k vind Erben voor eventjes ook beter bij TVM passen dan bij Telfort. Telfort heeft zo'n typisch soort schaatsers, waar ik (behalve Bos) Erben qua karakter niet echt bij vind passenquote:HEERENVEEN/HAMAR - Als Erben Wennemars wil, kan hij tot en met de Winterspelen van Turijn terecht bij Gerard Kemkers, de coach van TVM.
Kemkers liet dat weten vanuit Hamar waar hij zijn ploeg klaarstoomt voor de 20ste Winterspelen, over drie weken in Noord-Italië.
,,Ik heb nog geen concreet verzoek gehad'', zei Kemkers. ,,Maar ik heb er natuurlijk al wel een beetje over nagedacht. We mogen als Nederlandse ploeg die jongen niet laten verzuipen. De sfeer is nu goed en dat moet vooral zo blijven.'
Een nieuwe schaatser in een ploeg vlak voor de spelen lijkt me niet een goed plan, zeker niet een extravert persoon als Wennemars. Maar ik ben ook geen coachquote:Op zondag 22 januari 2006 00:04 schreef MiLalaa het volgende:
Kemkers is positief:
[..]
k vind Erben voor eventjes ook beter bij TVM passen dan bij Telfort. Telfort heeft zo'n typisch soort schaatsers, waar ik (behalve Bos) Erben qua karakter niet echt bij vind passen
dacht het eerst ook ,maar in de toekomst gaat Erben hw bij TVM schaatsen dus....quote:Op zondag 22 januari 2006 10:15 schreef komrad het volgende:
Ik zeg Krook moet het doen
Ik zou zeggen: Köln- Basel- Martigny - Aosta- Torinoquote:Op zondag 22 januari 2006 15:44 schreef komrad het volgende:
Krook zegt niets maar wel dat maandag de route waarschijnlijk bekend gemaakt gaat worden
er is 1 praktisch probleempje als gerard kemkers erben onder zijn hoede gaat nemen. komend weekend zijn er wereldbekerwedstrijden in collalbo. erben wil daar naar toe. gerard kemkers zit volgend weekend in utrecht, bij het nk allround. de tvm-sprinters worden bijgestaan door kosta poltavets, en da's een heel andere coach dan gerard kemkers. wellicht dat tvm op dit moment niet de beste oplossing biedt.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:04 schreef MiLalaa het volgende:
Kemkers is positief: [..]
k vind Erben voor eventjes ook beter bij TVM passen dan bij Telfort. Telfort heeft zo'n typisch soort schaatsers, waar ik (behalve Bos) Erben qua karakter niet echt bij vind passen
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:10 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Köln- Basel- Martigny - Aosta- Torino![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:12 schreef KWAKje het volgende:
[..]
trouwens, ik vind het een charmant idee dat erben wennemars en jan bos weer 'herenigd' worden, zo vlak voor torino.
quote:Schaatser Wennemars voegt zich bij TVM
AMERSFOORT (ANP) - Schaatser Erben Wennemars voegt zich in zijn voorbereiding op de Winterspelen vanaf 1 februari bij de formatie TVM en coach Gerard Kemkers. Bij de wereldbeker in Collalbo, het komend weekeinde, wordt hij nog begeleid door bondstrainer Wopke de Vegt.
Wel blijft Wennemars rijden onder de vlag van de Postcode Loterij. Daar gaf trainer Jac Orie vorige week te kennen niet meer met de tweevoudig wereldkampioen te willen samenwerken. Hoewel de sponsor voelde voor een bemiddelingspoging, wilde de technische baas daarvan niets weten.
Ab Krook, de topsportcoördinator van de KNSB, werd vervolgens gevraagd een oplossing te vinden. Daarin slaagde de ,,supercoach'' van de bond, na drie dagen van intensief overleg. ,,Sporttechnisch is dit voor Erben het beste plaatje'', zegt Krook.
Ook Wennemars toonde zich opgelucht. ,,Ik ben de afgelopen dagen door een diep dal gegaan. Dat wil ik best toegeven. Gelukkig is er een oplossing gevonden en kan ik me vanaf nu weer op het schaatsen concentreren. Ik waardeer het zeer dat de collega's van TVM aan deze constructie hebben willen meewerken.''
Paul wilde wel maar Bos had er iig geen zin inquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:42 schreef ultra_ivo het volgende:
Er moet eerst een uitspraak komen van diverse coaches (en andere rijders) of zij Erben er bij willen hebben. Ingrid Paul wil wel, maar wil eerst overleggen met de rijders/sters uit haar ploeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |