Ja?! Dus?!quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:43 schreef pyl het volgende:
Haar lach, haar oogopslag - ze komen me vertrouwd voor ......
Maar pyl toch......quote:Maar ik zie het niet.![]()
Zij is de moeder, pyl.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:48 schreef pyl het volgende:
Ahum.... ik durf het bijna niet te vragen. Maar is zij de moeder of de dochter?![]()
Je raaskalt, Tokay.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:53 schreef Tokay het volgende:
Ik wil je met alle liefde nog wel een hint geven d.m.v. een ander plaatje, maar ik weet nu al dat die je niet goed zal bevallen.
Aan jou de keus. Wil je dat plaatje, of niet?
Ik raaskal nooit, pyl! Hmpfz!quote:
quote:Maar kom maar op met dat plaatje!
Nee hoor, arme pyl........quote:
Wat scheelt er aan, Bimmeltje?quote:
O jee, ik zal dan maar niet tegen je vertellen dat ik hun drie cd's redelijk vaak beluister.quote:
Een vriend van mij verwoordde het eens: Neem alles wat leuk is aan REM en U2 weg en je houdt Coldplay over.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
O jee, ik zal dan maar niet tegen je vertellen dat ik hun drie cd's redelijk vaak beluister.![]()
Oeps, heb ik het toch verteld!![]()
Vind je ze echt zo slecht?!
Dat mag.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:35 schreef Gellius het volgende:
Ik vind ze niet leuk nee.
't enige leuke aan REM is het nummer dat gebruikt is voor de soundtrack van 'Get a life'.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:35 schreef Gellius het volgende:
Een vriend van mij verwoordde het eens: Neem alles wat leuk is aan REM en U2 weg en je houdt Coldplay over.
Ik vind ze niet leuk nee.
Ik vind de vroegere muziek van REM nog wel redelijk te pruimen (Shiny Happy People en zo), maar Michael Stipe stelt zich tegenwoordig zo aan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:31 schreef Treinhomo het volgende:
't enige leuke aan REM is het nummer dat gebruikt is voor de soundtrack van 'Get a life'.
Als ik REM hoor zie ik in gedachten opa al aan de vliering bungelen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:47 schreef Tokay het volgende:
Ik vind de vroegere muziek van REM nog wel redelijk te pruimen (Shiny Happy People en zo), maar Michael Stipe stelt zich tegenwoordig zo aan.
![]()
Een jeukend plaatje van de wereldband 'City to City'. Ter ondersteuning van een of ander reclamefilmpje.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:11 schreef Tokay het volgende:
En toen bracht ineens een Nederlands groep (nou ja, ze waren met z'n tweeën, en zó ergerlijk dat ik hun bandnaam gelukkig niet meer weet) een plaatje op de markt dat The Road Ahead heette.
Echt sprekend REM..... wat een jeukplaat was dat zeg!![]()
*proest!quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:11 schreef Tokay het volgende:
En toen bracht ineens een Nederlandse groep (nou ja, ze waren met z'n tweeën, en zó ergerlijk dat ik hun bandnaam gelukkig niet meer weet) een plaatje op de markt dat The Road Ahead heette.
Echt sprekend REM..... wat een jeukplaat was dat zeg!![]()
Het is gewoon onderdeel van zn act.... en ik vind het wel grappig. Hij heeft elke keer een andere kleur band... en er bestaan hele theorieën over.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:47 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik vind de vroegere muziek van REM nog wel redelijk te pruimen (Shiny Happy People en zo), maar Michael Stipe stelt zich tegenwoordig zo aan.
[afbeelding]
![]()
Dat doe ik ook niet. Ik vind ze gewoon erg goed en heb ze het afgelopen jaar 4 keer live gezien. Ach smaken verschillen natuurlijk ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:25 schreef Tokay het volgende:
Hmmmm, bekend gezicht.....![]()
De zanger van Spandau Ballet?
Martin Kemp, ofzo?
Ach Diaan, trek het je niet aan.Dat rijmt!
![]()
Monster is met name niet een cd die ik associeer met jouquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:30 schreef Tokay het volgende:
Hoe kom ik dan aan Martin Kemp?![]()
Ik heb het even opgezocht peace. Ik heb drie CD's van ze: Automatic For The People, Monster, en Out of Time. Vooral die laatste vind ik erg leuk. Maar ja, ik ben niet echt een muziekkenner.
Volgens mij bij de pitloze druiven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:33 schreef Treinhomo het volgende:
Die kreeg je gratis bij een pak waspoeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |