Dit is gewon te erg, het vrouwtje moet weer zo nodig een tasje erbij hebben, dan weer een paar schoenen, dan weer nieuwe kleding.
Gewoon niet normaal, haar kleding kast puilt uit van de verschillende tasjes, kleding, en schoenen, wel genoeg voor iedere dag van de week een ander tasje bij een ander paar schoenen bij een ander kleding stuk te maken, en de combinaties onderling zijn eindeloos.
En ze blijft maar kopen! Onder het mom van ik heb toch amper wat, ik heb niets passends, en het duurt gewoon elke morgen gewoon een uur voordat zij heeft besloten wat ze die dag aan doet.
En dan heeft ze besloten, is het weer niet goed, vraagt ze het mij, zeg ik dat het wel goed zit zo, geloofd ze mij niet en ik zou het zeggen om van het gezeik af te zijn, aaaargh
Niet normaal gwoon, waarom, waarom, WAAROM dames???!!!
Mijn kleding kast is zeer beperkt, maar 4 paar schoenen, 1 paar gympies om te sporten, 2 paar gewone stappers, en dan nog voor de wat specialere gelegenheden.
Ik heb gewoon een kleding kast van pak weg 1,5 meter breed en 2,5 hoog met wat kleding, en nagenoeg alles wat ik willekeurig eruit pak kan wel bij elkaar, en ja ik heb 10 paar stropdassen, dat isdan het enige waar ik er niet zoveel van nodig heb.
Maar nee wil ik een nieuwe stropdas, dan zeurt mevrouw waarom ik een nieuwe stropdas nodig heb, of een pak, maar mevrouw mag wel even mijn kaartje meenemen (ook dat nog) en even gaan winkelen...
Echt, waarom zijn vrouwen schoenen/kleding/tasjes fetisch zo naar het lijkt... en dan zal ik de collectie bh's nog maar besparen die ze zogenaamd voor "mij"koopt... aaargh!!!! pain!
Grootouders; Wijsheid dat met de jaren komt is meestal al verouderd