Ik vier het nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Moet jij je verjaardag niet vieren?
Als dat gebeurd gaan alle streams op de hottubquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:51 schreef riri het volgende:
zometeen gaan de kleren nog uit![]()
Ze hebben bij de Supperclub ook handboeien...hebben ze die nog meegenomen?![]()
Nee nooit aan gedacht en ik moet zeggen dat het idee me ook niet echt trekt, krijg je een soort HBB radio en bovendien ben ik meer visueel ingesteld.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zeg Muerte?
Heb je er weleens aan gedacht om geluid te capturen? Kleine zinnetjes, of opmerkingen?
Of is dat te ingewikkeld... Maar zo af en toe hoor je wat.. ; -) Mijn stream bleef net hangen met een woord van Viola.. Trashmetal is er niets bij ; -)
Doen ze dat bij de Supperclub dan ook?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:51 schreef riri het volgende:
zometeen gaan de kleren nog uit![]()
Ze hebben bij de Supperclub ook handboeien...hebben ze die nog meegenomen?![]()
Ja, ik wil ook dat Kelly nog blijft en ze verzet op haar manier toch wel veel werk. Ze heeft ook al aardig wat geld binnen gehaald.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:48 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Oh, gelukkig.... ik vind het wel leuk, Kelly op de streams.
En hoe meer bewoners zich aan haar ergeren, hoe beter.![]()
Ik vind het zo ook lekker hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:53 schreef Snaptnix het volgende:
Lekker loungen
Moet je alleen doen als je net een nacht stappen erop hebt zitten, dan is 't veel leuker en relaxter
Thanx!quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:54 schreef Manu82 het volgende:
ow fuckzooi
[afbeelding]
Bong gefeliciteerd
http://www.supperclub.nl/open/eng_index.htmlquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:53 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Doen ze dat bij de Supperclub dan ook?
Waar is die club?![]()
Is altijd wel lekker, maar dan is het extra relaxt. Moe en voldaan (lees zat en gelukkig) lekker relaxt bijtankenquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind het zo ook lekker hoorBeter dan een discotheek ofzo, dit bevalt mij prima
Als ik wat biertjes opheb dan val ik inslaap met deze muziek, ook niet geheel de bedoeling als je naar zo'n club gaat en je moet nog naar huisquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is altijd wel lekker, maar dan is het extra relaxt. Moe en voldaan (lees zat en gelukkig) lekker relaxt bijtanken![]()
AArrggggg.... had kopmicrofoon op......nu 3 weken doof!!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:55 schreef riri het volgende:
[..]
http://www.supperclub.nl/open/eng_index.html
Een hele goede avond terug mijn beste regenwormquote:
Nee, dan geen aanrader voor jou iddquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als ik wat biertjes opheb dan val ik inslaap met deze muziek, ook niet geheel de bedoeling als je naar zo'n club gaat en je moet nog naar huis![]()
Bongie gaat danquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, dan geen aanrader voor jou idd![]()
Degene met minste punten worden op de bank gesmeten en de kijker moet ze dan wegstemmen (net als met de reguliere BB)quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:00 schreef cuall het volgende:
Hoe gaat het nu eigenlijk met dat nomineren. Ik begreep dat ze pluspunten moeten geven. Gaat de kijker dan bepalen wie er weg moet?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als ik wat biertjes opheb dan val ik inslaap met deze muziek, ook niet geheel de bedoeling als je naar zo'n club gaat en je moet nog naar huis![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Degene met minste punten worden op de bank gesmeten en de kijker moet ze dan wegstemmen (net als met de reguliere BB)
Geen idee, lijkt me vrij relaxte sfeer, dus denk dat ze vrij mild zijn in dat gevalquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:03 schreef riri het volgende:
[..]
....
denk dat het na een uurtje ook wel gaat vervelen
als je in een café in slaap valt maken ze je altijd wakker met een kwade kop...zouden ze dat daar ook doen??
ze verhuren er ook kamers,bij de supperclub,ben je alleen de volgende dag wel een heel stuk armer want het is daar hartstikke duurquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen idee, lijkt me vrij relaxte sfeer, dus denk dat ze vrij mild zijn in dat geval
Ah dus meer een club voor de elite?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:05 schreef riri het volgende:
[..]
ze verhuren er ook kamers,bij de supperclub,ben je alleen de volgende dag wel een heel stuk armer want het is daar hartstikke duur
Het staat duidelijk beschreven bij nieuws www.talpa.tvquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:00 schreef cuall het volgende:
Hoe gaat het nu eigenlijk met dat nomineren. Ik begreep dat ze pluspunten moeten geven. Gaat de kijker dan bepalen wie er weg moet?
Frank is een rustig type en ook niet iemand de zich op de voorgrond dwingt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:04 schreef BONG4002 het volgende:
Frank vermaakt zich wel, denk dat het wel zijn smaak is, dit soort clubs
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Het staat duidelijk beschreven bij nieuws www.talpa.tv
Stream3 hebben ze weer dichtgegooid, op 1 is het goedquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:07 schreef Manu82 het volgende:
ik vind dit geluid toch maar zwaar kut
Ze hebben ook een 5 gangen diner voor 65 euroquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:06 schreef BONG4002 het volgende:
Ah dus meer een club voor de elite?
Je kan er ook Dom Perignon bestellen voor ¤150,00...quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah dus meer een club voor de elite?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:07 schreef Manu82 het volgende:
ik vind dit geluid toch maar zwaar kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |