Ja?! Dus?!quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:43 schreef pyl het volgende:
Haar lach, haar oogopslag - ze komen me vertrouwd voor ......
Maar pyl toch......quote:Maar ik zie het niet.![]()
Zij is de moeder, pyl.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:48 schreef pyl het volgende:
Ahum.... ik durf het bijna niet te vragen. Maar is zij de moeder of de dochter?![]()
Je raaskalt, Tokay.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:53 schreef Tokay het volgende:
Ik wil je met alle liefde nog wel een hint geven d.m.v. een ander plaatje, maar ik weet nu al dat die je niet goed zal bevallen.
Aan jou de keus. Wil je dat plaatje, of niet?
Ik raaskal nooit, pyl! Hmpfz!quote:
quote:Maar kom maar op met dat plaatje!
Nee hoor, arme pyl........quote:
Wat scheelt er aan, Bimmeltje?quote:
O jee, ik zal dan maar niet tegen je vertellen dat ik hun drie cd's redelijk vaak beluister.quote:
Een vriend van mij verwoordde het eens: Neem alles wat leuk is aan REM en U2 weg en je houdt Coldplay over.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
O jee, ik zal dan maar niet tegen je vertellen dat ik hun drie cd's redelijk vaak beluister.![]()
Oeps, heb ik het toch verteld!![]()
Vind je ze echt zo slecht?!
Dat mag.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:35 schreef Gellius het volgende:
Ik vind ze niet leuk nee.
't enige leuke aan REM is het nummer dat gebruikt is voor de soundtrack van 'Get a life'.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:35 schreef Gellius het volgende:
Een vriend van mij verwoordde het eens: Neem alles wat leuk is aan REM en U2 weg en je houdt Coldplay over.
Ik vind ze niet leuk nee.
Ik vind de vroegere muziek van REM nog wel redelijk te pruimen (Shiny Happy People en zo), maar Michael Stipe stelt zich tegenwoordig zo aan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:31 schreef Treinhomo het volgende:
't enige leuke aan REM is het nummer dat gebruikt is voor de soundtrack van 'Get a life'.
Als ik REM hoor zie ik in gedachten opa al aan de vliering bungelen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:47 schreef Tokay het volgende:
Ik vind de vroegere muziek van REM nog wel redelijk te pruimen (Shiny Happy People en zo), maar Michael Stipe stelt zich tegenwoordig zo aan.
![]()
Een jeukend plaatje van de wereldband 'City to City'. Ter ondersteuning van een of ander reclamefilmpje.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:11 schreef Tokay het volgende:
En toen bracht ineens een Nederlands groep (nou ja, ze waren met z'n tweeën, en zó ergerlijk dat ik hun bandnaam gelukkig niet meer weet) een plaatje op de markt dat The Road Ahead heette.
Echt sprekend REM..... wat een jeukplaat was dat zeg!![]()
*proest!quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:11 schreef Tokay het volgende:
En toen bracht ineens een Nederlandse groep (nou ja, ze waren met z'n tweeën, en zó ergerlijk dat ik hun bandnaam gelukkig niet meer weet) een plaatje op de markt dat The Road Ahead heette.
Echt sprekend REM..... wat een jeukplaat was dat zeg!![]()
Het is gewoon onderdeel van zn act.... en ik vind het wel grappig. Hij heeft elke keer een andere kleur band... en er bestaan hele theorieën over.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:47 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik vind de vroegere muziek van REM nog wel redelijk te pruimen (Shiny Happy People en zo), maar Michael Stipe stelt zich tegenwoordig zo aan.
[afbeelding]
![]()
Dat doe ik ook niet. Ik vind ze gewoon erg goed en heb ze het afgelopen jaar 4 keer live gezien. Ach smaken verschillen natuurlijk ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:25 schreef Tokay het volgende:
Hmmmm, bekend gezicht.....![]()
De zanger van Spandau Ballet?
Martin Kemp, ofzo?
Ach Diaan, trek het je niet aan.Dat rijmt!
![]()
Monster is met name niet een cd die ik associeer met jouquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:30 schreef Tokay het volgende:
Hoe kom ik dan aan Martin Kemp?![]()
Ik heb het even opgezocht peace. Ik heb drie CD's van ze: Automatic For The People, Monster, en Out of Time. Vooral die laatste vind ik erg leuk. Maar ja, ik ben niet echt een muziekkenner.
Volgens mij bij de pitloze druiven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:33 schreef Treinhomo het volgende:
Die kreeg je gratis bij een pak waspoeder
Ik ook niet met mezelf. Wát een herrie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:37 schreef peaceman het volgende:
Monster is met name niet een cd die ik associeer met jou
Ik zal die eens downl beluisteren.quote:Green lijkt me wel heel geschikt voor je en de laatste 2 ook (Reveal en Around the sun).
is ook hun hardste plaatquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:43 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik ook niet met mezelf. Wát een herrie.![]()
[..]
Vooral die voorlaatste staan echt mooie stemmige liedjes op. Niet mijn favo-plaat, maar wel erg fraai voor de zeg maar 'lichtvoetige'-rem liefhebber...quote:Ik zal die eens downl beluisteren.
*proest...quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:46 schreef Treinhomo het volgende:
Da's inderdaad een treffende omschrijving van Spandau ballet...
Dat het op zo'n moment zo misgaatquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:37 schreef tong80 het volgende:
Klote anekdote :
M'n beste vriend verongelukte in 1986. Punker, Husker Du Ramones Clash etc. Z'n zus verzorgde de muziek bij de uitvaart.
Ik zal de andere nummers niet noemen, maar het begon met Gold van Spandau Ballet.
Ik had een dubbele reden om te huilen.
Pa en ma hadden wel wat beters te doen. Ik vond het erg jammer. Lijkt een detail maar voor hem en mij was het erg belangrijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:56 schreef sooty het volgende:
[..]
Dat het op zo'n moment zo misgaat; Wellicht een indicatie van de (mis)verhouding met zijn familie...
Dat deed ie iddquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:59 schreef Treinhomo het volgende:
Zit-ie nou z'n eigen stront op te vreten
Pijnlijk, inderdaad.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:58 schreef tong80 het volgende:
Pa en ma hadden wel wat beters te doen. Ik vond het erg jammer. Lijkt een detail maar voor hem en mij was het erg belangrijk
Lijkt mij de ideale kandidaat voor zo'n 'doe maar normaal-contract' van Donnert...quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:01 schreef tong80 het volgende:
Dat deed ie idd
Hij wilde mooi aan z'n einde komen, had een advertentie gezet om zelfmoordenaars naar z'n laatste concert te krijgen. Hij zou ze met een machine geweer afschieten voor ie het zelf zou doen.
Helaas stierf ie met de broek op z'n knieën midden op straat door een OD
Dan mag ik lijden dat 't Jim Morrison is...quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:02 schreef tong80 het volgende:
Mensen bewijzen de eer aan hem door op z'n graf te pissen.
Dan zul je altijd zien dat er zo'n helder licht 'The end' op je begrafenis draait...quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:06 schreef tong80 het volgende:
Dat is hem niet TH
Had wel gemogen want ik haat de Doors
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan zul je altijd zien dat er zo'n helder licht 'The end' op je begrafenis draait...![]()
Bepaald geen Nostradamus-materiaal dus...quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:24 schreef Neleos het volgende:
Ik las dat de dag waarop hij stierf, hij nog voor een camera heeft lopen opscheppen welke drugs hij die avond ging nemen....
Mijn excuses dat is hem iddquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:22 schreef Neleos het volgende:
GG Allin
'k zou ook geen Fokker van 't jaar willen worden...quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:53 schreef tong80 het volgende:
Ik was te veel bezig met ander forums. Daarom is het jullie ontgaan dat ik Fokker van het jaar ben geworden. Maakt niet uit hoor. Maar het maakt me wel verdrietig.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:53 schreef tong80 het volgende:
Ik was te veel bezig met ander forums. Daarom is het jullie ontgaan dat ik Fokker van het jaar ben geworden. Maakt niet uit hoor. Maar het maakt me wel verdrietig.
Meid toch...quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:53 schreef tong80 het volgende:
Daarom is het jullie ontgaan dat ik Fokker van het jaar ben geworden. Maakt niet uit hoor. Maar het maakt me wel verdrietig.
Maar dan word je wél gesponsord door Pedigree Pal.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:54 schreef Treinhomo het volgende:
'k zou ook geen Fokker van 't jaar willen worden...
Niet nodig; ik heb al 'n glanzende vacht...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:04 schreef Tokay het volgende:
Maar dan word je wél gesponsord door Pedigree Pal.![]()
Ook over deze emotie hebben The doors ongetwijfeld een práchtnummer gemaakt...quote:
Dat weet je niet eensd mer ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:10 schreef peaceman het volgende:
Volgens mij heb ik nog op je gestemd Tong
Light my fire?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ook over deze emotie hebben The doors ongetwijfeld een práchtnummer geschreven...
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ook over deze emotie hebben The doors ongetwijfeld een práchtnummer gemaakt...
Ik weet niet zeker meer of het die categorie was... Ik weet zeker dat ik in EEN categorie op je gestemd heb!quote:
Die 's speciaal voor wyccie...die heeft momenteel nogal wat problemen met 't branden van een CDtje...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:13 schreef peaceman het volgende:
Light my fire?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die 's speciaal voor wyccie...die heeft momenteel nogal wat problemen met 't branden van een CDtje...
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
En ik vind The Doors wél leuk. Blijkbaar ben ik hier de enige![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat doe je expres. Zo dom kun je toch niet zijn?
*Huilt*quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat doe je expres. Zo dom kun je toch niet zijn?
Vroeger legden ze je, om dit soort uitspraken, tenminste nog naakt aan de ketting...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:17 schreef peaceman het volgende:
ik vind ze ook leuk en ik ben er trots op
![]()
Gefeliciteerd lieve en gezellige Tong met deze titelquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:53 schreef tong80 het volgende:
Niet bij Jim thuisquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vroeger legden ze je, om dit soort uitspraken, tenminste nog naakt aan de ketting...
'k denk dat JM aan de wieg stond van het gezegde 'Kwaliteit komt vanzelf bovendrijven'...quote:
Zo zie je maar weer dat ie op velerlei gebied invloedrijk wasquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k denk dat JM aan de wieg stond van het gezegde 'Kwaliteit komt vanzelf bovendrijven'...
...in de badkuip. Na een overdosis...
Atilla de Hun ook...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:25 schreef peaceman het volgende:
Zo zie je maar weer dat ie op velerlei gebied invloedrijk was
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:29 schreef peaceman het volgende:
annie
quote:
Trusten Peaceman en tot morgenquote:
Eindelijk, het verlossende antwoord...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:28 schreef Gellius het volgende:
Had ik al gezegd dat Charles Lindbergh goed was?.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:46 schreef Skylar het volgende:
Stefan de Walle
Weet je Pyl......Je weet het !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:06 schreef pyl het volgende:
Ja, da's Tom Okker, Bim, jij weet het, ik weet het, jij weet dat ik het weet en ik weet dat jij weet dat ik weet dat jij weet dat ik het weet.![]()
Of is het Tom Okker niet?
![]()
Neup. Een acteur aan de "overkant" van de sloot.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:23 schreef pyl het volgende:
Hmmm........die is alweer lastiger.......... Ook een voormalige vaderlandse sportheld?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:26 schreef peaceman het volgende:
Tijdens het opruimen enzo kom je uiteraard veel stof tegen... Weet nu een beetje hoe Pyl zich voelt
Gunst, vervelend zeg, maar kop op! Ik had gisteren dat gevoel ook, moet je weten, totdat bleek dat ik alleen de moeder van Gwyneth Paltrow niet kende. Nou, daarmee valt goed te leven, natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:24 schreef Gellius het volgende:
Ik heb een "ik ken niemand"-dag.
Ja, daar zeg je zowat.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:30 schreef Gellius het volgende:
Wat weet ik nu van sport, pyl?
Ach peace, als ik jou zo plezierig bezig zie, denk ik altijd maar "beter stoffige plaatjes dan stofnesten in de bovenkamer", of iets in die trant.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:32 schreef Bimmel het volgende:
Even de zaken bespoedigen want ik vrees dat we anders heel lang tegen de tronie van mr Malfoy aan tuuren....
En bedankt Pyl.... deze opmerking verklaart een hoop voor mij... Je weet weer waar je staat...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:38 schreef pyl het volgende:
[..]
Ach peace, als ik jou zo plezierig bezig zie, denk ik altijd maar "beter stoffige plaatjes dan stofnesten in de bovenkamer", of iets in die trant.![]()
Tot je dienst!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:40 schreef peaceman het volgende:
En bedankt Pyl.... deze opmerking verklaart een hoop voor mij... Je weet weer waar je staat...
Ach mijn rug voel ik toch niet meer, teveel stof in mijn hoofd he...quote:
Ach gut, zou het werkelijk? Ik heb die illusie niet hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:11 schreef Gellius het volgende:
Volgens mij heb je peaceman beledigd, pyl.
Het is dan ook geen illusie....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:16 schreef pyl het volgende:
[..]
Ach gut, zou het werkelijk? Ik heb die illusie niet hoor.![]()
Ja, zo een bedoelde ik!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:25 schreef Bimmel het volgende:
Gaat iemand Jason Isaacs nog raden of hoe zit dat?![]()
Heee Bimmelquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:25 schreef Bimmel het volgende:
Gaat iemand Jason Isaacs nog raden of hoe zit dat?![]()
Hoe raadt u het?...Een kenner zeker?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:27 schreef pos het volgende:
[..]
Heee Bimmel![]()
Kan het zijn dat het Jason Isaacs is?
Het gaat erom dat je het wist Tokaytjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:27 schreef Tokay het volgende:
Is die meneer van Bimmel misschien Jason Isaacs?
Shit..... nèt te laat!
Ho wacht, die ken ik. Dood. Drama.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:37 schreef pyl het volgende:
De arme Wilson Pickett, wellicht?
Helemaal goed, pyl!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:37 schreef pyl het volgende:
De arme Wilson Pickett, wellicht?
quote:I'm gonna wait till the midnight hour
That's when my love comes tumbling down
I'm gonna wait till the midnight hour
When there's no one else around
I'm gonna take you girl and hold you
And do all the things I told you
In the midnight hour
Yes I am
Ooh yes I am
One more thing I just want to say right here
I'm gonna wait till the stars come out
And see that twinkle in your eyes
I'm gonna wait till the midnight hour
That when my love begins to shine
You're the only girl I know
That can really love me so
In the midnight hour
Oh yeah... In the midnight hour
Yeah, alright, play it for me one time
Yup...dat is dus niet goedquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:41 schreef Tokay het volgende:
Calvin Klein!
quote:
Ja ja...die kennen we dan weer wel.....quote:
Héhé, Bimmeltje, ik was eerst hoor (Mark Wahlberg speelt Dirk Diggler in Boogie Nightsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:44 schreef Bimmel het volgende:
Ja ja...die kennen we dan weer wel.....
Oppervlakkig hoor dames![]()
Weet 't Pyl, weet 't.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:46 schreef pyl het volgende:
[..]
Héhé, Bimmeltje, ik was eerst hoor (Mark Wahlberg speelt Dirk Diggler in Boogie Nights).
Ere wie ere toekomt, zeg ik altijd maar. Er kan er maar één de oppervlakkigste zijn.![]()
Klopt... vond ik tussen het stof....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:55 schreef pyl het volgende:
Het zou Woody Guthrie kunnen zijn.
Soms moet ik dat wel goed rekenen jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:57 schreef pyl het volgende:
Peaceman denkend aan pyl?
Nee, steviger...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:00 schreef Bimmel het volgende:
Rocker....Van Halen oid?
Ja, hoe heet die "zanger" ook alweer? David Lee Roth, oid.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:00 schreef Bimmel het volgende:
Rocker....Van Halen oid?
Die ziet er zo uit:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:03 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, hoe heet die "zanger" ook alweer? David Lee Roth, oid.
Obsoleet.
Getverderrie peaceman!quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:07 schreef pyl het volgende:
[..]
Getverderrie peaceman!![]()
Er doen ook dames mee!![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:08 schreef Tokay het volgende:
Die is inderdaad brrrrrr.![]()
Is het Axl Rose, peaceman?
Psssssst.......dolle: het derde millennium is al begonnen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:21 schreef dolle_hond het volgende:
david lee roth?
die plaatste ik nav Pyl's opmerking... gaat om die foto daarvoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:21 schreef dolle_hond het volgende:
david lee roth?
dat komt in de buurt ja...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:24 schreef Bimmel het volgende:
COllega's van deze meneren van Motorhead?
[afbeelding]
sorryquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
die plaatste ik nav Pyl's opmerking... gaat om die foto daarvoor
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:36 schreef Berkery het volgende:
Vince Neill?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:39 schreef Tokay het volgende:
Carly Simon.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
Amerikaanse actrice? uit Baywatch??
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:46 schreef Diaan73 het volgende:
zangeres dan?
quote:Geen blote tieten vóór de namiddagborrel.
Ow ja hier.. wordt vandaag vroeg geborreld... vandaarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:06 schreef Bimmel het volgende:
De enige zangeres met blote tieten in het water die ik ken is Sabrina (Boys Boys Boys)
En mag ik u overigens op het 2e amendement wijzen:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:34 schreef Berkery het volgende:
Da's toch die zangeres van Aqua?
Dat is ijskoude aqua, zo te zien.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:34 schreef Berkery het volgende:
Da's toch die zangeres van Aqua?
Correct, Scrut. Of beter: dat wás Jos Staatsen. Hij is vandaag gestopt met roken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is Jos "we gaan iets nieuws proberen" Staatsen
Ik hoor het net op Het Nieuws. 62 nog maarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:00 schreef Tokay het volgende:
[..]
Correct, Scrut. Of beter: dat wás Jos Staatsen. Hij is vandaag gestopt met roken.
Juist.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:19 schreef NoSigar het volgende:
Gregorius Peck?
Slechte foto van Nelly Cooman op het schoolplein?quote:
Neuh, deze mevrouw levert wel net als AHA strijdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:23 schreef Tokay het volgende:
De zus van Ayaan Hirsi Ali?
Nope, het is wel een slechte foto, dat dan weer welquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:24 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Slechte foto van Nelly Cooman op het schoolplein?
Doet ze dat ook door iedereen tegen de haren in te strijken, of is ze verstandiger?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Neuh, deze mevrouw levert wel net als AHA strijd
Ik ken haar wel... maar van wat ook alweer?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Neuh, deze mevrouw levert wel net als AHA strijd
Haar strijd is een lichamelijke strijdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:26 schreef pyl het volgende:
[..]
Doet ze dat ook door iedereen tegen de haren in te strijken, of is ze verstandiger?![]()
Judoka?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Haar strijd is een lichamelijke strijd
Ah, Diaan! Goed dat je er even bent. Ik wilde je alleen vragen of je wel 100% zeker bent? Je kunt nu nog terug, moet je weten. Denk er nog eens over.quote:
Ha Pyl... ik hoef er niet over na te denken, ik ben 100% zeker...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:29 schreef pyl het volgende:
[..]
Ah, Diaan! Goed dat je er even bent. Ik wilde je alleen vragen of je wel 100% zeker bent? Je kunt nu nog terug, moet je weten. Denk er nog eens over.
![]()
Goed, Diaan, dan moeten wij in het onvermijdelijke berusten, nietwaar?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:36 schreef Diaan73 het volgende:
Ha Pyl... ik hoef er niet over na te denken, ik ben 100% zeker...![]()
Yep.....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:37 schreef pyl het volgende:
[..]
Goed, Diaan, dan moeten wij in het onvermijdelijke berusten, nietwaar?![]()
Hmmmm.... Een Nederlandse, Scrut?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Jawel
Yepquote:
Judo is juist een hele harmonische vechtsport, je gebruikt de beweging en kracht van je tegenstander om hem/haar te vloeren.quote:Ik ben niet zo thuis in de vechtsporten; het zal mijn aangeboren drang naar harmonie zijn.
Nee, ik niet. Ik gun met name jou het allerbeste.quote:
ik heb me er al bij neergelegdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:42 schreef pyl het volgende:
Ik kwam op voor het belang van bepaalde andere users.![]()
... en ik denk er het mijne van.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Judo is juist een hele harmonische vechtsport, je gebruikt de beweging en kracht van je tegenstander om hem/haar te vloeren.
ik ben ook niet donker... Scrut heeft toch liever een donkere vriendin. Toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ik heb me er al bij neergelegd
Komt helemaal goed hoor... dont worry. Peaceman wens je niet het allerbeste?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:42 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Ik gun met name jou het allerbeste.Ik wens je dan ook alle sterkte die je nodig moge hebben!
![]()
Ik kwam op voor het belang van bepaalde andere users.![]()
Blond ob Schwarz ob Braun, ich liebe alle Frauenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik ben ook niet donker... Scrut heeft toch liever een donkere vriendin. Toch?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:45 schreef pyl het volgende:
Ik kijk naar het plaatje van Scrut en ik lees dit van Scrut:
[..]
... en ik denk er het mijne van.![]()
Diaan!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:47 schreef Diaan73 het volgende:
Komt helemaal goed hoor... dont worry. Peaceman wens je niet het allerbeste?
Tja die is druk met koelkast naar beneden sjouwen.... dus ik doe het even voor hem.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:49 schreef pyl het volgende:
[..]
Diaan!!!Het is wel de bedoeling dat peaceman hapt, en niet jij.
![]()
Arme jongen. In het zweet des aanschijns ... enzo.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:51 schreef Diaan73 het volgende:
Tja die is druk met koelkast naar beneden sjouwen.... dus ik doe het even voor hem.
Dit is nog maar het begin, morgen moet alles naar beneden.... en bij mij weer naar boven, maar ik zal hem de boodschap doorgeven.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:53 schreef pyl het volgende:
[..]
Arme jongen. In het zweet des aanschijns ... enzo.![]()
Zeg hem nog eens dat-ie op zijn rug moet passen!
Snap je m al?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Leg 'm even uit. Ik begrijp 'm niet![]()
Zo'n koelkastje valt nog wel mee, wasmachines die zijn pas zwaarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit is nog maar het begin, morgen moet alles naar beneden.... en bij mij weer naar boven, maar ik zal hem de boodschap doorgeven.
Maar Diaan!!! Wat ben jij monomaan!!! (Ook dat rijmt.)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:56 schreef Diaan73 het volgende:
ik denk dat Pyl bedoelt op geslachtsgemeenschap daar zou die omschrijving ook voor kunnen doorgaan
dat zou voor pyl's doen toch wel een platte bezoedeling van die zo prachtige vechtsport zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:56 schreef Diaan73 het volgende:
ik denk dat Pyl bedoelt op geslachtsgemeenschap daar zou die omschrijving ook voor kunnen doorgaan
Dag zeg ik!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:01 schreef Scrutinizer het volgende:
dat zou voor pyl's doen toch wel een platte bezoedeling van die zo prachtige vechtsport zijn
Volgens mij doelt pyl gewoon op een potje judo, hoor Diaan!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:56 schreef Diaan73 het volgende:
Snap je m al?
Deborah Gravenstijn?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Enfin, raadt iemand haar naam nog even? Ik moet zometeen nog even de Wibautstraat oversteken.
Het lijkt wel of er de laatste tijd minder auto's in de buurt zijn, ik heb de afgelopen weken meer dan eens in de straat of direct om de hoek kunnen parkeren. Is die economische malaise toch nog ergens goed voor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:11 schreef Gellius het volgende:
Is goed te doen vandaag, scrut.
Debs it isquote:
Als jij nu maar geen ruggemergvergiftiging oplooptquote:Ik heb het maar even opgezocht, omdat ik niet wil dat je onderweg iets overkomt.![]()
Terzijde geschovenquote:Gravenstijn is trouwens een mooie combinatie van de buurstadjes Grave en Ravensteijn, maar dat geheel terzijde.
WAT ZEG JE????quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Als jij nu maar geen ruggemergvergiftiging oploopt![]()
Jeetje Pyl wat is nu weer monomaan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:01
schreef pyl het volgende:
[..]
Maar Diaan!!! Wat ben jij monomaan!!! (Ook dat rijmt.)![]()
Ik zal het nooit meer doen.![]()
De schoonmaakmiddelen zijn naar mn hoofd/hersenen gestegen denk ik...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:02 schreef Tokay het volgende:
[..]
Maar afijn, waar het hart vol van is...![]()
psssst, dat betekent dat je alleen maar aan dat ene (óf aan iets anders natuurlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:41 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje Pyl wat is nu weer monomaan?
OF JE WORST LUST!!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:19 schreef pyl het volgende:
WAT ZEG JE????
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De schoonmaakmiddelen zijn naar mn hoofd/hersenen gestegen denk ik...
Diaan wel denk ikquote:
Okay... duidelijk... ik ben dus niet monomaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:49 schreef Tokay het volgende:
[..]
psssst, dat betekent dat je alleen maar aan dat ene (óf aan iets anders natuurlijk) kunt denken, diaan.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:55 schreef Diaan73 het volgende:
Misschien moet ik me toch nog maar gaan bedenken.![]()
Ha, dat wil je niet, dus je kan dreigen wat je wilt... ik ken je beter...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien moet ik me toch nog maar gaan bedenken.![]()
Prachtig nummer in de uitvoering van Jeff Buckleyquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:57 schreef pyl het volgende:
Halelujah!!!
Hmmmm.......is dit wel de juiste motivatie om een dergelijke belangrijke stap in je leven te zetten, vraag ik mij af.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:57 schreef peaceman het volgende:
Ha, dat wil je niet, dus je kan dreigen wat je wilt... ik ken je beter...![]()
Hey, wat grappig, dat vindt mijn jongste ook!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:59 schreef peaceman het volgende:
Prachtig nummer in de uitvoering van Jeff Buckley![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |