Sticky bedoel jequote:Op donderdag 19 januari 2006 14:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee lul deze moet op slot![]()
het is hier geen ONZ![]()
Net als ONZ mods laat ik mn eigen naamtopic mooi openquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee lul deze moet op slot![]()
het is hier geen ONZ![]()
Ik heb geen idee wanneer mijn rechten weg gaan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Net als ONZ mods laat ik mn eigen naamtopic mooi openof jij doet m als afscheidslotje
![]()
Heul wel!quote:
Ja nieuwe baan, en ik wil daar goed aan beginnen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:15 schreef Inorbit het volgende:
Go Alexxxxx
zonde tjabbo, heb je het te druk?
Als user kon ik ook al topics openen, dus veel verschil zal er niet zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:34 schreef SvenThaMan het volgende:
Gefeli Alexxxx!![]()
Ik neem aan dat dit betekent dat we meer topics over trucks, speciale voertuigen en ander zwaar materieel gaan zien!?!?![]()
Das tijdelijk tochquote:
Ik wil wel graag aan blijven als -af-en-toe-bijspring-modquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hebben ze toch naar me geluisterd
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja alex zijn rechten gaan dalijk weer weg
Vroege 1 april grapquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja alex zijn rechten gaan dalijk weer weg
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:30 schreef Googolplexian het volgende:Alex mod is goeie zaak
Want: altijd online
Dus: fulltime modding
En: altijd opgaaf van reden
In: vier of vijf korte zinnetjes
Welles! soms om twee uur 's nachtsquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:13 schreef hermandeperman het volgende:
Achja, nu hebben we tenminste 2 PTA mod's die nooit op MSN komen!
msnquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:13 schreef hermandeperman het volgende:
Achja, nu hebben we tenminste 2 PTA mod's die nooit op MSN komen!
Ik heb geen notesquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Welles! soms om twee uur 's nachts
En ik heb me voorgenomen vaker op MSN te zijn om mn modererende taak te ondersteunen.. Maar vooralsnog wil vooral iedereen zn notes weten
en ik ben ook nog bereibaar per mail (tagje klikken of profiel kijken)
Guess again.quote:
Je bent ook stom!quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:28 schreef Svensational het volgende:
alexxxxx deed ooit stom tegen mij.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/8.gif]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:55 schreef Svensational het volgende:
Maandag ben jij op FOK!radio, dan kan ik jou uitlachen.
Nu welquote:
Nee, maar ik stop met ingang van 1 januari 2004 wel met koffie rondbrengen op het forumquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:43 schreef RealZeus het volgende:
Alexxx Gefeliciteerd.Ga je het voorbeeld van de NS volgen?
(trage reacties,het hele PTA forum overhoop gooien, en wat de NS nog meer uitvreet om het reisgemak te verminderen.)
En daar komt ie nou meequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, maar ik stop met ingang van 1 januari 2004 wel met koffie rondbrengen op het forum
Dan bel je naar Action Radio om te klagen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
En daar komt ie nou mee. Ik maar wachten en wachten...
!
Uh.. jij zit op het Citroën Forum?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Fulcrum: 25 februari, Joure [afbeelding]
(BX Meet)
Uiteraard. En op het BX forum ook nog!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:55 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Uh.. jij zit op het Citroën Forum?
Dat wist ik niet eens.. of niet meer in ieder gevalquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Uiteraard. En op het BX forum ook nog!
zijn er ook autoforums waar ik niet lid ben dan?
BX Sportief bedoel je? of de BXNL groups.. heb er eigenlijk weinig meer te zoeken, maar was zondag even mijn oude Bix aan het traceren.. wel grappig om te weten dat die nog steeds in goede staat rondrijdt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben op Citroën forum eergister begonnen met posten, en op BX forum slechts nog lurkende
Jaja,en we kunnen straks zeker ook niet meer rechtstreeks van het PTA-forum naar een ander forum.Dan moeten we eerst naar de hoofdpagina zeker.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, maar ik stop met ingang van 1 januari 2004 wel met koffie rondbrengen op het forum
Nee, de afkorting blijft, alleen de betekenis word Ploegen, Tractoren en Aardappelrooiersquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:11 schreef Baan1980 het volgende:
Alexxxxx![]()
Nu ken het vorm omgevormd worden naar Trucks, Special vehicles & Dakar (TSD)![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:46 schreef Gabberhead het volgende:He Alexxxx
Eindelijk iemand met verstand van zaken hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |