Ja, en Tsjakka (hoe heet hij ook alweer ?)quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik hoop iig op Patty Brard en Willibrord Frequin
Ratelbandquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja, en Tsjakka (hoe heet hij ook alweer ?)![]()
.
Gerard Joling lijkt me meer een bewoner, niet echt een managerquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:43 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dan is het vast Gerard Joling die woont toch vlakbij
![]()
Ik versta het tenminste niet meer zo goed.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De achtergrondgeluiden nemen toe
Zal dan wel een verwaande kwast zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:43 schreef Foreverblue het volgende:
Ik kan er nu niets meer van verstaan door alle bijgeluiden. Maareh... een manager die weer naar huis gaat? Hallo... het is big brother hoor. Ik vindt dat niet kunnen.
Jij bent snel terugquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik ben een vrouw, maar ik ben niet een gemiddelde vrouw
ben een apart geval
gewoon door tikken kan me geen reet schelen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tjep, maar het zou moeten werken lijkt mij
Word je zeker ziekquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik trek het ff niet hoor. Herrie op de streams. Het is niet meer te volgen. Ik heb hoofdpijn, ben chagerijnig en heb het koud...
Ja, PMS ja![]()
Ratelband die komt op de fiets zijn oude is in de prak gereden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja, en Tsjakka (hoe heet hij ook alweer ?)![]()
.
Met dit hotel weet je het maar nooit, daar is echt alles mogelijk..maar ik heb ook geen vertrouwen in Gerard Joling als manager hoor...quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gerard Joling lijkt me meer een bewoner, niet echt een manager
Sluit ik me volledig bij aanquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
gewoon door tikken kan me geen reet schelen.
Ben het gepruts erg zat aan het worden.
Nee hoor, net ziek geweest....quote:
Nice!quote:
masil niet te veel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sluit ik me volledig bij aanHoe meer mensen hun ongenoegen laten blijken tov de streams des te groter de kans dat ze er iets aan doen natuurlijk
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |