In je fotoboek zeg je het trouwens zelf.quote:
Spijt betuigen is zo 1873.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik wilde nog even zeggen dat het me spijt dat ik vanochtend zo aan het zeuren was
Ik kan er gewoon zo slecht tegen dat ik de laatste dagen zo lamlendig ben. Voortaan maar om 7 uur opstaan elke dag. Of het nou lukt of niet!Ik ken mezelf gewoon niet op deze manier
![]()
Spijt betuigen op FOK! is zoooooooquote:
ieder zijn voorkeurquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:18 schreef Litpho het volgende:
Het voorzetsel wat je zocht is 'naar' Pheno, niet 'onder'.
je zeikt maar lekker door hoor, wij vermaken ons toch welquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik wilde nog even zeggen dat het me spijt dat ik vanochtend zo aan het zeuren was
Ik kan er gewoon zo slecht tegen dat ik de laatste dagen zo lamlendig ben. Voortaan maar om 7 uur opstaan elke dag. Of het nou lukt of niet!Ik ken mezelf gewoon niet op deze manier
![]()
Mag je nog beetje kijken van je vrouw?quote:
Neem jij nou maar een biertjequote:Op donderdag 19 januari 2006 12:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
![]()
ja, soms vraagt ze zelfs of ik wil kijkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mag je nog beetje kijken van je vrouw?
Naar andere meisjes dan he![]()
Dat doe ik ook nog wel! Vanavond denk ikquote:
niet nadenken, bier drinken!quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:23 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nog wel! Vanavond denk ik
Of bedoelde je het sarcastisch
Ikke, nooit tochquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:23 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nog wel! Vanavond denk ik
Of bedoelde je het sarcastisch
Net als sex toch?quote:
"Pheno, wil je in hemelsnaam niet de hele tijd naar mij kijken? Je doet eng!"quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:22 schreef Pheno het volgende:
ja, soms vraagt ze zelfs of ik wil kijken
En dan blijven starenquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:26 schreef broer het volgende:
[..]
"Pheno, wil je in hemelsnaam niet de hele tijd naar mij kijken? Je doet eng!"
ik heb geen huwelijk nodig om irritant te zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:27 schreef broer het volgende:
[..]
Dat lijken me inderdaad de kleine geneugten van het huwelijk.
Zeg eens niet van die smerige dingen op de vroege middag zegquote:
En de laatste update was wanneerquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In je fotoboek zeg je het trouwens zelf.![]()
Naar huis nog wel? Kan je niet lunchen waar je nu bent?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:29 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga weer naar huis voor de lunch![]()
* Cara geeft aai over de bol je bent me dr eentje..quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
![]()
Hoiquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:33 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
* Cara geeft aai over de bol je bent me dr eentje..![]()
Goedemiddag btw..
Tijd voor een chinese cup a soup.. mn energie-level staat op nihil..
goed hoor...en met jou? en met die 2 kindertjes?quote:
Cup a soup voor energiequote:Op donderdag 19 januari 2006 12:33 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
* Cara geeft aai over de bol je bent me dr eentje..![]()
Goedemiddag btw..
Tijd voor een chinese cup a soup.. mn energie-level staat op nihil..
Wel ok hierquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:37 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
goed hoor...en met jou? en met die 2 kindertjes?
(en er kan niet onder mn rokje gekeken worden... want....ik draag momenteel mn combat-broek)
Bananen?quote:
Zolang het daar staat neem ik aan dat het nog steeds zo is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En de laatste update was wanneer
ik eet ze ook niet, maar dr zat er naast me eentje te etenquote:
hoi Ynske..quote:
quote:
banaanvretende collegaquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hoi Ynske..![]()
Ik moest lachen...Hoe kom je nu op bananen?
Gaat het een beetje met je pols?
Krijg jij dan bananen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
banaanvretende collega
daar gaat t zoals altijd mee, niet goed dus
maar over 2 dagen en een maand is t mri-tijd
Mooi dat hoop ik dan maar..quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
[quote]
Die kindertjes zijn al thuis (sinds vrijdag) en gaat goed voor zover ik het hoor
Maar is niks bijzonders te zien...quote:Daar kunnen ze vast ook wel onder kijken hoor
Nou had ik zelf het idee dat ie meer doelde op het feit dat je met bananen iets anders moet doen...quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat moeten we volgens jou dan wel eten, gij alwetende JoeyT?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou had ik zelf het idee dat ie meer doelde op het feit dat je met bananen iets anders moet doen...
Maar ja... het kan ook mijn minstens even zieke geest als JoeyT zijn geweest...
leer lezenquote:
Mokster meldt zich en de wolven beginnen massaal te huilen om het arme schaap te verscheuren.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou had ik zelf het idee dat ie meer doelde op het feit dat je met bananen iets anders moet doen...
Maar ja... het kan ook mijn minstens even zieke geest als die van JoeyT zijn geweest...
Ok!quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zolang het daar staat neem ik aan dat het nog steeds zo is.![]()
je bent waarachtig de dagen aan het aftellen, nee dan gaat het idd niet best..quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
banaanvretende collega
daar gaat t zoals altijd mee, niet goed dus
maar over 2 dagen en een maand is t mri-tijd
Ow, je vindt bananen vies, maar waarom is het dan over een maand en twee dagen jouw tijd?quote:
Maar waar past die Cup-a-Soup dan in het plaatje???quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:50 schreef Mokster het volgende:
Maar ja... het kan ook mijn minstens even zieke geest als die van JoeyT zijn geweest...
Ik denk dat het in dit geval toch echt een andere uiting van Joeys voedingsfetish isquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad niet dat ik er door in de goot zal belanden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ok!
De infor maakt ok weinig uit voor de verloop van je leven denk ik![]()
Mag het ook zijn dat ik lang geleden met moksie op fok heb lopen babbelen , zij al geruime tijd in me msn staat en ik haar gewoon groet ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mokster meldt zich en de wolven beginnen massaal te huilen om het arme schaap te verscheuren.![]()
Roggebroodquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat moeten we volgens jou dan wel eten, gij alwetende JoeyT?
Wordt wel weer eens tijd voor wat nieuwe foto's in je fotoboek hequote:
jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hey you!
Da's alweer een tijdje terug!!
leer lezenquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ow, je vindt bananen vies, maar waarom is het dan over een maand en twee dagen jouw tijd?
Of: Mokster meldt zich en kijkt om zich heen of er nog arme schaapjes te verscheuren zijn...quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mokster meldt zich en de wolven beginnen massaal te huilen om het arme schaap te verscheuren.![]()
das lekkelquote:
Hehe nee dat is echt puur jouw zieke geest... Maar je mag best mijn banaan pellen hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
nergens.. die drink ik gewoon... met een cracker erbij..quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar waar past die Cup-a-Soup dan in het plaatje???
Ik las mijn tijd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
leer lezen
er staat dat het dan MRI-tijd is
Kom maar op met dat zweepjequote:Op donderdag 19 januari 2006 12:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Of: Mokster meldt zich en kijkt om zich heen of er nog arme schaapjes te verscheuren zijn...
![]()
hé ja lekker... met stroop en kaasquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
das lekkel
maar dan wel van dat grove friese
Sta ik in jouw msnquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:53 schreef coz het volgende:
[..]
Mag het ook zijn dat ik lang geleden met moksie op fok heb lopen babbelen , zij al geruime tijd in me msn staat en ik haar gewoon groet ?
Doe mij ook maar een stukje dan!quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wil jij dan besneden worden?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehe nee dat is echt puur jouw zieke geest... Maar je mag best mijn banaan pellen hoor
alleen wolven in schaapsklerenquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Of: Mokster meldt zich en kijkt om zich heen of er nog arme schaapjes te verscheuren zijn...
![]()
Ook een beetje eentonig...quote:
Kheb nog wel een leuke... Maar die is niet zo geschikt voor in het fotoboek...quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:53 schreef GF het volgende:
[..]
Wordt wel weer eens tijd voor wat nieuwe foto's in je fotoboek he![]()
![]()
dan post m maar gewoon hierquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kheb nog wel een leuke... Maar die is niet zo geschikt voor in het fotoboek...
Ik heb een prachtig e-mail adresquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oeh... wat een heerlijke beeldspraak weer!quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehe nee dat is echt puur jouw zieke geest... Maar je mag best mijn banaan pellen hoor
Wel light toch hequote:Op donderdag 19 januari 2006 12:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hé ja lekker... met stroop en kaas![]()
gewoon alleen een plak kaas eropquote:
* eensch is met desbetreffende userquote:
Zullen we je koppelen aan BttD?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:58 schreef melismay het volgende:
Alleen lunchen is ok, ole ole
Maakt niet uit hoe rot ik me voel... mn zieke geest blijft!quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat het in dit geval toch echt een andere uiting van Joeys voedingsfetish is.
maar altijd goed om te zien dat jouw geest nog steeds op hetzelfde peil denkt
Yeah thanxquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:59 schreef GF het volgende:
[..]
Zullen we je koppelen aan BttD?
Samen krassen![]()
quote:
Niet lunchen ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:58 schreef melismay het volgende:
Alleen lunchen is ok, ole ole
Echt wel... Die is hartstikke beschaafd!quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jij blijquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad niet dat ik er door in de goot zal belanden.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echt wel... Die is hartstikke beschaafd!![]()
Desondanks heb je het tegendeel nog steeds niet afdoende bewezen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij blij
ik blij
Iedereen happy![]()
Maar niet meer van die voorbarige uitspraken doen he
Mag ik jou wat werkgerelateerde vragen stellen ?quote:
Joh, met de (on)geloofwaardigheid die ik hier heb gecreëerd met mijn MissMSX act gelooft toch niemand dat ik ook maar daadwerkelijk een foto heb gezien...quote:
Wat voor een bewijs?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Desondanks heb je het tegendeel nog steeds niet afdoende bewezen.![]()
helaas voor je, ik geloof t welquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, met de (on)geloofwaardigheid die ik hier heb gecreëerd met mijn MissMSX act gelooft toch niemand dat ik ook maar daadwerkelijk een foto heb gezien...
Zoals?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag ik jou wat werkgerelateerde vragen stellen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |