abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34241954
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:57 schreef Solomon het volgende:

[..]

Ogen zijn ze helemaal niet zo streng in. Bij onze groep kwam iedereen erdoor. Bij de meesten werd wel verteld dat een oog ofzo niet helemaal in orde was, maar dat ze maar even langs de oogarts moesten gaan om te kijken of je misschien lenzen ofzo nodig had
Ja, ook met lenzen kun je er doorheen komen
Het was ook alweer tien jaar geleden..... de normen kunnen wel wat aangepast zijn aan deze tijden.
Toch denk ik dat je lenzen in een F16 bij min-zoveel G niet echt lekker meer zitten. Destijds was er volgens mij ook geen onderscheid in selectie tussen jachtvlieger en helikoptervlieger. Wellicht nu wel? Met lenzen een Chinook rondvliegen moet wel lukken, denk ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door Martin2005 op 19-01-2006 15:06:14 (typo) ]
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:06:37 #52
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_34242065
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:03 schreef Alicey het volgende:

[..]

Van mijn ogen?
Just kiddin'

Kutgrap
Ik wil een plaatje posten!
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:10:09 #53
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_34242184
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:03 schreef Martin2005 het volgende:

[..]

Het was ook alweer tien jaar geleden..... de normen kunnen wel wat aangepast zijn aan deze tijden.
Toch denk ik dat je lenzen in een F16 bij min-zoveel G niet echt lekker meer zitten. Destijds was er volgens mij ook geen onderscheid in selectie tussen jachtvlieger en helikoptervlieger. Wellicht nu wel? Met lenzen een Chinook rondvliegen moet wel lukken, denk ik.
nou bij een Looping met een chinook weet ik dat zo net nog niet
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:10:20 #54
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_34242189
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:03 schreef Alicey het volgende:

[..]

Van mijn ogen?
!

Denk het
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_34242214
quote:

[..]

Nee die testen zijn allemaal hetzelfde. Er wordt tenslotte ook pas later gekeken wat je gaat vliegen. Je mag wel een afwijking hebben maar iemand met dezelfde prestaties en 1 met en 1 zonder lenzen zal natuurlijk toch eerder die zonder lenzen doorgaan. Verder ga ik me echt wel inzetten ervoor. Maar ik bedoel gewoon dat ik er niet volledig op ga rekenen en ook naar andere opleidingen kijken.
pi_34243568
Naar mijn menning zijn jullie een beetje verkeerd geinformeerd. Ik heb zelf ook een tijdje de ambitie gehad bij de luchtmacht te gaan maar mijn ogen zijn niet goed genoeg (-1,75 en -1,25). Bij de KLS is het inderdaad wel zo dat je -5 tot +5 mag hebben maar boven de 3 wordt er al een speciaal onderzoek naar je ogen gestart en bij de luchtmacht moet je zelfs perfecte ogen hebben. Met een bril of lenzen kom je er daar helaas niet in, een tijd geleden was het nog wel dat je met -1 tot +1 heli's kon vliegen maar dat is weer rechtgetrokken met de jachtvliegers dus mag ook niet meer. Oud klasgenoot van mij heeft de selectie ook doorlopen maar is er na de 4de dag op het gvss(de simulator) uitgeflikkerd. Ogen waren wel goed enzo (140%) en hij zei dat je er met minder echt niet doorheen kwam dus.
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_34243799
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:52 schreef YellowLedbetter het volgende:

Ogen waren wel goed enzo (140%) en hij zei dat je er met minder echt niet doorheen kwam dus.
Ik vond het al ergens een vreemd verhaal dat je met een behoorlijke afwijking door zou mogen.
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:59:03 #58
136739 RandomReader
pi_34243873
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
Naar mijn menning zijn jullie een beetje verkeerd geinformeerd.
Jullie is een beetje generaliserend...
pi_34243879
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:57 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik vond het al ergens een vreemd verhaal dat je met een behoorlijke afwijking door zou mogen.
Ja dat vond ik ook al een vreemd verhaal dus ik denk zo van, dat zet ik dan even recht want anders krijg je straks van die lui die hier gaan zeiken dat ze verkeerd zijn voorgelicht he
pi_34243920
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:59 schreef RandomReader het volgende:

[..]

Jullie is een beetje generaliserend...
Da's waar maar ik las van een heleboel mensen dat het wel met een afwijking mocht dus sja, mocht je je aangesproken voelen. Pech gehad
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:06:16 #61
136739 RandomReader
pi_34244152
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:00 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Da's waar maar ik las van een heleboel mensen dat het wel met een afwijking mocht dus sja, mocht je je aangesproken voelen. Pech gehad
Shit happens
pi_34244193
En ik wilde nog wel zo graag bij de luchtmacht.
pi_34244322
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:06 schreef RandomReader het volgende:

[..]

Shit happens
Soms wel he, ey maar hou ons ff op de hoogte van de vorderingen bij je KLS keuring. Ik ben zelf namelijk ook van plan er te solliciteren. Papieren enzo al ingevuld maar nu nog ff een mooi rapport er bij zoeken
pi_34244583
Ik heb ook al gesoliciteerd bij de luchtmacht. Ik heb me eerste keuring op 27 januari. En ook ik weet nog niet wat ik moet gaan doen als dit niet doorgaat, maarja ik ben benieuwd naar de keuringen
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:23:08 #65
136739 RandomReader
pi_34244752
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:10 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Soms wel he, ey maar hou ons ff op de hoogte van de vorderingen bij je KLS keuring. Ik ben zelf namelijk ook van plan er te solliciteren. Papieren enzo al ingevuld maar nu nog ff een mooi rapport er bij zoeken
Is goed, 25ste moet ik weer, voor mn 2e Fase... Dus dat houdt in: sollicitatiegesprek, groepsopdracht en nog een andere opdracht met heel veel vragen, waar jij steeds uit 2 stellingen moet kiezen. Bijv: "Ik geniet ervan om anderen op hun fouten te wijzen" tegenover "Ik denk vaak neerslachtig over mijzelf"... Ik heb er zin an!
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:24:05 #66
136739 RandomReader
pi_34244785
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:10 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Trouwens, jouw achternaam begint niet toevallig met een N ?
pi_34244942
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:24 schreef RandomReader het volgende:

[..]

Trouwens, jouw achternaam begint niet toevallig met een N ?
Nee, niet echt Met een O, hoezo?
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:29:48 #68
136739 RandomReader
pi_34244989
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:28 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Nee, niet echt Met een O, hoezo?
Iemand die ik ken , die ook Tom heet ken ik ook van zweefvliegen Maar jij bent dat dus niet
pi_34245016
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:29 schreef RandomReader het volgende:

[..]

Iemand die ik ken , die ook Tom heet ken ik ook van zweefvliegen Maar jij bent dat dus niet
Nee nee, ik zit bij de TZC. Jij dan?
pi_34245071
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:58 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ook bij ernstige oogafwijkingen? Want tijdens vliegen op grote hoogtes kan lenzen dragen ook een probleem worden..
Volgens mij is er een beperking aan de oogafwijking. Hoewel je volgens mij met erge oogafwijkingen ook geen lenzen kunt dragen? Het kwam er op neer dat als je met lenzen goed zag, je door die test heen kon komen zonder problemen.
quote:

[..]

Tijdens selectie is er nog steeds geen onderscheid tussen jachtvlieger en helikopter. Die selectie wordt gemaakt aan het begin van de training (na het eerste halfjaar dacht ik). Op basis van aanleg (en eventueel ook voorkeur).
pi_34245178
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:32 schreef Solomon het volgende:

[..]

Volgens mij is er een beperking aan de oogafwijking. Hoewel je volgens mij met erge oogafwijkingen ook geen lenzen kunt dragen? Het kwam er op neer dat als je met lenzen goed zag, je door die test heen kon komen zonder problemen.
[..]

Tijdens selectie is er nog steeds geen onderscheid tussen jachtvlieger en helikopter. Die selectie wordt gemaakt aan het begin van de training (na het eerste halfjaar dacht ik). Op basis van aanleg (en eventueel ook voorkeur).
Volgens mij is dat eerste stuk over die oogafwijking wat je zo typt echt grote bull shit! Het lijkt me sterk dat je met lenzen er door komt. Ik bedoel, ze kunnen bij de luchtmacht de allerbesten er uit pikken omdat ze een een groot aanbod aan wannabe vliegers hebben en dan kiezen ze heus niet degene met de lenzen er uit. Feit is wel dat de medical pas een van de laatste keuringen is volgens mij, dus het lijkt me niet slim met een oogafwijking de hele procedure te doorlopen en dan worden afgewezen op je ogen...
pi_34245198
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:32 schreef Solomon het volgende:

[..]

Tegenwoordig is er met lenzen behoorlijk wat mogelijk, al lopen sommige opticiens inderdaad wel hopeloos achter. Het lijkt mij echter alsnog gevaarlijk, want lenzen kunnen voor rare dingen zorgen bij sterke krachten, verminderde druk, droge lucht etc.
pi_34245745
Wat staat er hier een hoop onzin in dit topic. Zowiezo zal je nooit in een F16 vliegen als je lenzen hebt.
Voor helikopterpiloot mag je wel een kleine afwijking hebben.
pi_34245810
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:52 schreef J_CDA het volgende:
Wat staat er hier een hoop onzin in dit topic. Zowiezo zal je nooit in een F16 vliegen als je lenzen hebt.
Ja juist, eindelijk ook nog iemand die het begrijp (Alicey, jij ook hoor ) Maar dat van helikopterpiloot is volgens mij ook al weer gelijk getrokken met die van jachtvlieger omdat er pas tijdens de EMVO wordt beslist wat je later gaat vliegen, zijnde heli of jachtvliegtuig..
pi_34245906
Maar liefst 1% van degenen die zich aanmelden schoppen het tot vlieger.
Als je het in Nederland niet haalt, kan je het ook nog proberen bij de Belgische luchtmacht .

[ Bericht 43% gewijzigd door J_CDA op 19-01-2006 17:05:05 ]
pi_34246036
Ja, zullen we dan maar aannemen dat ze me vanalles voorgelogen hebben tijdens de keuring vorig jaar ?
pi_34246173
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:52 schreef J_CDA het volgende:
Bij de luchtmacht vertellen ze je toch echt wat anders hoor. Dat ze wat soepeler zijn geworden en dat je wel een afwijking mag hebben en lenzen mag dragen. Dit hebben ze me afgelopen vrijdag vertelt en ze zullen vast wel gelijk hebben.
pi_34246357
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:08 schreef Wenzo het volgende:

[..]

Bij de luchtmacht vertellen ze je toch echt wat anders hoor. Dat ze wat soepeler zijn geworden en dat je wel een afwijking mag hebben en lenzen mag dragen. Dit hebben ze me afgelopen vrijdag vertelt en ze zullen vast wel gelijk hebben.
Dat zegt men ja. Maar aangezien het aanbod de vraag ver en ver overtreft zal degene met lenzen geen
enkele kans maken om F16 vlieger te worden.
  donderdag 19 januari 2006 @ 17:16:17 #79
136739 RandomReader
pi_34246420
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:30 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Nee nee, ik zit bij de TZC. Jij dan?
KZC
pi_34246740
60 vacatures

nl heeft totaal iets van max 200 vliegtuigen/heli`s.
dan is 60 nieuwe piloten best veel per jaar
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_34247155
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
60 vacatures

nl heeft totaal iets van max 200 vliegtuigen/heli`s.
dan is 60 nieuwe piloten best veel per jaar
Dat is het ook een daarom maak je geen kans met een oogafwijking omdat zoals ik eerder al postte ze gewoon de allerbesten er uit kunnen pikken, en dat doen ze dan ook.
pi_34251397
De normen voor de ogen zijn niet gebaseerd op correctie-sterkte maar om visus.
Visus is hoeveel je kan zien, coorectie is hoeveel je nodig hebt om goed te kunnen zien.
Visus 1=100% Visus 0=0%
Je minimale visus moet 0.5 zijn, dat is de absolute grens.
Uiteraard hangt je visus samen met je correctie, maar het is dus niet hetzelfde en je kan het dus ook niet omrekenen ofzo.
Dat ze x aantal vacatures hebben betekent niet dat ze allemaal worden gevuld. Vaak zijn er gewoon niet genoeg mensen die goed genoeg zijn. Ook vallen er een aanzienlijk aantal af tijdens de opleiding, vaak tijdens de EMVO.
Je solliciteert voor de functie militair vlieger, niet voor jachtvlieger of helivlieger dus.
Hoop nu dat er wat minder misverstanden hierover zijn,
groeten Cheuk
Ik steek je moeder in de fik!
pi_34251578
Ik denk dat visus en correctie voor sommigen hier moeilijk te begrijpen is Maar die mogen met hun opleiding toch al niet solliciteren voor vlieger
pi_34251715
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:43 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik denk dat visus en correctie voor sommigen hier moeilijk te begrijpen is Maar die mogen met hun opleiding toch al niet solliciteren voor vlieger
Ach als ik naar sommige mensen hierzo kijk, komen ze de PO zeker niet door
Even een vb. dat in me opkomt.
De PVS wordt niet in een pc7 afgenomen maar in een slingsby
Dus tip: verdiep je in de KLu en de luchtvaart, blijf op de hoogte, op internet is zat info te vinden over de keuringen en bij alles wat je typt achter je computerscherm"BB is watching you "
Helaas zit de KLu er niet in voor mij
  donderdag 19 januari 2006 @ 19:48:23 #85
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_34251769
Ben je zelf vlieger cheukert?
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_34251820
Geen beroeps, gewoon voor de lol dus...
  donderdag 19 januari 2006 @ 19:50:10 #87
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_34251846
Ah oke... stond die laatste regel er net ook al?
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_34251915
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:47 schreef cheukert het volgende:

[..]

Ach als ik naar sommige mensen hierzo kijk, komen ze de PO zeker niet door
Even een vb. dat in me opkomt.
De PVS wordt niet in een pc7 afgenomen maar in een slingsby
Dus tip: verdiep je in de KLu en de luchtvaart, blijf op de hoogte, op internet is zat info te vinden over de keuringen en bij alles wat je typt achter je computerscherm"BB is watching you "
Helaas zit de KLu er niet in voor mij
Jammer voor je cheukert, het zelfde geldt helaas voor mij Maar voor degene die echt geinteresseerd zijn. Ik was laatst op schoolm had een tussenuur dus ik pak een kijk ergens uit een kast en daar staat de hele selectieprocedure in uitgelegt, volgende maand gaan ze daar over door dus sja als je de kans hebt lees dan dat
pi_34252120
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:50 schreef HAL9000S het volgende:
Ah oke... stond die laatste regel er net ook al?
Ik druk nooit op de preview knop, dus invoeren is een soort preview voormij
pi_34252653
Een vriendin van mij heeft het een paar jaar geleden geprobeert, is vrij ver gekomen maar wel afgevallen. Zij vertelde me dat ze in die psychologisch test je proberen onder druk te zetten, zo was er een jongen in haar groep wiens moeder was overleden, in zijn psychologische test probeerden ze hem daarmee te pakken, zijn moeder te beledigen en hem een mietje en een homo noemen toen hij emotioneel reageerde. Die gast is dus uiteindelijk ook afgevallen.

Die testen zijn dus geen grapjes. En dat is logisch want als in een oorlogssituatie 2 vrienden van je worden neergehaalt wordt van je verwacht dat je niet in huilen uitbarst in je cockpit maar doorgaat met je missie. Ik zou er niet zo lichtvaardig over denken als ik jou was.

Ik ga het binnenkort ook proberen, mijn wiskunde cijfers van de middelbare school waren te laag. Nu probeer ik binnen te komen met een propedeuse van mijn universiteit.
Crede Quod Habes, Et Habes.
Luister naar de Etherbeat
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:13:06 #91
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_34252715
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:11 schreef Blazkowich het volgende:
Zij vertelde me dat ze in die psychologisch test je proberen onder druk te zetten, zo was er een jongen in haar groep wiens moeder was overleden, in zijn psychologische test probeerden ze hem daarmee te pakken, zijn moeder te beledigen en hem een mietje en een homo noemen toen hij emotioneel reageerde. Die gast is dus uiteindelijk ook afgevallen.
Sorry maar daar geloof ik echt geen fuck van... ik heb zelf meerdere keuringen doorlopen ook voor hogere functies maar zoiets doen ze dus echt niet.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_34252734
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:11 schreef Blazkowich het volgende:
Een vriendin van mij heeft het een paar jaar geleden geprobeert, is vrij ver gekomen maar wel afgevallen. Zij vertelde me dat ze in die psychologisch test je proberen onder druk te zetten, zo was er een jongen in haar groep wiens moeder was overleden, in zijn psychologische test probeerden ze hem daarmee te pakken, zijn moeder te beledigen en hem een mietje en een homo noemen toen hij emotioneel reageerde. Die gast is dus uiteindelijk ook afgevallen.

Ik ga maar niet bij de luchtmacht denk ik.
quote:
Die testen zijn dus geen grapjes. En dat is logisch want als in een oorlogssituatie 2 vrienden van je worden neergehaalt wordt van je verwacht dat je niet in huilen uitbarst in je cockpit maar doorgaat met je missie. Ik zou er niet zo lichtvaardig over denken als ik jou was.
Er worden denk ik best extreme eisen gesteld inderdaad, en dat mag ook best verwacht worden..
pi_34252829
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:13 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Sorry maar daar geloof ik echt geen fuck van... ik heb zelf meerdere keuringen doorlopen ook voor hogere functies maar zoiets doen ze dus echt niet.
Ik vertel alleen maar na wat ik gehoord heb van iemand die ervoor gesolliciteerd heeft. Ik kan me persoonlijk goed voorstellen dat ze je proberen boos te maken, ze zullen er toch op een manier achter moeten komen of je een stabiele persoonlijkheid hebt gezien de omstandigheden waarin je terecht kan komen tijdens je werk. Stabiliteit en stressbestendigheid lijken mij belangrijke eigenschappen.

Overigens die sollicitatie is zo'n 8 jaar geleden.

pi_34252902
Ze hebben echt wel andere methodes om je emotioneel onstabiel te maken heur, ze hoeven echt niet uit te halen met termen als "mietje" en "homo"
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:19:11 #95
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_34252940
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:16 schreef Blazkowich het volgende:

[..]

Ik vertel alleen maar na wat ik gehoord heb van iemand die ervoor gesolliciteerd heeft. Ik kan me persoonlijk goed voorstellen dat ze je proberen boos te maken, ze zullen er toch op een manier achter moeten komen of je een stabiele persoonlijkheid hebt gezien de omstandigheden waarin je terecht kan komen tijdens je werk. Stabiliteit en stressbestendigheid lijken mij belangrijke eigenschappen.
Tuurlijk maar dat doen ze echt niet door je overleden moeder te beledigen of je uit te schelden voor homo oid Dat is toch gewoon te absurd!?! Zo krijg je als piloot in je opleiding wel dagenlange, superzware verhoren door de MIVD om je mentaal te trainen maar de dingen die die jongen beweerde gaan echt veel te ver hoor.... lijkt me eerder een raar excuus van die gast.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_34253020
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:19 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Tuurlijk maar dat doen ze echt niet door je overleden moeder te beledigen of je uit te schelden voor homo oid Dat is toch gewoon te absurd!?! Zo krijg je als piloot in je opleiding wel dagenlange, superzware verhoren door de MIVD om je mentaal te trainen maar de dingen die die jongen beweerde gaan echt veel te ver hoor.... lijkt me eerder een raar excuus van die gast.
Ook wel zo. Laat iemand in een paar dagen maar een paar uurtjes slapen, en drijf iemand tot waanzin door zelf de gestoorde uit te hangen.

Verder neem ik aan dat een eerste schifting gewoon plaatsvindt met "normale" psychologische testen?
pi_34253196
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:19 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb het van horen zeggen en was er zelf niet bij. Het lijkt me logisch dat ze proberen een zwak punt van je te zoeken en daarop door te hameren om te kijken hoe je daarop reageerd. Jij hebt het over piloten in opleiding, voordat ze daar komen hebben ze de KLU al duizenden euro's gekost. Het lijkt me logischer om in de eerste schifting de zwakke schakels al zo snel mogelijk uit te selecteren.

En ik heb nog nooit gehoord dat ze bij de krijgsmacht bang zijn om scheldwoorden als homo te gebruiken.
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:26:56 #98
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_34253238
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:21 schreef Alicey het volgende:

[..]

Verder neem ik aan dat een eerste schifting gewoon plaatsvindt met "normale" psychologische testen?
Ja hoor... 't gaat er meer om dat je consequent blijft antwoorden en om dat te testen stellen ze vaak dezelfde vragen in een ander jasje.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_34253298
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:25 schreef Blazkowich het volgende:

Het lijkt me logischer om in de eerste schifting de zwakke schakels al zo snel mogelijk uit te selecteren.
De echte zwakke schakels vind je al met eenvoudige psychologische tests. Nu zijn die niet helemaal betrouwbaar, maar als je alle afwijkingen die je niet wilt hebben die mte zo'n test worden gevonden er uit zou gooien ben je volgens mij al een groot deel van je ballast kwijt.
quote:
En ik heb nog nooit gehoord dat ze bij de krijgsmacht bang zijn om scheldwoorden als homo te gebruiken.
Het is niet de meest efficiente methode.
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:28:57 #100
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_34253309
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:25 schreef Blazkowich het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb het van horen zeggen en was er zelf niet bij. Het lijkt me logisch dat ze proberen een zwak punt van je te zoeken en daarop door te hameren om te kijken hoe je daarop reageerd. Jij hebt het over piloten in opleiding, voordat ze daar komen hebben ze de KLU al duizenden euro's gekost. Het lijkt me logischer om in de eerste schifting de zwakke schakels al zo snel mogelijk uit te selecteren.

Tuurlijk, ik snap je punt wel maar iemands dode moeder beledigen kun je echt nooit verkopen... echt niet... Als iemand met de dood van z'n moeder zit kun je dat op veel minder groffe manier constateren.
Cop killer
Kill them, cop killer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')