Moeten ze niet nog toezeggen? (Behalve Jones)quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:31 schreef Terreros85 het volgende:
Haren, Saarloos, Mulder, A. Jones, Hillenbrand![]()
Die hebben het bij het WK in nederlend toch niet slecht gedaan???quote:Op maandag 23 januari 2006 11:44 schreef Bjoro het volgende:
ben benieuwd !
zou er uberhaupt 1 speler uit de nederlandse comp geselekteerd worden, als je die andere bij de lijst van 60 ziet staan ?
Was je al voor en heb de NOS een mailtje gestuurd.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:59 schreef maril het volgende:
Ik verheug mij erop, hoop dat er beelden van zullen zijn.
geweldigquote:Op maandag 23 januari 2006 22:15 schreef Almighty het volgende:
[..]
Was je al voor en heb de NOS een mailtje gestuurd.
"Geachte heer,
Dank u voor uw e-mail. Wij gaan hier inderdaad wat van uitzenden. Hoeveel is nog niet duidelijk.
Met vriendelijke groet,
Nettie Kosterman
NOS Publieksvoorlichting"
neuh dat niet, maar als ze moeten concureren met MLB-spelers, houdt het snel op denk ik !quote:Op maandag 23 januari 2006 19:00 schreef maril het volgende:
[..]
Die hebben het bij het WK in nederlend toch niet slecht gedaan???
Haha.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:47 schreef Terreros85 het volgende:
Genoeg Canadezen met een Nederlandse achternaam![]()
dus ze gaan half februari met 60 man op traningskamp in de states???,quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:13 schreef Almighty het volgende:
Volgesn mij hebben ze tot een dag voordat het toernooi begint om de namen definitief te noemen.
Wat moet je anderzijds met een meer dan dubbele veldbezetting. In principe heb je een vaste basis. Ik vind tenminste dertien werpers niet vreemd. Als je eens kijkt naar het ingezette aantal werpers per wedstrijd in Rotterdam laatste WK, Korea en Japan draaiden enkele malen leuk door. En heb je ook ruimte voor bredere variatie.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:30 schreef Almighty het volgende:
wow 13 werpers voor max. 8 wedstrijden... Zal vast komen door de pitch count die gaat tellen voor de pitchers uit de major league.
alleen jammer dat het vliegticket wat duurder is.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:25 schreef okee6 het volgende:
Op 5 maart oefent Nederland tegen de Braves in Florida. Voor 24,5 dollar zit je achter de plaat, vind ik niet duur
Men speelt al Spring Training (maart), seizoen (april-september), misschien play-offs (oktober) en Winter League (december-februari). Ze willen ook wel eens rust nemen en niet het risico nemen dat hun arm naar de klote gaat met TJ-surgery als mogelijk gevolg.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom zeggen al die werpers uit de MLB af? Iedereen uit de MLB kan toch gewoon meedoen aan dit toernooi?
omdat ze zich liever voorbereidde op de comp. van hun club, tenminsten dat staat er, kan niet in die jongens mind kijken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom zeggen al die werpers uit de MLB af? Iedereen uit de MLB kan toch gewoon meedoen aan dit toernooi?
Vanwege onderstaande quote dus; als ze het zelf al niet vinden, dan vindt hun club het wel voor hen. Een uitgeruste werper heeft wat voorquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:27 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Men speelt al Spring Training (maart), seizoen (april-september), misschien play-offs (oktober) en Winter League (december-februari). Ze willen ook wel eens rust nemen en niet het risico nemen dat hun arm naar de klote gaat met TJ-surgery als mogelijk gevolg.
Dat vind ik persoonlijk zo onrechtvaardig dat die jongens nu in de dugout zitten dus bijna geen gebruik van ze word gemaaakt vw de "amerikaanse spelers"ja, ik ben een softie I Noquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:01 schreef Bjoro het volgende:
welke spelers, die het afgelopen WK ook voor nederland hebben gespeeld, maken volgens jullie een kans om erbij te zitten ?
is het ergens op stream te zien???quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:18 schreef Almighty het volgende:
Korea wint met 2-0 van Chinese Taipei, zometeen Japan vs China
Voor 9.95 dollar kan je 36 poule games (nu nog 34) live via internet bekijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |