quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:18 schreef Zhenar het volgende:Damn, hier wil ik toch weer op reageren!
![]()
ja, het idee erachter wordt wel duidelijker zo....quote:Want, hoe mooi of goed een film ook is, het blijft een commercieel concept waar geld mee verdient wordt. En aan leed hoor je niet te verdienen. Ook niet je eigen leed.
Misschien dat je met bovenstaande mijn “principekwestie” wat beter begrijpt.
als het zo allerdaags is dat het groentenboermaterial [quote:Maar om op je vraag terug te komen: een autobiografie vind ik acceptabel, als je de inhoud ervan ook uit jezelf had kunnen vertellen aan de groentenboer. Oftewel: als het iets is waar je je erg voor schaamt, of waar je het gewoon emotioneel vreselijk moeilijk mee hebt, SCHRIJF ER DAN OOK NIET OVER!![]()
!
Nee hoor. Aan de groenteman kun je bijvoorbeeld ook vertellen hoe het miljonairsschap jouw leven veranderd heeft. Of je fluistert hem toe over je maitresse waar je vrouw zo kwaad over is. Of je klaagt over je opstandige kinderen en hoe die in radicale moslims zijn veranderd... De groenteman biedt altijd een luisterend oor!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
als het zo allerdaags is dat het groentenboermaterial [] is, dan zal het wel weinig interessant zijn he...
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:33 schreef babette21 het volgende:
volgens mij zouden wij het [nee niet dat] best leuk doen in de kroeg
[bruggetje.....]
over die meet...
ik las wat opties en voorkeuren e.d. dus even voor de duidelijkheid:
van mij hoeft die meet echt niet in DH hoor
ik zei: "ik kom alléén als de meet in DH is".....
wat niet zozeer betekent "ik wil er persé bij zijn dus DH is de enige optie...."
over nuances gesproken![]()
Klopt.quote:
wat ik zeg is dat ik ooit gezegd heb dat áls de meet in DH is, ik zéker kom [and that's a promiss]quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:42 schreef Zhenar het volgende:
Wat je zegt is dus, dat we de meet niet voor jou naar DH moeten verplaatsen, omdat je dan mogelijk alsnog niet komt en dan is het voor niks gedaan?![]()
have funquote:Gelukkig, want ik wilde liever A'dam aanhouden en MB ook geloof ik![]()
ach misschien 's een minimeet... die zijn niet locatiegebonden, maar meer toeval-afhankelijkquote:Maar dan zullen we nooit weten hoe goed wij het doen in de kroeg![]()
![]()
![]()
![]()
Oeh, dan is het juist weer wel de moeite waard om naar DH te komen!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat ik zeg is dat ik ooit gezegd heb dat áls de meet in DH is, ik zéker kom [and that's a promiss]
maar dat dat niet betekend dat de meet dus persé in DH moet zijn,
want ik vind het niet erg om er niet bij te zijn
Ik heb een slaapplaats in Amsterdam. Als ik vanuit Den Haag naar Zwijndrecht moet duurt dat een stuk langer.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oeh, dan is het juist weer wel de moeite waard om naar DH te komen!![]()
MB, da's voor jou toch ook dichterbij je woonplaats?Misschien niet dichterbij je neukplaats...
![]()
Manuele arbeid ook.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:51 schreef Zhenar het volgende:
En als je niet leert, krijg je een kutbaan.
Adviseren is tofquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Manuele arbeid ook.![]()
Maar als je wel leert word je net als Babette en ik en kun je lekker praten tegen mensen om ze te adviseren over hoe ze een beter leven moeten leiden!En lekker niet je handen uit de mouwen steken.
![]()
Dat doe ik sowieso al...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:51 schreef Zhenar het volgende:
Maar als je wel leert word je net als Babette en ik en kun je lekker praten tegen mensen om ze te adviseren over hoe ze een beter leven moeten leiden!En lekker niet je handen uit de mouwen steken.
![]()
Definieer 'kutbaan'.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:51 schreef Zhenar het volgende:
Prostitueequote:
Da's letterlijk een kutbaan, ja.quote:
Tering dat kriebeltquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:34 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih luistert naar Hakkűhbar - Gabbertje![]()
De vroegies waren al aan het werkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:24 schreef babette21 het volgende:
mijn ogen zijn niet zo best meer ['t is de leeftijd he]........
maar eh... waar zijn alle vroegies??!?waar is de koffie?!
![]()
Ik liep vorige week op de Wallen en ik zag idd de vreugde eraf stralen bij de meeste. Denk je ook eens in: Elke dag tientallen vieze, zweterige, oude, dikke toeristen die over je heen gaan en je verdient er lekker geen ruk meequote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's letterlijk een kutbaan, ja.
Maar sommige vrouwen vinden het waarschijnlijk een hartstikke leuke baan.
Whehequote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik liep vorige week op de Wallen en ik zag idd de vreugde eraf stralen bij de meeste. Denk je ook eens in: Elke dag tientallen vieze, zweterige, oude, dikke toeristen die over je heen gaan en je verdient er lekker geen ruk mee![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |