Feli met je contract Nonneke.!! Kan niet beter toch? Poes weer thuis en je dolfi contract binnen..
![]()
En hier gaat eigenlijk ook alles wel goed. Het is voornamelijk wennen dat Smokey nu continu thuis is...
Maar vandaag toch gemerkt dat hij wel wat vooruitgang boekt en schijnbaar (en beetje zichtbaar) opknapt van de aandacht die hij heeft. En hij loopt ong. 6 uur op een dag (en hij is 6 uur per dag op een werkdag uit zijn bench)
Gisteren is gebleken dat hij zijn bench toch ziet als rustplaats of als veilig. Want schijnbaar was hij ergens van geschrokken in de gang en hij kwam springend de kamer in, in een rechte lijn rechtstreeks naar zijn bench. Je kon wel duidelijk zien dat hij ergens van geschrokken was.! (Spetter kwam onschuldig kijkend de gang uit lopen).
Maar het feit dat hij gelijk naar zijn bench ging en wist waar deze was, is een goed teken...
Hij loopt nog wel rondjes, maar als je in zijn buurt staat en hij heeft het door, dan loopt hij richting jouw voeten en gaat tegen je aanstaan. Zo van ik wil aandacht... En als je bij hem in de buurt laag gaat en op de grond tikt en zijn naam roept, staat hij stil en probeert hij naar links te lopen en dan loopt hij naar je hand toe..
EN vandaag: Hij heeft zijn etensbakje (met een heel bakje (klein) Gourmet blikje erin) alleen, met hulp, opgegeten!!!! Daar ben ik trots op!!
En hij heeft zichzelf heel eventjes gekrabt met zijn achterpoot!
Toch allemaal weer tekens dat het wel de goede kant op gaat........ Maar het is nog steeds een lange weg!
Maar hij is pas een weekje bij ons
![]()
Enne Bluezz wat Xena doet met sjoelen, hebben Spetter en ik met 'verstoppertje spelen.' Dan ga ik achter de deur staan of muur, dan kijk ik naar binnen kijk haar aan voor een paar seconden en duik dan snel weg...
Zij sluipt ondertussen naar mijn plek toe en komt luid mekkerend de hoek om... en dan roep ik BOE en dan begint ze te mekkeren. Daarna ren ik snel naar een ander schuilplaatsje... Dit kan ook de hele avond duren als het aan haar ligt