Prima, USA rekende zich al rijk met 3 runs.quote:

Nee, helaas niet. Zit gewoon in Nederland.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jullie kunnen wedstrijden zien? Of Popolon snap ik, die zit in USA, de rest ook?

via mlb.comquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe volg/kijk je het dan?

Zie daar, dan kun je de pouleduels zien en ook boxscores en stats.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe volg/kijk je het dan?

Zonde, registreren kost een minuut of twee, na nummer en password vastleggen, hoef je alleen een mailtje te bevestigen. Super geregeld, en voor die prijs.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:41 schreef golfer het volgende:
Morgen maar even voor ¤ 9,95 toegang via mijn creditcard zien te krijgen voor de live-internetbeelden.
Lijkt mij wel leuk.

Dit is typisch het verschil tussen 100% honkballer en deels amateur zijn. Williams doet dat ook goed natuurlijk, doet van 't Klooster's fout weinig aan af. Dirk liet zich door een hoge bal net voor de warning track verrassen, waar andere fielders dit toernooi de bal wel pakken. Wel goed uitgemaakt op thuis, scheelt weer. Van Doornspeek erop.quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:57 schreef Diepvriez het volgende:
ik ga maar wat meer bier drinken, dit slaat nergens op...... tot nu toe....![]()
![]()

Wie niet meedoet om te winnen, kan beter meteen thuisblijven.quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:26 schreef Lariekoek het volgende:
Winnen van Cuba![]()
Leuk dat Nederland mee mag doen, verder is het niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |