Duidelijke zaak!quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:37 schreef Skaai het volgende:
Irma en Ingrid zullen het wel waarderen denk ik.
Hele bieten spuiten man.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:40 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
van rode bieten krijg je rode pis dus dan zit je al in de buurt.
Vreet eens 5 kilo bieten op een dag en kijk wat de uitkomst is.
ahahahaquote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:43 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
ahahaha
mag ik op je gezicht klaarkomen?
"ok"
*pok*
auw
Ik helaas ookquote:
Ik lig dubbel hierquote:
Ik had een visual.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:43 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
ahahaha
"ok"
*pok*
auw
Ik denk dat je collega's je raar aan gaan kijken als je zo out of the blue gele klodders met een banaansmaak in je gezicht zou gaan spuiten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
Je moet je toch kunnen laten opereren op dusdanige wijze dat de chirurgen je een kleurstofzakje in je zaakproductor duwen ? Of een smaaktoevoeging als banaan of kersen.
Dan zou ik elke dag in mijn eigen gezicht gaan spuiten.
Ik bedoel in mijn eigen tijd, niet op mijn werkquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:17 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik denk dat je collega's je raar aan gaan kijken als je zo out of the blue gele klodders met een banaansmaak in je gezicht zou gaan spuiten.
Je zou ook gewoon een banaan kunnen opeten natuurlijk, maar dat is wat ver gezocht misschienquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
Je moet je toch kunnen laten opereren op dusdanige wijze dat de chirurgen je een kleurstofzakje in je zaakproductor duwen ? Of een smaaktoevoeging als banaan of kersen.
Dan zou ik elke dag in mijn eigen gezicht gaan spuiten.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:20 schreef Slikchick het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon een banaan kunnen opeten natuurlijk, maar dat is wat ver gezocht misschien
Spuiten bananen ook dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:20 schreef Slikchick het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon een banaan kunnen opeten natuurlijk, maar dat is wat ver gezocht misschien
Hij heeft het er over dat hij banaansmaak wil injecteren en dán gaat hij in zijn eigen bakkes spuiten.quote:
oh dan las ik het verkeerdquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:43 schreef Slikchick het volgende:
[..]
Hij heeft het er over dat hij banaansmaak wil injecteren en dán gaat hij in zijn eigen bakkes spuiten.
Vrij nutteloos imho, je kan dan ook gewoon een banaan eten
Nee, ik lust ook geen tomaten, maar tomatensoep dan weer wel. Bananen eet ik ook niet zo, vanwege allergie, maar milkshakes mag ik welquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:43 schreef Slikchick het volgende:
[..]
Hij heeft het er over dat hij banaansmaak wil injecteren en dán gaat hij in zijn eigen bakkes spuiten.
Vrij nutteloos imho, je kan dan ook gewoon een banaan eten
Kun artsen je pisbuis dan niet van de binnenkant verven ofzo ? Dat als het "normale" sperma vlak voordat het eruit komt nog even een likje verf meekrijgt ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:47 schreef Byte_Me het volgende:
ik denk dat het erg lastig wordt, aangezien kleurstoffen zullen worden gezien als afvalstoffen, waardoor je ze weer uitpist. Je zou er dus een moeten zoeken die wordt opgenomen door je lichaam, en niet wordt afgebroken. Maar dan wordt niet alleen je sperma gekleurd, jijzelf ook.
Wanneer gaan wij nou neuken ?quote:
jij wilt vrijwillig een kwast in je plasser gedouwt krijgen ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Kun artsen je pisbuis dan niet van de binnenkant verven ofzo ? Dat als het "normale" sperma vlak voordat het eruit komt nog even een likje verf meekrijgt ?
Dan kan hij wel chicks versieren met:quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:00 schreef Thrilled het volgende:
[..]
jij wilt vrijwillig een kwast in je plasser gedouwt krijgen ?
Als het medisch verantwoord is, waarom niet. Je moet alles in je leven een keer geprobeerd hebben !quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:00 schreef Thrilled het volgende:
[..]
jij wilt vrijwillig een kwast in je plasser gedouwt krijgen ?
Om eerlijk te zijn, niet neequote:Op donderdag 19 januari 2006 15:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Als het medisch verantwoord is, waarom niet. Je moet alles in je leven een keer geprobeerd hebben !
En je gaat me nu niet vertellen dat jij nog nooit over je vriendin gezeken hebt ?
En dan nog eens, maar nu in het Nederlands.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:09 schreef the_witch het volgende:
En dan nog net het smaak..............................
Paddo's vretenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:13 schreef Intrepidity het volgende:
TVP, ben benieuwd naar de uitkomst.. ik wil wel graag blauw met groene stipjes... en oranje voorvocht als het kan..
Ja je moet een schop in je zak krijgen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:22 schreef Ernst_Daniel_Shit het volgende:
is er al resultaat?
quote:
wat zijn we toch weer vijandelijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:26 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ja je moet een schop in je zak krijgen.
Tot een interne bloeding en dan heb je rood/roze zaad !
Ik hou van rauw en nauw.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:26 schreef Ernst_Daniel_Shit het volgende:
[..]
wat zijn we toch weer vijandelijk![]()
Jou paard is stuk.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:35 schreef Slikchick het volgende:
Prachtige, grappige en pakkende nickname Daniel..
joah. vond ik ook al. Bedankt voor het complimentquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:35 schreef Slikchick het volgende:
Prachtige, grappige en pakkende nickname Daniel..
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:43 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
ahahaha
"ok"
*pok*
auw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |