abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34420812
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:09 schreef rena het volgende:

[..]

Inderdaad, dat zijn ook van die patsers die je een slecht gevoel over jezelf willen geven, zoiets van "Als je niet binnen zo veel lessen je rijbewijs haalt kun je niet autorijden en ben je dom of zo". Maar ik ben er nu gewoon nog niet klaar voor, ik heb wel nog 10 tot 15 rijlessen nodig denk ik, en dat vind ik helemaal niet erg. Alleen voor mijn ouders hun portemonnee, maar dat is een andere zaak
Pas een gozer, net 18 geworden, vond dat ik met toen 14 lessen toch wel lang bezig was.. heeft een proefles gehad en kreeg een advies van 36 lessen in eerste instantie.. (als ik daar onder blijf ben ik tevrede )

Dat je dom bent als je veel lessen nodig hebt is niet waar.. (volgens mij is het tegendeel al eens bewezen trouwens.. geen bron) maar volgens mij zullen sommige mensen het nooit leren, klasgenoot van mij heeft al tegen de 100 lessen gehad ofzo (hij doet er nog al vaag over) maar die is echt doodsbang voor alle andere auto's om hem heen (en dan heeft ie ook nog een keer een ongeluk gehad met zn lesauto, niet zijn schuld)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')