Hoop smorgens vroeg ! Met een verse odol voor de buisquote:
Zondag morgen slaap ik altijdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hoop smorgens vroeg ! Met een verse odol voor de buis![]()
![]()
![]()
He Ambrosius, je signature link, doe je daar echt aan mee?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:27 schreef Ambrosius het volgende:
Dat ze het niet ff live uitzendenquote:Morgen samenvatting
Stuiod Sport zend morgen om 12:00 uur een samenvatting van drie kwartier uit van de wedstrijd tegen Amelie Mauresmo. Die wedstrijd wordt komende nacht rond 2:30 gespeeld.
Ik weet het, maar de rechten hebben ze er wél voor... nu met Krajicek zouden ze die toch wel mogen gebruikenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
SS zend niks live uit, ES wel.
Ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:36 schreef superhero87 het volgende:
[..]
He Ambrosius, je signature link, doe je daar echt aan mee?
Hoe kom je daarbij? Liverechten zijn veel kostbaarder dan die op een samenvatting. En als ze het slim vermarkten zijn er ook nog aparte tarieven voor wedstrijden in de stadions (RL/VA) en daarbuiten. De NOS zou een kijker het live-verslag heus niet misgunnen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet het, maar de rechten hebben ze er wél voor... nu met Krajicek zouden ze die toch wel mogen gebruiken.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:10 schreef pfaf het volgende:
Goeie potHantuchova
, en nu overmorgen die krijsert van de baan af meppen.
Dat zal ik ook neit ontkennen, maar bij haar moet ik het geluid uitschakelen als ik kijk en dát is geen pré.quote:
We zullen het zienquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nope, voor mij is er maar één uitgesproken favoriet.
Daniela zei vanmorgen al dat ze voor niemand bang is. 2-6 7-6 6-3quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:25 schreef superhero87 het volgende:
[..]
We zullen het zienik voorspel 6-2 6-3 voor Maria
![]()
Alsof Maria bang is voor Danielaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Daniela zei vanmorgen al dat ze voor niemand bang is. 2-6 7-6 6-3
Jammerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:25 schreef Ambrosius het volgende:
Wassen/Coetzee verloren. Toch een verdienstelijke partij neergezet.
Voor mij ook...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:24 schreef pfaf het volgende:
Nope, voor mij is er maar één uitgesproken favoriet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |