En als je die groepen persoonlijk 2 keer niets vindt, dan vind je het minder tof dat ze keer op keer op keer op keer op keer opnieuw opdraven. Al helemaal niet wanneer het nieuwe werk gewoon het herkauwen van het oude werk inhoudt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:08 schreef bloodymary het volgende:
Naar een concert van je favoriete bands ga je toch ook steeds weer?
Dagkaarten kosten rond de 40 euro, en vier-dagenkaarten kosten rond de 120-140. Exclusief camping, die kost 15-20 euro.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:02 schreef Proper_fucked het volgende:
[noob vraag]wat kosten kaartjes? moet je persee 4 dagen, of kan je bijv. de donderdag skippen?[/noob vraag]
Nope nog niet bevestigdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:14 schreef NiteSpeed het volgende:
Zie ik daar Tool staan? Ik ga mijzelf even bevredigen in de WC, momentje...
Wat is smaak toch een relatief begrip.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tsja en de rest is niet boeiend.
Kan een kwestie van smaak zijn, kan een band gewoon te vaak gezien hebben.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat is smaak toch een relatief begrip.
De prijzen van vorig jaar.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:02 schreef Proper_fucked het volgende:
[noob vraag]wat kosten kaartjes? moet je persee 4 dagen, of kan je bijv. de donderdag skippen?[/noob vraag]
Eensch.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:59 schreef NiteSpeed het volgende:
Ach ja, het wordt dit jaar Roskilde óf Werchter. Ligt eraan waar Tool komt.
Tool is toch al bevestigd voor Roskilde?quote:Op zondag 29 januari 2006 02:59 schreef NiteSpeed het volgende:
Ach ja, het wordt dit jaar Roskilde óf Werchter. Ligt eraan waar Tool komt.
Jupquote:Op zondag 29 januari 2006 13:59 schreef Pauline het volgende:
[..]
Tool is toch al bevestigd voor Roskilde?
Zeker, maar als Tool ook in Werchter komt houd ik het liever dicht bij huis. Of ze moeten ook nog als APC exclusief optreden in Roskildequote:Op zondag 29 januari 2006 13:59 schreef Pauline het volgende:
[..]
Tool is toch al bevestigd voor Roskilde?
Uhu, sweet dreams! ;-)quote:Op zondag 29 januari 2006 14:54 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Zeker, maar als Tool ook in Werchter komt houd ik het liever dicht bij huis. Of ze moeten ook nog als APC exclusief optreden in Roskilde.
Ik vraag me af wat NIN trouwens deze zomer doet qua touren?
De donderdag kan ik waarschijnlijk niet, maar 3 dagkaarten zijn wel stuk duurder.. Koop dan wel gewoon combiticket en ga gewoon vrijdag's..quote:Op zondag 29 januari 2006 08:03 schreef nr.126 het volgende:
[..]
De prijzen van vorig jaar.
TICKETPRIJZEN (excl. reservering- en portkosten):
- Combiticket 4 dagen: 120 euro
- Dagticket donderdag 30 juni: 52 euro
- Dagticket vrijdag 1 juli: 59 euro
- Dagticket zaterdag 2 juli: 59 euro
- Dagticket zondag 3 juli: 59 euro
- Campingticket: 15 euro
dat probleempje heb ik ook.. dan kun je tog nog wel een camping opkomen lijkt me?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:52 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
De donderdag kan ik waarschijnlijk niet, maar 3 dagkaarten zijn wel stuk duurder.. Koop dan wel gewoon combiticket en ga gewoon vrijdag's..
Puur smaakafhankelijk.quote:
Goede smaak zeg!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:06 schreef MaJo het volgende:
Nog nooit naar Rock Werchter geweest maar denk dat ik dit jaar eens ga.
Kaiser Chiefs, Soulwax nite versions, Franz Ferdinand, Maximo Park, Kasabian, The Strokes & The Arcade Fire!
Als het waar is natuurlijk![]()
hmm.. ik vond lowlands groot genoeg eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Puur smaakafhankelijk.
Werchter is wat grootser dan het "kleine" Lowlands.
Mocht je dan de tijd hebben ga dan liever naar Roskilde of Sziget.quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:30 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
hmm.. ik vond lowlands groot genoeg eerlijk gezegd![]()
Ja of Haldern, Dour, etc. etc.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mocht je dan de tijd hebben ga dan liever naar Roskilde of Sziget.
Doordat werchter maar 2 podia heeft geeft het een heel andere kijk dan LL. Maaar goed smaken verschillen natuurlijk
Thanksquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:57 schreef Evertje het volgende:
[..]
Goede smaak zeg!
Als er al maar een paar van die namen komen, ben ik er zeker niet meer weg te slaan
Heb tijd zat, maar geld om daar te komenquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mocht je dan de tijd hebben ga dan liever naar Roskilde of Sziget.
Doordat werchter maar 2 podia heeft geeft het een heel andere kijk dan LL. Maaar goed smaken verschillen natuurlijk
Daar is al mee begonnenquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:19 schreef Proper_fucked het volgende:
Wanneer word de officiele line-up ook al weer bekend gemaakt?
Die staan ook op mijn must see verlanglijstje.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
ThanksAls die bands komen dan ga ik zeker een weekendje naar mijn buurland! Kan ik eindelijk Maximo Park live zien
![]()
Wow we hebben dezelfde smaakquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:04 schreef Evertje het volgende:
[..]
Die staan ook op mijn must see verlanglijstje.
Ik hoop eigenlijk weer op zo'n zaterdag als vorig jaar. Toen met The Dears, Bloc Party, Interpol in de marquee. Dat was echt geweldig.
Dit jaar dan maar op de zaterdag in de Marquee Arctic Monkeys, Kasabian, Maximo Park, Arcade Fire en Doves. Lijkt me ideaal
Uiteraard hoop ik eerst nog te moeten bijkomen van Radiohead op de donderdag, maarja of dat doorgaat.
Komt vanzelfquote:Op donderdag 2 februari 2006 20:42 schreef coz het volgende:
goed lijstje op die werchter site so far
maar waarom een ASP site zonder alternatief aanbieden ??(en al helemaal als de gehele (nuttige) info bestaat uit 9 bandnamen , de datum en de voorverkoop datum)
Paar jaar geleden was Ben echtquote:Op zondag 5 februari 2006 12:40 schreef XL het volgende:
Zijn er al uitlatingen met betrekking tot Ben Harper op Werchter?
Hij speelt 27 t/m 30 juni in Parijs.....
Kan dus mooi op 1 of 2 juli (ideale zondagband) op Werchter spelen????
Is het al in het geruchtencircuit (geweest)?
niet echt hahaquote:Op zondag 5 februari 2006 21:51 schreef BabaORiley het volgende:
dit ziet er veelbelovend uit guys!
wordt nog een moeilijke keuze.. bospop, arrow of werchter
Dat de keuze tussen die drie voor mij makkelijk is, dan wordt het Werchter!quote:
ziet er wel mega tof uit hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:35 schreef Jump het volgende:
Ik wil gaanalhoewel ik dat ook al 3 jaar zeg
stella artois toch?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:05 schreef FatherJack het volgende:
Dit jaar maar weer, heb al weer zin in wafels en jupiler! En al die lieve hobbits![]()
Bij dat kleine karretje buiten het festivalterrein? Bedoel je die?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:36 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
stella artois toch?![]()
ook goed te doen!![]()
en die geweldige stokbroden gezond die je op geen enkele manier geheel op kan eten.![]()
nee, in zo'n vrij grote witte tent, wel buiten het festivalterrein, in die hoofdstraat zeg maar, niet ver van het festivalterrein vandaanquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bij dat kleine karretje buiten het festivalterrein? Bedoel je die?
ja!quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:36 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
stella artois toch?![]()
ook goed te doen!![]()
Ja, waarom hebben ze nou nooit water, cola, fanta, 7-up, jus d'orange, wijn, red bull, etc, etc, etc op festivalsquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:11 schreef Evertje het volgende:
en het wordt tijd dat er ook andere dingen dan bier wordt geschonken, aangezien ik die zooi niet drink.
Je mag brikken meenemen. En zo van die porto in vaatjes is erg handigquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:11 schreef Evertje het volgende:
Ik hou me enkel bij de wafels en vietnamese loempia's
en het wordt tijd dat er ook andere dingen dan bier wordt geschonken, aangezien ik die zooi niet drink.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:13 schreef OFfSprngr het volgende:
Front 242
nouja, vorig jaar hadden ze verder alleen cola en water. andere drank niet iig.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, waarom hebben ze nou nooit water, cola, fanta, 7-up, jus d'orange, wijn, red bull, etc, etc, etc op festivals![]()
Ja, Front 242, heeft niemand er hier van gehoord?!, zij zijn met EBM begonnen.quote:
Ik dacht dat ze wel meer keuze hadden op Werchter? Naja, zal me wel vergissen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:21 schreef Evertje het volgende:
[..]
nouja, vorig jaar hadden ze verder alleen cola en water. andere drank niet iig.
heb me zelfs aan de cola/bier gewaagd, maar dat was echt niet te zuipen.
Zeer mooi, daar ga ik dit jaar ook naar toequote:Op woensdag 8 februari 2006 18:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze wel meer keuze hadden op Werchter? Naja, zal me wel vergissen.
Maar goed voor veel keuze aan drank + voeder > Lowlands![]()
Ja hallo, vertel mij even wie Front 242 zijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:21 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ja, Front 242, heeft niemand er hier van gehoord?!, zij zijn met EBM begonnen.![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Front_242quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja hallo, vertel mij even wie Front 242 zijn
Maar hoe kom je erbij dat die op Werchter staan?
Het is nu wel duidelijk dat die lijst uit de OP uit de fantasie van één of andere B-journalist ontsprongen is......je maakt me blij met een dode musquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:25 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Front_242
Lees de OP op donderdag tussen Madness en Tiga.
die komt van een man die bij clearchannel werkte. Het was hun wishlist begin dit jaar.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het is nu wel duidelijk dat die lijst uit de OP uit de fantasie van één of andere B-journalist ontsprongen is......je maakt me blij met een dode mus
Laatste keer dat ik ze gezien heb vond ik ze maar zwak. Dat was op dat eendaags festival in Nijmegen met Supergrass en Coldplay. Van mij hoeft het niet zo speciaal. Ach ja, dan maar de marquee inquote:Op zondag 12 februari 2006 10:36 schreef Proper_fucked het volgende:
Ik hoor net op 3fm dat Live 29 juni een concert in nederland geeft, hoop dat ze ook ff langs Werchter komen dan![]()
Lowlands.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:35 schreef Jaco90 het volgende:
Lowlands of Rock Werchter?
Lowlands.. Rock Werchter is leuk, maar te druk. De massa verspreid zich nauwelijks doordat er slechts 2 podia zijn. Naar Werchter ga je vooral voor de grote namen, naar lowlands voor de sfeer. Vind ik dan..quote:Op zondag 12 februari 2006 14:35 schreef Jaco90 het volgende:
Lowlands of Rock Werchter?
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:42 schreef superheist het volgende:
http://www.redhotchilipeppers.com/news/news.php?uid=125
officieel bevestigd
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lowlands.. Rock Werchter is leuk, maar te druk. De massa verspreid zich nauwelijks doordat er slechts 2 podia zijn. Naar Werchter ga je vooral voor de grote namen, naar lowlands voor de sfeer. Vind ik dan..![]()
maar beide festivals bezoeken is ook leuk...
Wel een uniek momentquote:
Anouk en Live staan vrijdag op de Main Stagequote:Op maandag 13 februari 2006 16:41 schreef ruud.nl het volgende:
Meer bevestigingen voor Rock Werchter 2006 ! Ook RED HOT CHILI PEPPERS, TOOL, ANOUK, LIVE, BEN HARPER AND THE INNOCENT CRIMINALS, EELS, SIGUR RÓS, EDITORS, AN PIERLÉ & WHITE VELVET en BETTYE LAVETTE zullen van de partij zijn.
![]()
Tool![]()
Uiteraard. Maar als ze, net zoals in de OP, op dezelfde dag nog even Deftones en SOAD er bij kunnen proppen, dan wordt het wel leuker. Of Nine Inch Nails of Metallica of zoquote:Op maandag 13 februari 2006 18:26 schreef NiteSpeed het volgende:
Sigur Rós heb ik nog in 013 gezien, dus dat boeit niet eens zo enorm veel voor mij. Als ik Tool maar zie.
Metallica vraagt ¤70,- euro voor een concertkaartje. Ik geloof dat ik ze toch niet meer hoef te zien.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar als ze, net zoals in de OP, op dezelfde dag nog even Deftones en SOAD er bij kunnen proppen, dan wordt het wel leuker. Of Nine Inch Nails of Metallica of zo.
hoe kom je erbij dat metallica ¤70,- vraagt voor een concertkaartje?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:09 schreef Pauline het volgende:
[..]
Metallica vraagt ¤70,- euro voor een concertkaartje. Ik geloof dat ik ze toch niet meer hoef te zien.![]()
NIN is uiteraard altijd welkom, hoewel ik dan hoop dat ze er een niet- festival concert tussendoor doen. Maar ik vraag het me af, omdat ze/ hij vorig jaar ook al hier was/ waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |