Belletje geven lijkt mij inderdaad het beste. Maar ik neem aan dat ik 75 euro sowieso terugkrijg en alles daarboven uit mijn eigen zak moet komen.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:26 schreef Thetallguy het volgende:
Ik heb voor zover ik weet ook diezelfde verzekering als dat jij hebt.
Een week of 3 terug een DTP-herhalingsvaccinatie (verlopen na 3 jaar) en Malaria tabletten gehaald. DTP en consult kreeg ik volledig vergoed, de pillen helemaal niet. Neem aan dat je er vanuit kunt gaan dat je Hepatitis en DTP gewoon vergoed krijgt, mits het dus onder de ¤75 euro blijft.
Ik had het geld na ruim een week alweer op mijn rekening staan, snelle service
Hallo,quote:Op maandag 15 juni 2009 16:11 schreef Hik het volgende:
Hepatitus A en B zijn verschillende ziektes, dus verschillende inentingen. Ik wist niet dat er ook een combinatieprik bestond, maar blijkbaar wel dus. Kijk ook even het prijsverschil tussen de verschillende Hepatitusprikken na, ivm mijn eerdere post! (Havrix of ...?)
Ik denk dat je dat zelf beter kunt bepalen. Ik weet overigens wel zeker dat je na 8 dagen ook wel gedeeltelijk beschermt bent hoor.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:34 schreef athlonkmf het volgende:
hmm... we gaan binnen 8 dagen op reis (last minute), heeft het dan nog zin om een prik tegen gele koorts te nemen? Die heeft 10 dagen inwerktijd...
Hoelang moet je antibiotica slikken? Want met Malarone moet je pas één dag op voorhand beginnen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:30 schreef nlboy het volgende:
Ik heb sinds vandaag antibiotica (1000mg) en wil binnenkort buiten Thailand reizen, dus moet ik aan de Malarone beginnen. Is dat mogelijk?
antwoord van iemand andersquote:my first malaria, after almost 3 years in Africa! Yes, Ive been lucky.
quote:I've had 4 in 6 months!
Het valt gelukkig mee, 5 dagen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:00 schreef Kielse het volgende:
[..]
Hoelang moet je antibiotica slikken? Want met Malarone moet je pas één dag op voorhand beginnen.
Ik heb een Hep A+B gehad in 1 inenting inderdaad. Eigenlijk had ik maar een van de twee nodig, maar kreeg het advies om ze gewoon tegelijk te nemen.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:11 schreef Hik het volgende:
Hepatitus A en B zijn verschillende ziektes, dus verschillende inentingen. Ik wist niet dat er ook een combinatieprik bestond, maar blijkbaar wel dus. Kijk ook even het prijsverschil tussen de verschillende Hepatitusprikken na, ivm mijn eerdere post! (Havrix of ...?)
Ik heb pas B laten doen, maar dat waren in totaal drie injecties om te komen tot een levenslange bescherming. Ik neem aan dat die eenmalige combinatieprik maar een beperkte geldigheid heeft?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:03 schreef Fogel het volgende:
Ik heb een Hep A+B gehad in 1 inenting inderdaad. Eigenlijk had ik maar een van de twee nodig, maar kreeg het advies om ze gewoon tegelijk te nemen.
Voor A moet je al 1 keer terugkomen voor 25 jaar bescherming, dus ik neem aan dat Fogel maar 1 jaar beschermt is nu.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb pas B laten doen, maar dat waren in totaal drie injecties om te komen tot een levenslange bescherming. Ik neem aan dat die eenmalige combinatieprik maar een beperkte geldigheid heeft?
Combiprik A+B heb ik inmiddels twee keer gehad, meen met 6 weken ertussen, en de 3e prik is in mei een keer. En daarna ben ik inderdaad levenslang klaar.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb pas B laten doen, maar dat waren in totaal drie injecties om te komen tot een levenslange bescherming. Ik neem aan dat die eenmalige combinatieprik maar een beperkte geldigheid heeft?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |