Ik zat er al op te wachtenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ach, jullie wonnen de laatste Europese prijs in de vorige eeuw.
Duidelijk. Majstorovic forceert een breuk om naar Ajax te kunnen gaan.quote:N'Kufo en Majstorovic slaags op training
20/1/2006 21:09
Een vlekkeloze voorbereiding op het duel met Ajax kende Twente niet. Blaise N'Kufo en Daniël Majstorovic vlogen elkaar op de training in de haren.
Majstorovic liet zich vrijdag op de training (te) stevig gelden ten opzichte van N'Kufo, die zich in het vervolg ook niet onbetuigd liet. Voor de Zweedse verdediger, die voor het duel met Ajax geschorst is, was na het incident de training voorbij. Trainer Rini Coolen stuurde hem van de trainer.
Of het opstootje ook gevolgen heeft voor N'Kufo liet FC Twente-trainer in het midden. 'Ik zal zaterdag met Majstorovic en N'Kufo gaan praten', zei Coolen bij Talpa. 'Afhankelijk van de houding van de spelers zal ik een beslissing nemen.'
Coolen kan zondag beschikken over aanwinsten Anatoli Gerk en Arnar Vidarsson, die beiden speelgerechtigd zijn voor de ontmoeting met Ajax.
Wacht nou maar eens af, voor dat we Van Geel helemaal de hemel in prijzen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:43 schreef SoA-Holic het volgende:
Verder heb ik alle vertrouwen in Martin. Hij probeert Ajax weer een nederlandse club te laten worden, hulde!
Hier geloof ik dus niks vanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:40 schreef Roeni3 het volgende:
Blaise N'Kufo en Daniël Majstorovic vlogen elkaar op de training in de haren.
Hij gaat dus gewoon lekker door met z'n gedrag.quote:West Ham United boss Alan Pardew pulled out of a deal for Ajax midfielder Nigel de Jong over positional concerns.
Ajax confirmed West Ham's interest in the Dutchman this week, but Pardew was quick to cool his pursuit after De Jong refused to play at the back for the Hammers, says the Daily Star.
Tsja, kan het ook wel begrijpen hoor. Als spits zijnde wil je ook niet opeens op het middenveld staan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:03 schreef jna het volgende:
[..]
Hij gaat dus gewoon lekker door met z'n gedrag.
In een ander topic las ik dat West Ham ipv De Jong nu een of andere linksback van een ander team wilde hebben. West Ham wilde De Jong dus primair zeker wel halen voor de linksbackpositie.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:38 schreef jna het volgende:
Ik denk niet dat west ham hem wou hebben alleen voor een back positie, waarschijnlijk middenvelder die als het nodig is back speelt.
Volgens de geruchten op De Panhuis zou hij al rond zijn met Vitesse, zelf ontkent hij dit en wil hij liever naar Ajax volgend seizoen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:26 schreef Radegast het volgende:
Van RTV Utrecht,
Wormgoor opnieuw op stage bij Ajax
VEENENDAAL - Vito Wormgoor staat nog altijd in de belangstelling van Ajax. De voetballer van het Veenendaalse DOVO is opnieuw uitgenodigd voor een stage.
Wormgoor liep vorig jaar ook al een tijdje mee bij de club uit Amsterdam. Het zeventienjarige talent liet toen een goede indruk achter.
Hoe wil je in deze momenteel hopeloze situatie positief zijn...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Als we die euro nou eens besteden om met zn allen eens wat positiever te worden.
OF we kopen er een speler voorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Als we die euro nou eens besteden om met zn allen eens wat positiever te worden.
Hopelos is een te groot woord. We kunnen niet zo gek veel dieper zakken, heb nou eens voor 1 keer vertrouwen in iets als Ajax supporters zijnde.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hoe wil je in deze momenteel hopeloze situatie positief zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |