De zogenaamde tamspons!quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Alhoewel je tegenwoordig ook tampons van spons schijnt te hebben.
Dan hou ik 't wel bij de natte la dan!quote:
een quote in een van die reviewsquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Alhoewel je tegenwoordig ook tampons van spons schijnt te hebben.
quote:I cannot gush enough about your product.
Die had ik gezien, ja. Woordkeus is allesquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:15 schreef coz het volgende:
[..]
een quote in een van die reviews
[..]
![]()
Zou er al rekening worden gehouden met je profiel bij speeddates dan? Ik weet dat ze eraan werkten, maar of het al in productie is...quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:18 schreef coz het volgende:
heb bij paiq nu een paar speeddates gehad
95% aan de andere kant van het land
95% niet in mijn leeftijdsgroep
denk dat er nog wat schoonheidsfoutjes uit te halen zijn![]()
volgens mij nog niet, speeddates kloppen bij mij alleen nog maar qua leeftijdquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zou er al rekening worden gehouden met je profiel bij speeddates dan? Ik weet dat ze eraan werkten, maar of het al in productie is...
paiq, wat doe ik hierquote:
ging het dating topic niet sneller dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
volgens mij nog niet, speeddates kloppen bij mij alleen nog maar qua leeftijd
dit topic is echt niet bij te houden zeg, gaat echt veel te snel voor mij
nee, dat was nog wel bij te houden, dit gaat echt veel snellerquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
ging het dating topic niet sneller dan?
en sommigen zijn ook snelquote:
Worden er wel steeds mee heb ik het idee, nu zelfs overdag al een paar speeddatesquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:32 schreef coz het volgende:
[..]
en sommigen zijn ook snel
ik ga al richting de 10 keer positief gestemd op mijn foto![]()
volgens mij zitten er echt weinig vrouwen op paiq![]()
Inmiddels gebombardeerd tot de "verneukte dichtgenaaide Iraniër"...quote:
ik zit ook nog op lexa, maar dat vind ik niet zo leuk meer na een half jaar, volgende week is me abo afgelopen en die ga ik niet verlengen danquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:37 schreef Godlike02 het volgende:
Terig dat Paiq zeg
Hebben jullie niks beter te doen?
Hele dag over Paiq lullen![]()
Er is meer in het leven dan je foto score of speeddates
Sterker nog er zijn meer dating sites![]()
Speeddates zijn zo 1995quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:33 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Worden er wel steeds mee heb ik het idee, nu zelfs overdag al een paar speeddates
Wat hij zegtquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:37 schreef Godlike02 het volgende:
Terig dat Paiq zeg
Hebben jullie niks beter te doen?
Hele dag over Paiq lullen![]()
Er is meer in het leven dan je foto score of speeddates
Sterker nog er zijn meer dating sites![]()
Bij JoeyT is alles betrekkelijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens lekker matchen?![]()
Oh nee... je had al een vriendin he? Whehehehe![]()
Je mist het puntquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik zit ook nog op lexa, maar dat vind ik niet zo leuk meer na een half jaar, volgende week is me abo afgelopen en die ga ik niet verlengen dan
Waarom is ze niet hier dan??quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:41 schreef Pheno het volgende:
Groetjes van Mukie hoor ik net
Inderdaad, tot op heden hebben de newbies geen goede invloed op dit topic.quote:
zondag...quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens lekker matchen?![]()
Oh nee... je had al een vriendin he? Whehehehe![]()
Met wat alcohol achter de kiezen vrees ik dat dat speed-daten langzaamaan slow-daten wordtquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik hoor dat wij binnenkort gaan speeddaten!![]()
Nou ja... een avondje lang dan!![]()
Misschien moet je t eens op www.ikganaarbuiten.nl proberen... Schijnen veel leuke jongens rond te lopenquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik zit ook nog op lexa, maar dat vind ik niet zo leuk meer na een half jaar, volgende week is me abo afgelopen en die ga ik niet verlengen dan
Maak er vooral een lange wandeling van.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:44 schreef Sight_key het volgende:
Stil is....dus ik ga maar weer verder. Ben te rustig om te schrijven.
Ben helemaal klaar met het gevecht. Heb niets meer om voor te vechten dus ik ga genieten. Nu nog de lente die in gaat zetten en dan trek ik op pad.
Ze moeten er gewoon nog een beetje inkomen!! Dat gelul over Paiq en overige datingsites rammen we er wel uit!quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, tot op heden hebben de newbies geen goede invloed op dit topic.![]()
Een nette uitdrukking van tering....quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mag ik dan aan jou vragen wat "terig" betekent?
Marc met haarquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:44 schreef Sight_key het volgende:
Ben helemaal klaar met het gevecht. Heb niets meer om tegen te vechten dus ik ga genieten. Nu nog de lente die in gaat zetten en dan trek ik op pad.
Die taak vertrouw ik wel aan jou toe.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ze moeten er gewoon nog een beetje inkomen!! Dat gelul over Paiq en overige datingsites rammen we er wel uit!![]()
Ken jij dromenvanger? En welk spul gebruiken jullie?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:44 schreef Sight_key het volgende:
Ben helemaal klaar met het gevecht. Heb niets meer om tegen te vechten dus ik ga genieten. Nu nog de lente die in gaat zetten en dan trek ik op pad.
WTF???quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:44 schreef Sight_key het volgende:
Chick night!quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:40 schreef Mokster het volgende:
Ik hoor dat wij binnenkort gaan speeddaten!![]()
Nou ja... een avondje lang dan!![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ken jij dromenvanger? En welk spul gebruiken jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |