quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:11 schreef Ynske het volgende:
@Plato,
nog bedankt dat je die ene quote van Saartje opgezocht had
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Dat zeg ik toch ook nergensquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:17 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Sorry ik wist niet dat jij rokjes draagt
Singapore, 1 van de weinige steden wat ik ook mooi vindquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is altijd te koud voor rokjes
Behalve in Singapore enzo
Ah ok die had ik natuurlijk weer niet gelezen. Maar die GF trekt maar lekker zelf een rokje aan dan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:19 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Uit de openingspost:
GF: ziet zijn vriendin graag in korte rokjes maar krijgt het op de één of
andere manier niet voor elkaar.
Ook een idee, dat stellen we aan hem voorquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:21 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Ah ok die had ik natuurlijk weer niet gelezen. Maar die GF trekt maar lekker zelf een rokje aan dan.![]()
Leuk, maar haalt 't niet bij Tokyoquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Singapore, 1 van de weinige steden wat ik ook mooi vind
Hoe kun jij dan anders weten dat het niet te koud is voor een rokje?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nergens![]()
Rare conclusies trek jij
sara was zo slim om zich beroemd te maken met haar eerste topicquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:15 schreef JoeyT het volgende:
Wat is er nou met die Saar, Waarom mis ik dat altijd
Iemand alvast een camera bij de hand?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:21 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Ah ok die had ik natuurlijk weer niet gelezen. Maar die GF trekt maar lekker zelf een rokje aan dan.![]()
lieve benaming van dat je gek bentquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:20 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Wat is bekloppen nou weer? (Ik ga wel lekker zo he?)![]()
Het gaat om iemand die nu weer vast zit wegens stalking. Er is aan zijn exvriendin toegezegd dat hij uitgezet zou worden, alleen is dat nog steeds niet gebeurdquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
V.w.b. klachten over gedragingen van de IND (als dat i.c. het geval is) geldt de algemene klachtenregeling uit de Algemene Wet Bestuursrecht (hoofdstuk 9).
Maar wel een vreemd voorbeeld hoor. De meeste klachten worden namelijk ingediend door mensen die vinden dat ze onterecht uitgezet gaan worden...
ze leeft dus nu in us, waar t voor veel mensen een irritatiepunt is, maar soms best grappig hoe snel ze op de kast te krijgen isquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:22 schreef coz het volgende:
[..]
sara was zo slim om zich beroemd te maken met haar eerste topic
ik stel me even voor ... logisch geplaatst in ONZ
waarbij de FIPO van een mod
"welkom , en nou je tieten laten zien"![]()
Ik heb een mond en ben in staat tot pratenquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:22 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Hoe kun jij dan anders weten dat het niet te koud is voor een rokje?
Welkom dan maar!quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:24 schreef johnplayer het volgende:
Hallo, ik kom denk ik ook maar es kijken of dit wat is....
kwam laatst ook al TRU binnenstuiterenquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze leeft dus nu in us, waar t voor veel mensen een irritatiepunt is, maar soms best grappig hoe snel ze op de kast te krijgen is
Gaat er nu eindelijk eens wat veranderen?quote:
Hey, ook op paiq vandaag?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:28 schreef Sylvana het volgende:
ey, willen jullie niet zo snel chatten, nou moest ik 10 pagina's bijlezen![]()
goeiemiddag trouwens
Zet je je aantal posts per pagina op 999quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:28 schreef Sylvana het volgende:
ey, willen jullie niet zo snel chatten, nou moest ik 10 pagina's bijlezen![]()
goeiemiddag trouwens
En? Lijkt t je wat?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:24 schreef johnplayer het volgende:
Hallo, ik kom denk ik ook maar es kijken of dit wat is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |