abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39829586
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:18 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Dus de cafebaas is ook eigenlijk een schoft omdat hij mensen bier inschenkt??
Nou vind ik de meeste kroegbazen die ik ken pertinente klootzakken, maar de regulering in de horeca (om maar eens iets te noemen) is toch echt wat strenger dan in de drugswereld.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:22:06 #102
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_39829597
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:15 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Maar kom eens met concrete voorbeelden dan.
[..]
Je start je eigen bedrijf.
Je gaat freelancen met de kennis die je hebt nee niet drugdealen nee We hebben het hier over mensen die een diploma hebben? Goed kunnen ze hun kennis op een flexibele manier gebruiken.

Ja echt...er zijn zelfs meer dingen te verzinnen....

bijvoorbeeld...je gaat met je kennis, waarmee je hier niks kan, om wat voor een reden en je verhuist naar een land waar _wel_ vraag is naar die kennis.

En ja...al dit kost een zekere investering en moeite..en ja...ik merk dat jij het liefst geen moeite wilt doen....dus wellicht is drugdealen idd alles wat er voor jou overblijft....vind je het dan neit erg dat als je gepakt wordt, dan ook jouw verantwoordelijkheid neemt en de maximale straf in de gevangenis gaat uitzitten? Of doe je dat dan weer liever niet?
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:26:51 #103
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_39829726
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:18 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Dus de cafebaas is ook eigenlijk een schoft omdat hij mensen bier inschenkt??
[..]
Nee, want die heeft met zijn kennis, met een legaal product zijn eigen zaak opgezet......je punt was verder?
quote:
Hoezo, ben jij een drugsdealer dan??
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:27:02 #104
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39829730
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:22 schreef Semisane het volgende:

[..]

Je start je eigen bedrijf.
Je gaat freelancen met de kennis die je hebt nee niet drugdealen nee We hebben het hier over mensen die een diploma hebben? Goed kunnen ze hun kennis op een flexibele manier gebruiken.

Ja echt...er zijn zelfs meer dingen te verzinnen....

bijvoorbeeld...je gaat met je kennis, waarmee je hier niks kan, om wat voor een reden en je verhuist naar een land waar _wel_ vraag is naar die kennis.

En ja...al dit kost een zekere investering en moeite..en ja...ik merk dat jij het liefst geen moeite wilt doen....dus wellicht is drugdealen idd alles wat er voor jou overblijft....vind je het dan neit erg dat als je gepakt wordt, dan ook jouw verantwoordelijkheid neemt en de maximale straf in de gevangenis gaat uitzitten? Of doe je dat dan weer liever niet?
Al dat alles is makkelijker gezegd dan gedaan.
Een bedrijf opstarten heb je een kapitaal voor nodig en ook wel wat werkervaring.
Voor Freelance werk heb je ook ervaring nodig heel veel zelfs, dus je zal toch eers ergens ervaring moeten opdoen.
En emigreren is toch wel de moeilijkste stap die je kunt maken ook daarvoor heb je een kapitaal nodig.
En dan heb je nog de mensen die simpelweg niet weg willen/kunnen, zoals ik het al eerder zei het is allemaal makkelijker gezegd als gedaan.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:27:51 #105
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39829750
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:26 schreef Semisane het volgende:

[..]

Nee, want die heeft met zijn kennis, met een legaal product zijn eigen zaak opgezet......je punt wat verder?
Dus het gaat erom dat het illegaal is, dus heel dat gelul van het benadelen van andere mensen kan ik in de prullenbak gooien??
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:29:41 #106
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_39829794
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:22 schreef Semisane het volgende:

[..]
En wie lachen er dan?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:30:35 #107
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_39829818
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:27 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Al dat alles is makkelijker gezegd dan gedaan.
Een bedrijf opstarten heb je een kapitaal voor nodig en ook wel wat werkervaring.
Voor Freelance werk heb je ook ervaring nodig heel veel zelfs, dus je zal toch eers ergens ervaring moeten opdoen.
En emigreren is toch wel de moeilijkste stap die je kunt maken ook daarvoor heb je een kapitaal nodig.
En dan heb je nog de mensen die simpelweg niet weg willen/kunnen, zoals ik het al eerder zei het is allemaal makkelijker gezegd als gedaan.
Ja en zoals ik al eerder zei, het leven is niet makkelijk...wie heeft jou verteld dat het wel makkelijk is?

En in dat niet makkelijke zit trouwens de "catch 21" want wellicht besef je het niet, maar mensen die ondanks al die moeilijkheden toch hun eigen bedrijf weten op te starten of toch weten te emigreren, die krijgen alleen daar uit al meer voldoening dan de dikste BMW die de drugsdealertje weet te kopen...want hoe meer moeite je voor iets moet doen, des te meer je er van leert, des te beter je er van wordt enz enz....
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:30:38 #108
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39829819
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:29 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

En wie lachen er dan?
De advocaat??
pi_39829834
''Sorry, edelachtbare. Ik wil gewoon niet, weet je. Niemand zegt tegen Delano; raap dat eens op, weet je.''
pi_39829860
Maar vertel eens over al die inspanning die de drugshandel met zich meebrengt. We moesten je toch geloven op dat punt?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:33:26 #111
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_39829877
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:27 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Dus het gaat erom dat het illegaal is, dus heel dat gelul van het benadelen van andere mensen kan ik in de prullenbak gooien??
Nope...dat staat nog als een huis...want de gros van de cafee bezoekers hoeft het oude vrouwtje op de hoek van de straat niet neer te hoeken voor geld om een biertje te kopen...de gros van de druggebruikers wel...

Je wilt het echt niet zien he.....zeg eens...hoe dik is die plaat?

Maar goed ik ga naar huis, die ik betaal door mijn net verkregen baan en ga daar genieten van een rose...die ik koop van geld, waarvoor ik elke dag 9 uur werk....en ja...ik krijg leuk betaald...en ja daar moet ik moeite voor doen...en nee...dat vind ik niet erg.....

dag.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:33:42 #112
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39829886
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:32 schreef Apropos het volgende:
Maar vertel eens over al die inspanning die de drugshandel met zich meebrengt. We moesten je toch geloven op dat punt?
Je hoeft niet, Nederland is een vrij land.
En als je niet kan bedenken waar de inspanning inzit dan heeft het weinig zin om het je ook uit te leggen.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:34:06 #113
3647 B.R.Oekhoest
pi_39829899
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:30 schreef Semisane het volgende:

[..]

Ja en zoals ik al eerder zei, het leven is niet makkelijk...wie heeft jou verteld dat het wel makkelijk is?

En in dat niet makkelijke zit trouwens de "catch 21" want wellicht besef je het niet, maar mensen die ondanks al die moeilijkheden toch hun eigen bedrijf weten op te starten of toch weten te emigreren, die krijgen alleen daar uit al meer voldoening dan de dikste BMW die de drugsdealertje weet te kopen...want hoe meer moeite je voor iets moet doen, des te meer je er van leert, des te beter je er van wordt enz enz....
Bovendien heb ik mijn twijfels of de meeste drugsdealers hun school wel hebben afgemaakt. Terwijl we het in dit topic toch hebben over mensen met een afgeronde beroepsopleiding.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:35:46 #114
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39829928
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:33 schreef Semisane het volgende:

[..]

Nope...dat staat nog als een huis...want de gros van de cafee bezoekers hoeft het oude vrouwtje op de hoek van de straat niet neer te hoeken voor geld om een biertje te kopen...de gros van de druggebruikers wel...
Net zoals het gros van de snuivers, maar het enigste wat jij ziet is die junk die jou om een eurotje vraagt.
quote:
Je wilt het echt niet zien he.....zeg eens...hoe dik is die plaat?
Hetzelfde kan ik ook aan jou vragen.
quote:

Maar goed ik ga naar huis, die ik betaal door mijn net verkregen baan en ga daar genieten van een rose...die ik koop van geld, waarvoor ik elke dag 9 uur werk....en ja...ik krijg leuk betaald...en ja daar moet ik moeite voor doen...en nee...dat vind ik niet erg.....

dag.
doei
pi_39829945
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:33 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Maar we hebben wel van doen met een ervaringsdeskundige?
quote:
En als je niet kan bedenken waar de inspanning inzit dan heeft het weinig zin om het je ook uit te leggen.
Joh, er zijn Russische criminelen die in gevangenissen en strafkampen gigantische ontberingen hebben geleden. Ontberingen waar wij ons in Nederland geen voorstelling van kunnen maken. Toch zal ik nooit beweren dat die lui werken voor hun geld.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:37:02 #116
3647 B.R.Oekhoest
pi_39829958
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:33 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Als je dan toch zo dol bent op moeite doen (weliswaar niet gehinderd door bepaalde normen en waarden), kan je ook, wegens het hoge rendement, overwegen om banken te gaan beroven. Zwaar doekoe weet je.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:37:44 #117
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39829975
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:36 schreef Apropos het volgende:

[..]

Maar we hebben wel van doen met een ervaringsdeskundige?
quote:
[..]

Joh, er zijn Russische criminelen die in gevangenissen en strafkampen gigantische ontberingen hebben geleden. Ontberingen waar wij ons in Nederland geen voorstelling van kunnen maken. Toch zal ik nooit beweren dat die lui werken voor hun geld.
En waarom denk jij dat die gasten niks doen voor hun geld??
pi_39830011
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:37 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Dus dat ''geloof mij'' was gewoon een loze kreet?
quote:
Dat staat er toch niet?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:39:29 #119
3647 B.R.Oekhoest
pi_39830025
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:37 schreef MrSASO het volgende:

[..]

[..]

Ze doen wel wat, maar de verkeerde dingen. Zo Jip, nu duidelijk?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:41:09 #120
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39830068
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:39 schreef Apropos het volgende:

[..]

Dus dat ''geloof mij'' was gewoon een loze kreet?
Nee, maar om mij nou een ervaringsdeskundige te noemen.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:41:31 #121
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39830074
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ze doen wel wat, maar de verkeerde dingen. Zo Jip, nu duidelijk?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:43:53 #122
3647 B.R.Oekhoest
pi_39830131
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:41 schreef MrSASO het volgende:

[..]

I'll take that as a yes.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:45:26 #123
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39830165
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:43 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

I'll take that as a yes.
Doe ermee wat je wilt, ik wens jullie nog veel succes in het leven en niet gaan klagen he als je weer een allochtoon met een dikke auto voorbij ziet rijden terwijl jullie fietsen.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:49:01 #124
3647 B.R.Oekhoest
pi_39830253
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:45 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Doe ermee wat je wilt, ik wens jullie nog veel succes in het leven en niet gaan klagen he als je weer een allochtoon met een dikke auto voorbij ziet rijden terwijl jullie fietsen.
Oh wat zal ik dan klagen zeg. Dan denk ik echt YES DAT IS DE MAN. Zal ik het een jaar later als ie in de Bijlmerbajes zit nog denken?

Simpele ziel......wat een aanwinst voor ons land deze manier van denken.
pi_39830270
quote:

[..]

Op chauffeurs ben ik nooit jaloers geweest.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:54:47 #126
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39830442
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Oh wat zal ik dan klagen zeg. Dan denk ik echt YES DAT IS DE MAN. Zal ik het een jaar later als ie in de Bijlmerbajes zit nog denken?
Het interesseert me eigenlijk geen klap wat jij denkt.
quote:
Simpele ziel......wat een aanwinst voor ons land deze manier van denken.
Ja, ga jij maar hard werken en investeren in de maatschappij want de maatschappij dat ben jij, ookal naait iedereen je aan alle kanten.
Stelletje wereldvreemde hippies zijn jullie.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:57:52 #127
148823 znarch
ondertitel
pi_39830529
je bent toevallig zelf geen kansloze allochtoon ?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:59:48 #128
3647 B.R.Oekhoest
pi_39830589
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:54 schreef MrSASO het volgende:

[..]

[..]

Ja, ga jij maar hard werken en investeren in de maatschappij want de maatschappij dat ben jij, ookal naait iedereen je aan alle kanten.
Ik hoop 1 ding: dat jij geen nageslacht verwekt. Dat kost ons weer zoveel belastingcenten.

We spreken je nog wel in de toekomst: je mag vast wel af en toe fok!ken vanuit je celletje.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 20:04:14 #129
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39830733
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ik hoop 1 ding: dat jij geen nageslacht verwekt. Dat kost ons weer zoveel belastingcenten.

We spreken je nog wel in de toekomst: je mag vast wel af en toe fok!ken vanuit je celletje.
Express voor jou zal ik er 10 maken en allemaal bij verschillende moeders.
pi_39831631
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:04 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Express voor jou zal ik er 10 maken en allemaal bij verschillende moeders.
Mag ik vragen wat je opleiding is, wat je werkervaring is, en op wat voor functies je hebt gesoliciteerd?
Als je echt denkt dat discriminatie het probleem is, wil ik graag belangeloos mijn hulp aanbieden, ik heb een redelijk goed netwerk. En heb zelf altijd vrij succesvol gesoliciteerd, met name omdat ik me altijd goed heb voorbereid, en me brieven goed opstel.

Wat me bijvoorbeeld opvalt, is dat 80% van de mensen hun CV verkeerd opstelt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 14 juli 2006 @ 21:37:10 #131
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39833374
Ik heb nu al een baan hoor, alleen heeft het mij de grootste moeite gekost.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 05:16:40 #132
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_39842991
Dan kan het toch. Toen ik nog in Nederland woonde had ik een redelijke baan maar ik dacht er echt niet aan om van baan te veranderen veel te veel risico. Zelfs met werkervaring en diploma's is het niet altijd makkelijk.
Het leven is gewoon niet makkelijk en criminelen zijn allemaal loosers en mogen van mij best doodgeschoten worden door andere criminelen terwijl ze "werken" Of de politie mag ze aanrijden, of ze mogenj jaren opgeborgen worden.. hmmmm ach dat gebeurd niet in Nederland. Hier gelukkig wel hier wil je echt niet in de gevangenis komen.
mai pen rai
pi_39843003
Ik heb een buitenlandse achternaam en wat nu?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 09:57:50 #134
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_39843987
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:35 schreef raptorix het volgende:

Wat me bijvoorbeeld opvalt, is dat 80% van de mensen hun CV verkeerd opstelt.
Wat is volgens jou dan een goed opgesteld CV?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 17 juli 2006 @ 10:43:21 #135
3647 B.R.Oekhoest
pi_39899568
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:54 schreef MrSASO het volgende:

[..]

[..]

Dit is de 1ste keer dat iemand mij op Fok! een hippie noemt. Gedenkwaardig moment.
  maandag 17 juli 2006 @ 10:44:54 #136
3647 B.R.Oekhoest
pi_39899620
quote:

[..]

Dan klagen we niet, maar springen we opzij. Want de kans is groot dat je dan te maken hebt met
1. Kluivert, dus als je niet oppast ben je er geweest
2. een drugsdealer, waar je ook niks te maken wilt hebben.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 12:54:08 #137
3647 B.R.Oekhoest
pi_39936699
tvp
pi_39936931
Ach gossie, wil er niemand meer op je reageren?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 13:06:14 #139
3647 B.R.Oekhoest
pi_39937083
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ach gossie, wil er niemand meer op je reageren?
In mijn vorige leven was ik een aandachtsgeile hoer.
pi_39937101
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:06 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Met een matje?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 13:45:08 #141
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39938429
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:06 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Wat is dan het verschil met het leven van nu??
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:12:46 #142
3647 B.R.Oekhoest
pi_39939371
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:45 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Wat is dan het verschil met het leven van nu??
Al die allochtone patsers in hun BMW, die waren er toen niet.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:19:25 #143
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39939614
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:12 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Al die allochtone patsers in hun BMW, die waren er toen niet.
Nu wel, live with it.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:24:26 #144
3647 B.R.Oekhoest
pi_39939774
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:19 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Nu wel, live with it.
Hoe zou ik aan deze verrijking geen geneugten kunnen beleven?
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:27:04 #145
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39939850
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:24 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Hoe zou ik aan deze verrijking geen geneugten kunnen beleven?
Tja, als je matje maar goed zit beste B.R.Oekhoest.
  Eindredactie Games dinsdag 18 juli 2006 @ 17:04:17 #146
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_39944855
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:15 schreef RvdLinden het volgende:
te lang stuk
vmbo-er
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 18 juli 2006 @ 18:57:41 #147
3647 B.R.Oekhoest
pi_39947686
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Met een matje?
Ja, dat was wel nodig als je zo'n 20 a 30 klanten aan de deur krijgt. Voor je het weet slijt je hoogpolige hoerenkast-tapijt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')