ja dan ben ik hier ook ineens 30 dagen ofzo weg, dat kan ik jullie niet aan doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:19 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
waar is de poepfontein?
Hoezo ONZ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:19 schreef funkmaster het volgende:
hoezo zou je gebanned worden voor zo'n foto??
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:20 schreef yvonne het volgende:
Hoi, ben ik al, ik geef je meteen een week.
Kun je alvast een beetje vooruit werken, je leraren zullen trots op je zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:18 schreef C2C het volgende:
1 week.. ja das dan net weer wat te veel
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:24 schreef Bupatih het volgende:
Als ík tubgirl post, wordt dan meteen mijn blauwe kleurtje van me afgenomen?
Ach, what the heck...ik doe het gewoon!
.
[afbeelding]
* Skaai wijst en lachtquote:
Ik wil een vriendin, als het kan graag eentje met al d'r tanden nog.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:31 schreef yvonne het volgende:
Zo, verder iemand nog een wens?
Doe mij het kleurtje van Bupatih maar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:31 schreef yvonne het volgende:
Danny op zwart graag.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:31 schreef yvonne het volgende:
*koppelt skaai aan cerror*quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik wil een vriendin, als het kan graag eentje met al d'r tanden nog.
zwart geel en rood voor mijquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:31 schreef yvonne het volgende:
* Skaai slaat tanden uit eigen bekquote:
Dus ZIJ was het....quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:24 schreef Bupatih het volgende:
Als ík tubgirl post, wordt dan meteen mijn blauwe kleurtje van me afgenomen?
[afbeelding]
Wel iets realistisch graag.quote:
Kieskeurig wijfquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:34 schreef Skaai het volgende:
[..]
* Skaai slaat tanden uit eigen bek
En bedankt he
Als je net als ik visueel ingesteld bent is dit niet leuk om te lezen tijdens het drinkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:37 schreef Bupatih het volgende:
*door de kamer rent als een vliegtuig*
Deze jongen vult zijn dagen met het maken van icons.quote:
Ik wil graag dat de vlamingen niet zo stoer doen maar gewoon weer bij Nederland komen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:39 schreef sararaats het volgende:
ik wens voor mezelf een Belgisch vlagske
dit is: zwart, geel en rood
En muziekjes.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
Deze jongen vult zijn dagen met het maken van icons.
Hallo
Wat buup zegt, ik ben heel creatief hoor en niet alleen qua muziek en tekenen.quote:
Jij hebt heul geen leuke notesquote:
Ja, hallo. Je ondertitel vraagt er zelf om.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
Deze jongen vult zijn dagen met het maken van icons.
Hallo
Ja, je kan inderdaad mooie breiwerkjes leveren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat buup zegt, ik ben heel creatief hoor en niet alleen qua muziek en tekenen.![]()
Waarom zou ik nou weer boos zijn/?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:40 schreef Donnie.Darko het volgende:
yvonne ben je nog boos op me?
En vergeet punniken niet!quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, je kan inderdaad mooie breiwerkjes leveren.
En zwartquote:
Niet dus. Mooi.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom zou ik nou weer boos zijn/?
Ha je wilt ook blauw worden he.quote:
Pleuris duurquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:46 schreef iamredleader het volgende:
Hee, Bupa in het zwart! Waskebeurt?
Ik postte tubgirl.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:46 schreef iamredleader het volgende:
Hee, Bupa in het zwart! Waskebeurt?
ik wil graag het gewicht van een volwassen mannelijke indische olifant in blauwe M&M'squote:Op donderdag 19 januari 2006 17:31 schreef yvonne het volgende:
Ja, zo'n namaak-tubgirl, toch? Dus?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik postte tubgirl.(Zie pagina 1)
problemen mee??quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ha je wilt ook blauw worden he.
Ha-ha!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, zo'n namaak-tubgirl, toch? Dus?
Plaats dan een plaatje van Yvonnequote:Op donderdag 19 januari 2006 17:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]Dat maakt voor yvonne niks uit, hoor!
Ik niet, jij wel.quote:
Een tag met "neger"quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:31 schreef yvonne het volgende:
Je betaalt per letter hé, en spaties dubbel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En ik eentje met "Puike User"
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:56 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Je betaalt per letter hé, en spaties dubbel.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:58 schreef mcDavid het volgende:
paars graag!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[afbeelding]
D:/documenten/kinderen/tubgirlquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:58 schreef mcDavid het volgende:
paars graag!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[afbeelding]
He Stofjequote:Op donderdag 19 januari 2006 18:08 schreef Stofje het volgende:
Buup, ik haat zwarten. M'n respect voor je is dan ook tot een minpunt gedaald. Ik blokkeer je op MSN, gadverdamme, kijk nou eens naar je
.
Heb jij MSN?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:08 schreef Stofje het volgende:
Buup, ik haat zwarten. M'n respect voor je is dan ook tot een minpunt gedaald. Ik blokkeer je op MSN, gadverdamme, kijk nou eens naar je
.
Gelukkig is oppervlakkigheid een pré voor mods.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat zie je er lekker uit vandaag.
De deceptie!quote:
paars graag!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[afbeelding]
quote:
Ja, maar....quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:08 schreef Stofje het volgende:
.
Scheermesje lenen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar....! Het spijt me, Stof!
Ik...ik ben een nul! Een loser! Ik schaam me kapot!
Jij ook. Je ziet er leuk uit tegenwoordig.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:14 schreef sararaats het volgende:
hey yvonne, wat heb je een leuke avatar
Van ellende ga je raar spellenquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:14 schreef Stofje het volgende:
[..].
Daal ik nu nóg veder in je achting?
Bupa is kjoetquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het ging over Bupa! Kom, we gaan 'm verder uitlachen.
* Stofje lacht Bupa verder uit.
*screenshot*quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bupa is kjoet
* yvonne lacht stofje uit
paars graag!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[afbeelding]
Jammer dat je jezelf niet kan blocken op MSN.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:23 schreef sararaats het volgende:
ik vind yvonne eigenlijk nog steeds lief
shoot me
....maar dat verandert nog steeds niets aan het feit dat je sararaats bent!quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:23 schreef sararaats het volgende:
ik vind yvonne eigenlijk nog steeds lief
shoot me
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
[afbeelding]
* Stofje geeft yvonne een pistool met twee kogels![]()
. Ik geef mezelf wel een note, zodra ik blauw ben, voor deze doodsverwensing
.
geef deze gewoon aan sararaats:quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
[afbeelding]
.
Doe dan!!!quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:29 schreef Stofje het volgende:
Jaja.
Hierbijquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:13 schreef hermandeperman het volgende:
Alexxxxx, kun je niet vragen je letters in de kleuren van de Friese vlag te maken?
en dan ook nog per letter, het moet niet op een Nederlandse vlag lijken natuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:38 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Kan dat eigenlijk? Meerdere kleuren in een nickname?
En dan ook nog een pompeblèdmotiefje?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dan ook nog per letter, het moet niet op een Nederlandse vlag lijken natuurlijk
gaafquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dan ook nog per letter, het moet niet op een Nederlandse vlag lijken natuurlijk
Uiteraardquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:44 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
En dan ook nog een pompeblèdmotiefje?
Cool hoor, zo met dat "Smith & Wesson" gespiegeld.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
[afbeelding]
.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:04 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Cool hoor, zo met dat "Smith & Wesson" gespiegeld.
Idd, en Wallonie poept maar op naar Frankrijk, kunnen die Vlamingen ook weer een keertje meedoen met het WK (quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:40 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ik wil graag dat de vlamingen niet zo stoer doen maar gewoon weer bij Nederland komen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |