Duidelijke zaak!quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:37 schreef Skaai het volgende:
Irma en Ingrid zullen het wel waarderen denk ik.
Hele bieten spuiten man.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:40 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
van rode bieten krijg je rode pis dus dan zit je al in de buurt.
Vreet eens 5 kilo bieten op een dag en kijk wat de uitkomst is.
ahahahaquote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:43 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
ahahaha
mag ik op je gezicht klaarkomen?
"ok"
*pok*
auw
Ik helaas ookquote:
Ik lig dubbel hierquote:
Ik had een visual.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:43 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
ahahaha
mag ik op je gezicht klaarkomen?
"ok"
*pok*
auw
Ik denk dat je collega's je raar aan gaan kijken als je zo out of the blue gele klodders met een banaansmaak in je gezicht zou gaan spuiten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
Je moet je toch kunnen laten opereren op dusdanige wijze dat de chirurgen je een kleurstofzakje in je zaakproductor duwen ? Of een smaaktoevoeging als banaan of kersen.
Dan zou ik elke dag in mijn eigen gezicht gaan spuiten.
Ik bedoel in mijn eigen tijd, niet op mijn werkquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:17 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik denk dat je collega's je raar aan gaan kijken als je zo out of the blue gele klodders met een banaansmaak in je gezicht zou gaan spuiten.
Je zou ook gewoon een banaan kunnen opeten natuurlijk, maar dat is wat ver gezocht misschienquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
Je moet je toch kunnen laten opereren op dusdanige wijze dat de chirurgen je een kleurstofzakje in je zaakproductor duwen ? Of een smaaktoevoeging als banaan of kersen.
Dan zou ik elke dag in mijn eigen gezicht gaan spuiten.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:20 schreef Slikchick het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon een banaan kunnen opeten natuurlijk, maar dat is wat ver gezocht misschien
Spuiten bananen ook dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:20 schreef Slikchick het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon een banaan kunnen opeten natuurlijk, maar dat is wat ver gezocht misschien
Hij heeft het er over dat hij banaansmaak wil injecteren en dán gaat hij in zijn eigen bakkes spuiten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |