Degene met minste punten worden op de bank gesmeten en de kijker moet ze dan wegstemmen (net als met de reguliere BB)quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:00 schreef cuall het volgende:
Hoe gaat het nu eigenlijk met dat nomineren. Ik begreep dat ze pluspunten moeten geven. Gaat de kijker dan bepalen wie er weg moet?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als ik wat biertjes opheb dan val ik inslaap met deze muziek, ook niet geheel de bedoeling als je naar zo'n club gaat en je moet nog naar huis![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Degene met minste punten worden op de bank gesmeten en de kijker moet ze dan wegstemmen (net als met de reguliere BB)
Geen idee, lijkt me vrij relaxte sfeer, dus denk dat ze vrij mild zijn in dat gevalquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:03 schreef riri het volgende:
[..]
....
denk dat het na een uurtje ook wel gaat vervelen
als je in een café in slaap valt maken ze je altijd wakker met een kwade kop...zouden ze dat daar ook doen??
ze verhuren er ook kamers,bij de supperclub,ben je alleen de volgende dag wel een heel stuk armer want het is daar hartstikke duurquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen idee, lijkt me vrij relaxte sfeer, dus denk dat ze vrij mild zijn in dat geval
Ah dus meer een club voor de elite?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:05 schreef riri het volgende:
[..]
ze verhuren er ook kamers,bij de supperclub,ben je alleen de volgende dag wel een heel stuk armer want het is daar hartstikke duur
Het staat duidelijk beschreven bij nieuws www.talpa.tvquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:00 schreef cuall het volgende:
Hoe gaat het nu eigenlijk met dat nomineren. Ik begreep dat ze pluspunten moeten geven. Gaat de kijker dan bepalen wie er weg moet?
Frank is een rustig type en ook niet iemand de zich op de voorgrond dwingt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:04 schreef BONG4002 het volgende:
Frank vermaakt zich wel, denk dat het wel zijn smaak is, dit soort clubs
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Het staat duidelijk beschreven bij nieuws www.talpa.tv
Stream3 hebben ze weer dichtgegooid, op 1 is het goedquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:07 schreef Manu82 het volgende:
ik vind dit geluid toch maar zwaar kut
Ze hebben ook een 5 gangen diner voor 65 euroquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:06 schreef BONG4002 het volgende:
Ah dus meer een club voor de elite?
Je kan er ook Dom Perignon bestellen voor ¤150,00...quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah dus meer een club voor de elite?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:07 schreef Manu82 het volgende:
ik vind dit geluid toch maar zwaar kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |