Mooi is dat he, als de volle maan door een gat in het dak naar binnen schijnt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:50 schreef Slickdude het volgende:
toen we opeens een lichtschijnsel zagen in de ruine. Nou kan licht overal vandaan komen, van naburige huizen, auto's, noem maar op. Ware het niet dat de muren AAN DE BINNENKANT verlicht werden. Dus door een schijnsel in de ruine zelf.
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik denk dat je hier wel iets kunt vinden: http://www.theghosthunter.nl/
Niet zozeer een huis, maar Kasteel Hoensbroek? Ben ff vergeten of dat nou wel in et zuiden ligtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:23 schreef Crappery het volgende:
Zijn er in het zuiden van Limburg ook spookhuizen?
Waar staat het huis dan ergens ongeveer? Lijkt me sterk dat het zo onbereikbaar is eerlijk gezegd.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:08 schreef RadioSlut het volgende:
Ik denk dat bij oude huizen die afgebroken moeten worden wel een paar spookhuisjes bijzitten.
In Rotterdam ken ik nog wel een huuske dat er best eng uitziet.
Maar hoe je daar moet komen? Uit de randstadrailmetro springen ?
Is er hier toevlalig iemand die me kan uitleggen waar dit is? Ik ben gisteren gaan kijken maar ik kon het nergens vinden.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:47 schreef Astroth het volgende:
....
Spookhuis Ilbrink, Koningsbosch, Limburg
Hmm, Koningsbos. Dat is redelijk vlak bij waar ik woon. Op zich best interessant om daar op een verloren zondag ofzo eens een kijkje te gaan nemenquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:47 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Is er hier toevlalig iemand die me kan uitleggen waar dit is? Ik ben gisteren gaan kijken maar ik kon het nergens vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |