Daar hebben we nog 70 miljoen voor.quote:
quote:Ajax zoekt nietuwe keeper
Ajax gaat op zoek naar een nieuwe keeper. Door het vertrek van Bogdan Lobont (per direct) en Hans Vonk (komende zomer) komen de Amsterdammers zeer dun in de keepers te zitten.
Eerste doelman zal Maarten Stekelenburg blijven, terwijl Kenneth Vermeer als tweede keeper gaat fungeren. Ajax zal dus op zoek gaan naar een ervaren derde doelman.
quote:River geeft moed voor Rosales niet op
Het medium Clarin Ole publiceerde vanmorgen een nieuwsbericht waarin staat dat het Argentijnse River Plate de moed nog niet opgeeft om Mauro Rosales aan te trekken.
'We hebben diverse aanbiedingen gedaan, maar zowel bij huren als kopen krijgen we van Ajax nul op rekest', zegt een vertegenwoordiger. 'Maar we geven de moed nog niet op', voegt hij eraan toe.
quote:Boukhari wil seizoen afmaken in ArenA
Nourdin Boukhari staat in de belangstelling van Willem II, maar wil toch liever het seizoen bij Ajax afmaken. Dit maakte zijn zaakwaarnemer bekend in het Noord-Hollands Dagblad.
Zaakwaarnemer Andre Wasiman: 'Zeg nooit nooit, maar in principe maakt hij het seizoen af bij Ajax en gaan we rustig kijken waar hij volgend seizoen terecht kan'.
Uit een poll van Ajax Showtime (AS) is gebleken dat het uitfluiten van Boukhari niet door de meerderheid van de fans getolereerd wordt. Van de bijna drieduizend stemmen vond 63% de fluitconcerten jegens de Marokkaan niet kunnen.
quote:'Toch flink betaald voor Bogdan Lobont'
Zaterdag 21 januari, door SV, Amsterdam, 13.48u GMT+01.00, La Nazione
De Italiaanse krant La Nazione weet te melden dat Fiorentina bij benadering ongeveer 3,5 miljoen euro moest betalen voor Bogdan Lobont aan Ajax. Zijn contract liep nog tot medio 2008 Amsterdam.
De officiele website van Fiorentina meldt nog niets over een transfer en Ajax heeft zelf niet besloten de transfersom bekend te maken. Volgens La Nazione heeft Lobont een driejarig contract getekend.
Aanvankelijk wilde Fiorentina doelman Toldo aantrekken, maar zag de afgelopen dagen de onderhandelingen vastlopen, waarop besloten werd voor Lobont te kiezen. Hij wordt voorlopig eerste doelman.
Nou, als Blind zo doorgaat spelen we na het einde van de competitie niet eens play-offs. Ik ben al het hele seizoen positief en had in eerste instantie veel vertrouwen in Blind - hij maakte Ajax vorig jaar immers nog tweede in de competie - maar de keuzes die Blind soms maakt snap ik echt, echt niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hopelos is een te groot woord. We kunnen niet zo gek veel dieper zakken, heb nou eens voor 1 keer vertrouwen in iets als Ajax supporters zijnde.
Het zal wel weer een vage constructie zijn hoe dit betaald word. Hangt mischien van het succes af hoe hoog dit bedrag word.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:14 schreef Suijk het volgende:
3,5 miljoen is wel best veel voor een reserve keeper. Maar bij Fiorentina hadden ze ook wel snel iemand nodig.
Overigens las ik ergens anders dat het 2 miljoen zou zijn, waarheid zal wel in het midden liggen.
Blind heeft in elk geval nog niet aangetoond dat het een 'Ajax-waardige' trainer is en dan bedoel ik niet de sporadische 4-4-2 opstellingen, die kan niemand hem kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nou, als Blind zo doorgaat spelen we na het einde van de competitie niet eens play-offs. Ik ben al het hele seizoen positief en had in eerste instantie veel vertrouwen in Blind - hij maakte Ajax vorig jaar immers nog tweede in de competie - maar de keuzes die Blind soms maakt snap ik echt, echt niet.
Lijkt me een net niet speler a la Boukhari..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:28 schreef Urquhart het volgende:
Ik lees op verschillende sites dat de komst van Jenner steeds concreeter lijkt te worden. Hij heeft inmiddels al meerdere gesprekken met Ajax achter de rug.
De vraag is of hij het Ajax niveau aankan maar Jenner is natuurlijk veel meer een buitenspeler dan Boukhari.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Lijkt me een net niet speler a la Boukhari..
Dat is wl weer een lichtpuntje.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De vraag is of hij het Ajax niveau aankan maar Jenner is natuurlijk veel meer een buitenspeler dan Boukhari.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |