quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:20 schreef Furia het volgende:
He, volgens mij leest ze ook FOK! Ze is ineens gestopt![]()
Of iets over kachels en een douche die koud is?quote:
Edit: soms hoor ik haar ook heel hard scheten laten. Door beton!quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:26 schreef Furia het volgende:
Wat ze precies zegt kan ik niet verstaan, maar de ene keer is het zoals dit en de andere keer zoals dit![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:26 schreef Furia het volgende:
Wat ze precies zegt kan ik niet verstaan, maar de ene keer is het zoals dit en de andere keer zoals dit![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:27 schreef Furia het volgende:
[..]
Edit: soms hoor ik haar ook heel hard scheten laten. Door beton!
Ik ben nog in de bloei van mijn leven. Zij gaat hier daarentegen dood. En ik hoop snel een beetjequote:
Maar waar wonen jullie?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:28 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik ben nog in de bloei van mijn leven. Zij gaat hier daarentegen dood. En ik hoop snel een beetje![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:26 schreef Furia het volgende:
Het is toch van de zotten. Die ouwe graftakken moeten gewoon oprotten naar een bejaardenhuis ofzoquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:29 schreef erikh het volgende:
Aangifte doen wegens burenoverlast?
Niet in Veldhoven dus. Onze buurvrouw (2 huizen verder) schreeuwt ook altijd.quote:
Aan de andere kant hebben we een dove buurvrouw. Helaas is ze niet ook stom, want die maakt ook altijd zo'n takkeherrie. Gelukkig (en vreemd genoeg) reageerde die wel op gebonk op de muur..quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:30 schreef FoXje het volgende:
[..]
Niet in Veldhoven dus. Onze buurvrouw (2 huizen verder) schreeuwt ook altijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |