ja dan ben ik hier ook ineens 30 dagen ofzo weg, dat kan ik jullie niet aan doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:19 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
waar is de poepfontein?
Hoezo ONZ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:19 schreef funkmaster het volgende:
hoezo zou je gebanned worden voor zo'n foto??
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:20 schreef yvonne het volgende:
Hoi, ben ik al, ik geef je meteen een week.
Kun je alvast een beetje vooruit werken, je leraren zullen trots op je zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:18 schreef C2C het volgende:
1 week.. ja das dan net weer wat te veel
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:24 schreef Bupatih het volgende:
Als ík tubgirl post, wordt dan meteen mijn blauwe kleurtje van me afgenomen?
Ach, what the heck...ik doe het gewoon!
.
[afbeelding]
* Skaai wijst en lachtquote:
Ik wil een vriendin, als het kan graag eentje met al d'r tanden nog.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:31 schreef yvonne het volgende:
Zo, verder iemand nog een wens?
Doe mij het kleurtje van Bupatih maar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:31 schreef yvonne het volgende:
Danny op zwart graag.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:31 schreef yvonne het volgende:
*koppelt skaai aan cerror*quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik wil een vriendin, als het kan graag eentje met al d'r tanden nog.
zwart geel en rood voor mijquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:31 schreef yvonne het volgende:
* Skaai slaat tanden uit eigen bekquote:
Dus ZIJ was het....quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:24 schreef Bupatih het volgende:
Als ík tubgirl post, wordt dan meteen mijn blauwe kleurtje van me afgenomen?
[afbeelding]
Wel iets realistisch graag.quote:
Kieskeurig wijfquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:34 schreef Skaai het volgende:
[..]
* Skaai slaat tanden uit eigen bek
En bedankt he
Als je net als ik visueel ingesteld bent is dit niet leuk om te lezen tijdens het drinkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:37 schreef Bupatih het volgende:
*door de kamer rent als een vliegtuig*
Deze jongen vult zijn dagen met het maken van icons.quote:
Ik wil graag dat de vlamingen niet zo stoer doen maar gewoon weer bij Nederland komen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:39 schreef sararaats het volgende:
ik wens voor mezelf een Belgisch vlagske
dit is: zwart, geel en rood
En muziekjes.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
Deze jongen vult zijn dagen met het maken van icons.
Hallo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |