm het volgende:
GVD GVD kut regie
regenworm heeft net gemaildquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
masil niet te veel.
Krijg je de tuin als straf![]()
Flugeltje dan ga je toch lekker vroeg slapen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, net ziek geweest....
Het is gewoon zo'n dag....
Ja dat heb je wel eens.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, net ziek geweest....
Het is gewoon zo'n dag....
Aaahhhhhhhhh arme Flugel.... een lekkere dikke warmmaak knuffel van ons allemaalquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik trek het ff niet hoor. Herrie op de streams. Het is niet meer te volgen. Ik heb hoofdpijn, ben chagerijnig en heb het koud...
Ja, PMS ja![]()
was dan niet zo aardig ben ik bangquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
regenworm heeft net gemaildweet niet wat erinstond natuurlijk
We weten iig hoe het weer isquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
GRRRRRRRMBLLLLLLLLLLLL![]()
![]()
[afbeelding]
regenworm.....hou op met mailenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik neem nog een glaasje cola en duik dan lekker met een kruik m'n bedje in. Morgen gelukkig een vrije dag...quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Flugeltje dan ga je toch lekker vroeg slapen.
We zijn vandaag er vriendelijk voor elkaar
ja hoor nou heb ik het weer gedaanquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Of Balkellende als managerquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ratelband die komt op de fiets zijn oude is in de prak gereden.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aaahhhhhhhhh arme Flugel.... een lekkere dikke warmmaak knuffel van ons allemaal![]()
![]()
Ja, nu voelt er 1 zich op zijn pik getrapt natuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja hoor nou heb ik het weer gedaan![]()
In ieder geval dat de regie van BB5 beter was dan deze.
prima idee maar kan je niet beter melk drinken dan colaquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik neem nog een glaasje cola en duik dan lekker met een kruik m'n bedje in. Morgen gelukkig een vrije dag...
soms is vrouw zijn mínder leuk
Dat heb ik ook gezegd, ik zal even mijn mailtje opzoeken, dan plaats ik het evenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja hoor nou heb ik het weer gedaan![]()
In ieder geval dat de regie van BB5 beter was dan deze.
Balkellende iemand aanpakken???? Kan die iets anders als ja en amen zggen dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Of Balkellende als manager. En dan zien hoe hij Viola aanpakt
.
Ik had zin in colaquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
prima idee maar kan je niet beter melk drinken dan cola
stuur een e-mail link staat hierbovenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, nu voelt er 1 zich op zijn pik getrapt natuurlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |