Die plannen zijn vandaag al een aantal keren veranderd.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:19 schreef Sight_key het volgende:
Uiteten of thuis eten daar?
Ik ben net klaar met eten, heb lekker de tijd genomen om te eten, geen haast meer, ook niet tijdens het eten.
Smakelijk alvast
Ik ga me bezig houden op een relaxte manier vanavond. Denk dat ik op de bank ga hangen straks. Ik raak uitgeschreven soms. Ik heb zaken nodig waar ik me verder in moet verdiepen. Morgen naar de bibliotheek om boeken van Einstein te lenen en misschien Freud. Mocht Freud interessant blijken.
Ik ervaar een doorbraak op een aantal gebieden
Zonder gein dus....ik ervaar een versnelling ergens.
Zal daarna wel gewoon huis worden. ik heb best zin in de bar maar mijn portomonaie helenmaal niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:25 schreef Sight_key het volgende:
ff eruit is mooi
En daarna meteen naar huis of ga je ook nog wat drinken aan de bar?
De portomonee werkt hier ook vaker niet meequote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zal daarna wel gewoon huis worden. ik heb best zin in de bar maar mijn portomonaie helenmaal niet.
Ik blijf dat woord chillen grappig vinden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ga vanavond lekker chillen... heb 47 uur gemaakt deze week
weet je hoe FTP werkt?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vond ik vroeger niks aan. Nu baal ik dat ik die nummers niet meer heb.
Kun je me niet wat MP3-tjes doormailen?
maar niet op mijn hete post maar op mijn g-spot.
Weet niet eens wat het is. Laat staan hoe het werktquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
komen jou kant opdoe het wel ff in 3 stukken ofzo
welke versie?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan vraag ik EW wel om ze te schrijven. Ben ik nog steeds een kluns mee. Zo vaak geprobeerd en dan nog soms wel en soms niet goed schrijven. Snap niet eens wat ik fout doe met Nero.
quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:08 schreef vamperotica het volgende:
Zo... Weer even eenberichtje van mij...
met t zoessie gaat het niet echt lekker... Ze moet iig langer in het ziekenhuis blijven. Waarschijnlijk tot donderdag.
De zwelling wordt wel minder, maar de pijn juist erger..
medicatie wat ook bij epeleptische aanvallen wordt gebruikt ( geloof ik...) wordt verdubbeld en ze is de
der zijn ergere dingenquote:hele dag zo stoned als een garnaal....
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:08 schreef vamperotica het volgende:
Zo... Weer even eenberichtje van mij...
met t zoessie gaat het niet echt lekker... Ze moet iig langer in het ziekenhuis blijven. Waarschijnlijk tot donderdag.
De zwelling wordt wel minder, maar de pijn juist erger..
medicatie wat ook bij epeleptische aanvallen wordt gebruikt ( geloof ik...) wordt verdubbeld en ze is de hele dag zo stoned als een garnaal....
Huh??? Ik niet snapquote:
Stilte voor de stormquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:13 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb geslapen als een roosje !
Zomaar![]()
Geen rugpijn, geen harde buiken... niet 6 keer de wc bezocht.. geen kinderen aan mijn bed (iig niet dat ik gemerkt heb)... en ik ben weer eens ècht "weg" geweest.. niet halfwakend.
Mijn huis is een chaos, mijn kinderen lopen nog in hun pyama... en ik ga nog een koffietje halen !
*rust*
quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:14 schreef Mirage het volgende:
ik denk.. ik edit het zelf maar voordat Dagokijkt en zijn knopjes gebruikt
![]()
Dago
eigenlijk moet ik gewoon een 48 uurs ban voor jullie aanvragen![]()
Kun je mij wel meppen. Maar je weet..... what goes in, must come outquote:
Ik zag het net, ja. Ben benieuwd. Hoop dat het filmpje niet weer mijn arme compje helemaal over de zeik helpt zoals met je paddofilmpje het geval wasquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:19 schreef displission het volgende:
Mag ik jullie believers en non believers even leiden naar mijn nieuwste topic..de waarheid achter magie..het echt te zien..gebeuren
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Adoreer hier je favoriete MOD, FA of ADMIN !
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
owwwww, hellllll, wat kun jij slijmen.......meeeeen!!!!!
@mirage..... zou ie een foto uit je fotoboek op posterformaat hebben afgedrukt en boven zijn bed hebben hangen?![]()
gister tot 01:00 aan de Bacardi en vanochtend om 9:00 weer in de sportschool....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:59 schreef Sight_key het volgende:
It's saterday night, time for some beer![]()
Tja, dat weet je van te voren ook nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gister tot 01:00 aan de Bacardi en vanochtend om 9:00 weer in de sportschool....
doe ik ook noooit meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |