Eels moet in een klein zaaltje of kleine tent. In ieder geval zo klein mogelijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:41 schreef peaceman het volgende:
Ik vind het voor alsnog niet wonderbaarlijk goed...![]()
Eels op het hoofdpodium lijkt me een zeer ongelukkige keuze....
Exact!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:43 schreef ErikT het volgende:
[..]
Eels moet in een klein zaaltje of kleine tent. In ieder geval zo klein mogelijk.
Ik heb ze/hem in Vredenburg gezien en dat was eigenlijk nog net te grootquote:
Dan kan ik dus ook niet, en lowlands kan ik ook niet.. dus rock werchter is eigenlijk 3e keus en zo'n beetje laatste mogelijkheid..quote:Op maandag 13 februari 2006 20:46 schreef peaceman het volgende:
Ach voor RHCP kan je ook naar PP
ja, ik zit nog te twijfelen.. wacht nog even afquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:35 schreef BabaORiley het volgende:
Wow, dit begint er echt wel op te lijken!
Misschien ook maar eens richting onze zuiderburen vertrekken eind juni!!
Ik moest bijna huilen toen ik dit las.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie zijn [zip] en Robert Plant?
Gelukkig bood Tom genoeg troost...quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:36 schreef placebeau het volgende:
Tja, ik was overtuigd om toch te gaan (ondanks het matige programma vorig jaar) omdat ik Ryan Adams eindelijk eens live zou zijn.
Het was ook zeer jammer om te lezen dat-ie niet kwam.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:36 schreef placebeau het volgende:
Tja, ik was overtuigd om toch te gaan (ondanks het matige programma vorig jaar) omdat ik Ryan Adams eindelijk eens live zou zijn.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:35 schreef Roppenzo het volgende:
is er al iets bekend over kraftwerk?
Rijden ze over de autobahn dit jaar niet door naar het grote podium om daar de geigerteller uit te testenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |