Nou vind ik de meeste kroegbazen die ik ken pertinente klootzakken, maar de regulering in de horeca (om maar eens iets te noemen) is toch echt wat strenger dan in de drugswereld.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:18 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dus de cafebaas is ook eigenlijk een schoft omdat hij mensen bier inschenkt??
Je start je eigen bedrijf.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:15 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Maar kom eens met concrete voorbeelden dan.
[..]
Nee, want die heeft met zijn kennis, met een legaal product zijn eigen zaak opgezet......je punt was verder?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:18 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dus de cafebaas is ook eigenlijk een schoft omdat hij mensen bier inschenkt??
[..]
quote:Hoezo, ben jij een drugsdealer dan??
Al dat alles is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:22 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je start je eigen bedrijf.
Je gaat freelancen met de kennis die je hebt nee niet drugdealen neeWe hebben het hier over mensen die een diploma hebben? Goed kunnen ze hun kennis op een flexibele manier gebruiken.
Ja echt...er zijn zelfs meer dingen te verzinnen....
bijvoorbeeld...je gaat met je kennis, waarmee je hier niks kan, om wat voor een reden en je verhuist naar een land waar _wel_ vraag is naar die kennis.
En ja...al dit kost een zekere investering en moeite..en ja...ik merk dat jij het liefst geen moeite wilt doen....dus wellicht is drugdealen idd alles wat er voor jou overblijft....vind je het dan neit erg dat als je gepakt wordt, dan ook jouw verantwoordelijkheid neemt en de maximale straf in de gevangenis gaat uitzitten? Of doe je dat dan weer liever niet?![]()
Dus het gaat erom dat het illegaal is, dus heel dat gelul van het benadelen van andere mensen kan ik in de prullenbak gooien??quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:26 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee, want die heeft met zijn kennis, met een legaal product zijn eigen zaak opgezet......je punt wat verder?
En wie lachen er dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:22 schreef Semisane het volgende:
[..]
En ja...al dit kost een zekere investering en moeite..en ja...ik merk dat jij het liefst geen moeite wilt doen....dus wellicht is drugdealen idd alles wat er voor jou overblijft....vind je het dan neit erg dat als je gepakt wordt, dan ook jouw verantwoordelijkheid neemt en de maximale straf in de gevangenis gaat uitzitten? Of doe je dat dan weer liever niet?![]()
Ja en zoals ik al eerder zei, het leven is niet makkelijk...wie heeft jou verteld dat het wel makkelijk is?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:27 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Al dat alles is makkelijker gezegd dan gedaan.
Een bedrijf opstarten heb je een kapitaal voor nodig en ook wel wat werkervaring.
Voor Freelance werk heb je ook ervaring nodig heel veel zelfs, dus je zal toch eers ergens ervaring moeten opdoen.
En emigreren is toch wel de moeilijkste stap die je kunt maken ook daarvoor heb je een kapitaal nodig.
En dan heb je nog de mensen die simpelweg niet weg willen/kunnen, zoals ik het al eerder zei het is allemaal makkelijker gezegd als gedaan.
Nope...dat staat nog als een huis...want de gros van de cafee bezoekers hoeft het oude vrouwtje op de hoek van de straat niet neer te hoeken voor geld om een biertje te kopen...de gros van de druggebruikers wel...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:27 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dus het gaat erom dat het illegaal is, dus heel dat gelul van het benadelen van andere mensen kan ik in de prullenbak gooien??
Je hoeft niet, Nederland is een vrij land.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:32 schreef Apropos het volgende:
Maar vertel eens over al die inspanning die de drugshandel met zich meebrengt. We moesten je toch geloven op dat punt?
Bovendien heb ik mijn twijfels of de meeste drugsdealers hun school wel hebben afgemaakt. Terwijl we het in dit topic toch hebben over mensen met een afgeronde beroepsopleiding.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:30 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja en zoals ik al eerder zei, het leven is niet makkelijk...wie heeft jou verteld dat het wel makkelijk is?
En in dat niet makkelijke zit trouwens de "catch 21" want wellicht besef je het niet, maar mensen die ondanks al die moeilijkheden toch hun eigen bedrijf weten op te starten of toch weten te emigreren, die krijgen alleen daar uit al meer voldoening dan de dikste BMW die de drugsdealertje weet te kopen...want hoe meer moeite je voor iets moet doen, des te meer je er van leert, des te beter je er van wordt enz enz....
Net zoals het gros van de snuivers, maar het enigste wat jij ziet is die junk die jou om een eurotje vraagt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:33 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nope...dat staat nog als een huis...want de gros van de cafee bezoekers hoeft het oude vrouwtje op de hoek van de straat niet neer te hoeken voor geld om een biertje te kopen...de gros van de druggebruikers wel...
Hetzelfde kan ik ook aan jou vragen.quote:Je wilt het echt niet zien he.....zeg eens...hoe dik is die plaat?
doeiquote:
Maar goed ik ga naar huis, die ik betaal door mijn net verkregen baan en ga daar genieten van een rose...die ik koop van geld, waarvoor ik elke dag 9 uur werk....en ja...ik krijg leuk betaald...en ja daar moet ik moeite voor doen...en nee...dat vind ik niet erg.....
dag.
Maar we hebben wel van doen met een ervaringsdeskundige?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:33 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Je hoeft niet, Nederland is een vrij land.
Joh, er zijn Russische criminelen die in gevangenissen en strafkampen gigantische ontberingen hebben geleden. Ontberingen waar wij ons in Nederland geen voorstelling van kunnen maken. Toch zal ik nooit beweren dat die lui werken voor hun geld.quote:En als je niet kan bedenken waar de inspanning inzit dan heeft het weinig zin om het je ook uit te leggen.![]()
Als je dan toch zo dol bent op moeite doen (weliswaar niet gehinderd door bepaalde normen en waarden), kan je ook, wegens het hoge rendement, overwegen om banken te gaan beroven. Zwaar doekoe weet je.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:33 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Je hoeft niet, Nederland is een vrij land.
En als je niet kan bedenken waar de inspanning inzit dan heeft het weinig zin om het je ook uit te leggen.![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:36 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maar we hebben wel van doen met een ervaringsdeskundige?
En waarom denk jij dat die gasten niks doen voor hun geld??quote:[..]
Joh, er zijn Russische criminelen die in gevangenissen en strafkampen gigantische ontberingen hebben geleden. Ontberingen waar wij ons in Nederland geen voorstelling van kunnen maken. Toch zal ik nooit beweren dat die lui werken voor hun geld.
Dus dat ''geloof mij'' was gewoon een loze kreet?quote:
Dat staat er toch niet?quote:En waarom denk jij dat die gasten niks doen voor hun geld??
Ze doen wel wat, maar de verkeerde dingen. Zo Jip, nu duidelijk?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:37 schreef MrSASO het volgende:
[..]
![]()
[..]
En waarom denk jij dat die gasten niks doen voor hun geld??
Nee, maar om mij nou een ervaringsdeskundige te noemen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dus dat ''geloof mij'' was gewoon een loze kreet?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ze doen wel wat, maar de verkeerde dingen. Zo Jip, nu duidelijk?
I'll take that as a yes.quote:
Doe ermee wat je wilt, ik wens jullie nog veel succes in het leven en niet gaan klagen he als je weer een allochtoon met een dikke auto voorbij ziet rijden terwijl jullie fietsen.quote:
Oh wat zal ik dan klagen zeg. Dan denk ik echt YES DAT IS DE MAN. Zal ik het een jaar later als ie in de Bijlmerbajes zit nog denken?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:45 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Doe ermee wat je wilt, ik wens jullie nog veel succes in het leven en niet gaan klagen he als je weer een allochtoon met een dikke auto voorbij ziet rijden terwijl jullie fietsen.![]()
Op chauffeurs ben ik nooit jaloers geweest.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:45 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Doe ermee wat je wilt, ik wens jullie nog veel succes in het leven en niet gaan klagen he als je weer een allochtoon met een dikke auto voorbij ziet rijden terwijl jullie fietsen.![]()
Het interesseert me eigenlijk geen klap wat jij denkt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Oh wat zal ik dan klagen zeg. Dan denk ik echt YES DAT IS DE MAN. Zal ik het een jaar later als ie in de Bijlmerbajes zit nog denken?
Ja, ga jij maar hard werken en investeren in de maatschappij want de maatschappij dat ben jij, ookal naait iedereen je aan alle kanten.quote:Simpele ziel......wat een aanwinst voor ons land deze manier van denken.
Ik hoop 1 ding: dat jij geen nageslacht verwekt. Dat kost ons weer zoveel belastingcenten.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:54 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het interesseert me eigenlijk geen klap wat jij denkt.
[..]
Ja, ga jij maar hard werken en investeren in de maatschappij want de maatschappij dat ben jij, ookal naait iedereen je aan alle kanten.![]()
Stelletje wereldvreemde hippies zijn jullie.
Express voor jou zal ik er 10 maken en allemaal bij verschillende moeders.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ik hoop 1 ding: dat jij geen nageslacht verwekt. Dat kost ons weer zoveel belastingcenten.
We spreken je nog wel in de toekomst: je mag vast wel af en toe fok!ken vanuit je celletje.
Mag ik vragen wat je opleiding is, wat je werkervaring is, en op wat voor functies je hebt gesoliciteerd?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:04 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Express voor jou zal ik er 10 maken en allemaal bij verschillende moeders.![]()
Wat is volgens jou dan een goed opgesteld CV?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:35 schreef raptorix het volgende:
Wat me bijvoorbeeld opvalt, is dat 80% van de mensen hun CV verkeerd opstelt.
Dit is de 1ste keer dat iemand mij op Fok! een hippie noemt. Gedenkwaardig moment.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:54 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het interesseert me eigenlijk geen klap wat jij denkt.
[..]
Ja, ga jij maar hard werken en investeren in de maatschappij want de maatschappij dat ben jij, ookal naait iedereen je aan alle kanten.![]()
Stelletje wereldvreemde hippies zijn jullie.
Dan klagen we niet, maar springen we opzij. Want de kans is groot dat je dan te maken hebt metquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:45 schreef MrSASO het volgende:
[..]
In mijn vorige leven was ik een aandachtsgeile hoer.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ach gossie, wil er niemand meer op je reageren?
Met een matje?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:06 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
In mijn vorige leven was ik een aandachtsgeile hoer.
Wat is dan het verschil met het leven van nu??quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:06 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
In mijn vorige leven was ik een aandachtsgeile hoer.
Al die allochtone patsers in hun BMW, die waren er toen niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:45 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil met het leven van nu??
Nu wel, live with it.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:12 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Al die allochtone patsers in hun BMW, die waren er toen niet.
Hoe zou ik aan deze verrijking geen geneugten kunnen beleven?quote:
Tja, als je matje maar goed zit beste B.R.Oekhoest.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:24 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Hoe zou ik aan deze verrijking geen geneugten kunnen beleven?
vmbo-erquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:15 schreef RvdLinden het volgende:
te lang stuk
Ja, dat was wel nodig als je zo'n 20 a 30 klanten aan de deur krijgt. Voor je het weet slijt je hoogpolige hoerenkast-tapijt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |