quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:20 schreef Furia het volgende:
He, volgens mij leest ze ook FOK! Ze is ineens gestopt![]()
Of iets over kachels en een douche die koud is?quote:
Edit: soms hoor ik haar ook heel hard scheten laten. Door beton!quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:26 schreef Furia het volgende:
Wat ze precies zegt kan ik niet verstaan, maar de ene keer is het zoals dit en de andere keer zoals dit![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:26 schreef Furia het volgende:
Wat ze precies zegt kan ik niet verstaan, maar de ene keer is het zoals dit en de andere keer zoals dit![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:27 schreef Furia het volgende:
[..]
Edit: soms hoor ik haar ook heel hard scheten laten. Door beton!
Ik ben nog in de bloei van mijn leven. Zij gaat hier daarentegen dood. En ik hoop snel een beetjequote:
Maar waar wonen jullie?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:28 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik ben nog in de bloei van mijn leven. Zij gaat hier daarentegen dood. En ik hoop snel een beetje![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:26 schreef Furia het volgende:
Het is toch van de zotten. Die ouwe graftakken moeten gewoon oprotten naar een bejaardenhuis ofzoquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:29 schreef erikh het volgende:
Aangifte doen wegens burenoverlast?
Niet in Veldhoven dus. Onze buurvrouw (2 huizen verder) schreeuwt ook altijd.quote:
Aan de andere kant hebben we een dove buurvrouw. Helaas is ze niet ook stom, want die maakt ook altijd zo'n takkeherrie. Gelukkig (en vreemd genoeg) reageerde die wel op gebonk op de muur..quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:30 schreef FoXje het volgende:
[..]
Niet in Veldhoven dus. Onze buurvrouw (2 huizen verder) schreeuwt ook altijd.
Heb je er ooit over nagedacht dat ze misschien wel stokdoof is......quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:24 schreef Furia het volgende:
Volgens mij is ze gewoon mongool. Ze zit ook altijd met die man op de wc samen, alsof ze niet alleen dr reet af kan vegen (ze zijn 60 ofzo). Die kerel heeft 's morgens vroeg ook altijd een kegel van heb ik jou daar. Ik weet niet tegen wie of wat ze zit te schreeuwen, soms denk ik wel eens tegen de tv, want die staat ook keihard aan altijd.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:29 schreef funkyskunkie het volgende:
[..]
Whehe, die zijn gewoon aan het seksen
![]()
Is dat een excuus om anderen ook doof te maken? Er bestaat gebarentaal hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:31 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Heb je er ooit over nagedacht dat ze misschien wel stokdoof is......![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:31 schreef Furia het volgende:
[..]
Dude
Ze zijn al 60 ofzo. Die kerel zou zn eigen piemel niet eens meer kunnen vinden. En mocht dat nog wel het geval zijn, met al die drank zal hij hem zeker niet meer overeind krijgen![]()
Ik vind die man engquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:33 schreef johnplayer het volgende:
en gewoon netjes vragen dan?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:31 schreef Furia het volgende:
[..]
Dude
Ze zijn al 60 ofzo. Die kerel zou zn eigen piemel niet eens meer kunnen vinden. En mocht dat nog wel het geval zijn, met al die drank zal hij hem zeker niet meer overeind krijgen![]()
Woef, errugghh vurigquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:32 schreef Furia het volgende:
[..]
Is dat een excuus om anderen ook doof te maken? Er bestaat gebarentaal hoor![]()
vrouwen en poepen???quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:36 schreef funkyskunkie het volgende:
[..]
Dus mensen van 60 hebben geen sex, net zoals vrouwen niet poepen
![]()
Get a life![]()
Inderdaad, dat zei ik toch net?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:37 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Heeft jou nog nooit iemand verteld dat een persoonlijke aanpak beter werkt dan dat "paupergebonk".
Even langs gaan, aanbellen en zeggen dat hun gedrag stoort.
Dan kun je ze ergens op aanspreken de volgende keer en zij zijn niet anoniem meer.
Of ... durf je dat niet?
Ben je een vent of niet? Hup, ernaartoe! Ipv te klagen op Fok! Als ze na klagen nog herrie maken, kom dan terug, en dan verzinnen we weer wat andersquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:34 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik vind die man engEcht zo'n vies kereltje is het, daar ga ik niet in mijn eentje heen
![]()
Eens.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:37 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Heeft jou nog nooit iemand verteld dat een persoonlijke aanpak beter werkt dan dat "paupergebonk".
Even langs gaan, aanbellen en zeggen dat hun gedrag stoort.
Dan kun je ze ergens op aanspreken de volgende keer en zij zijn niet anoniem meer.
Of ... durf je dat niet?
Ik ben een dame en die kerel is veel groter dan ik. Ik wacht wel tot mijn ventje thuis isquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:39 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ben je een vent of niet? Hup, ernaartoe! Ipv te klagen op Fok! Als ze na klagen nog herrie maken, kom dan terug, en dan verzinnen we weer wat anders
Zal eerder poep- en plassex zijn, afgaande op wat ik ook altijd op het toilet hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:41 schreef SubTOP het volgende:
Dat vrouwtje doet gewoon aan keiharde sm met die ouwe vent van dr.. Misschien een keertje meedoen?
Ga je daar toch aan meedoen? Kan je dat geschreeuw misschien vanzelf een keer waarderen en je hebt een pleziertje... Hoe bedoel je twee vliegen.............quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:43 schreef Furia het volgende:
[..]
Zal eerder poep- en plassex zijn, afgaande op wat ik ook altijd op het toilet hoor![]()
Iew!quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:43 schreef Del_Toro het volgende:
ik wil wel nu ff langskomen om je harder te laten schreeuwen![]()
![]()
Sorry, ik heb geen voorraad meer. Die neger heb ik net al op de trein gezetquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:46 schreef SubTOP het volgende:
[..]
Ga je daar toch aan meedoen? Kan je dat geschreeuw misschien vanzelf een keer waarderen en je hebt een pleziertje... Hoe bedoel je twee vliegen.............
Zoveel had ik vandaag nou ook weer niet gegetenquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:57 schreef SubTOP het volgende:
Shaquil O'Neill of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |