het zijn belgenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:53 schreef KoudeVrouw het volgende:
Zijn ze Vlaams of Waals?
Neequote:Op donderdag 19 januari 2006 15:54 schreef Bushmaster het volgende:
Laten we het maar even niet over jouw 'accent' hebben![]()
dat zeg ik.. blijf daar!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:58 schreef Forcefuzz het volgende:
Wat heeft het voor zin om een uitwisselings student uit België te laten komen? Het is toch bijna dezelfde cultuur dus lijkt mij vrij zinloos...
Eensch.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:56 schreef Poncho het volgende:
Vlaams accent![]()
En dan vooral het West-Vlaamse![]()
Zich aansluit...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:59 schreef LostFormat het volgende:
Ik vind dat accentje toch wel zo geil.
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:00 schreef Poncho het volgende:
[..]
?
Ik ga verhuizen naar Antwerpen.
Probleem is dat je ze gewoonweg niet verstaat. Ik heb een Belgische vriendin en als die praat kijk ik haar gewoon lief aan en knik ik maar. Wat ze zegt? Geen idee, kan me ook niet schelen; het is zo geil.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:07 schreef nietzman het volgende:
Vlaams is zo fakking botergeil.
Een Vlaamse hijglijn hier in Nederland zou een gat in de markt zijn.
Ze had een mooi blond, krullend achterwerk?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik heb dat ook eens meegemaakt dat ik spontaan verliefd werd op een Vlaamse meid o.a. vanwege dat mooie accent. Hoewel haar mooie blonde krullen en dito ronde achtwerk ook een rol speelden.Helaas is Vlaanderen te ver weg.
![]()
tonks!quote:
Ik ben er ook bang voor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
Volgens mij zijn dit niet de reacties waar de TS op gehoopt had.![]()
Hehe ik moest lachenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:50 schreef Flyga het volgende:
- conversatie -
Man jij woont in Belgie.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:09 schreef Maikuuul het volgende:
Hahahaik zou vet lachen als zoiets gebeurde
zo lache
Soms als ik sta bij te vullen en ik check de winkel en denk: dies belgisch. 9 van de 10 keer is dat ook zo. Ze zien er veel beter verzorgd uit als je nederlanders ziet
Laat ik nu net een West-Vlaamse vriendin hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:56 schreef Poncho het volgende:
Vlaams accent![]()
En dan vooral het West-Vlaamse![]()
Wat stond er eerst dan ?quote:
Whah Gertje, wat is er zooo opgeneukt???quote:
hoe kom je daar aan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:18 schreef Wacka het volgende:
Laatste dinnetje was belgisch. Zij gek op mijn accent en ik op het hare
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |