Eels moet in een klein zaaltje of kleine tent. In ieder geval zo klein mogelijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:41 schreef peaceman het volgende:
Ik vind het voor alsnog niet wonderbaarlijk goed...![]()
Eels op het hoofdpodium lijkt me een zeer ongelukkige keuze....
Exact!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:43 schreef ErikT het volgende:
[..]
Eels moet in een klein zaaltje of kleine tent. In ieder geval zo klein mogelijk.
Ik heb ze/hem in Vredenburg gezien en dat was eigenlijk nog net te grootquote:
Dan kan ik dus ook niet, en lowlands kan ik ook niet.. dus rock werchter is eigenlijk 3e keus en zo'n beetje laatste mogelijkheid..quote:Op maandag 13 februari 2006 20:46 schreef peaceman het volgende:
Ach voor RHCP kan je ook naar PP
ja, ik zit nog te twijfelen.. wacht nog even afquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:35 schreef BabaORiley het volgende:
Wow, dit begint er echt wel op te lijken!
Misschien ook maar eens richting onze zuiderburen vertrekken eind juni!!
Ik moest bijna huilen toen ik dit las.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie zijn [zip] en Robert Plant?
Gelukkig bood Tom genoeg troost...quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:36 schreef placebeau het volgende:
Tja, ik was overtuigd om toch te gaan (ondanks het matige programma vorig jaar) omdat ik Ryan Adams eindelijk eens live zou zijn.
Het was ook zeer jammer om te lezen dat-ie niet kwam.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:36 schreef placebeau het volgende:
Tja, ik was overtuigd om toch te gaan (ondanks het matige programma vorig jaar) omdat ik Ryan Adams eindelijk eens live zou zijn.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:35 schreef Roppenzo het volgende:
is er al iets bekend over kraftwerk?
Rijden ze over de autobahn dit jaar niet door naar het grote podium om daar de geigerteller uit te testenquote:
Mag niet, gebeurt overalquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:09 schreef Spec87 het volgende:
Voor de mensen die er voorgaande edities zijn geweest:
Hoe is het op de camping? Wat betreft vuur, koken, eigen comsumpties, geestverruimende middelen, etc?
Dit omdat ik dit jaar zelf ook mss naar RW ga.
Owh, hat staat er wel. Ach jaquote:Alle tot nog toe bevestigde namen even op een rijtje:
Donderdag 29 juni:
Main Stage: Red Hot Chili Peppers, Tool
Vrijdag 30 juni
Main Stage: Anouk, Live
Zaterdag 1 juli
Main Stage: dEUS, Placebo, Franz Ferdinand, Arsenal
Pyramid Marquee: Sigur Rós, Goldfrapp, Donavon Frankenreiter
Zondag 2 juli
Main Stage: Depeche Mode, Hooverphonic, Ben Harper & The Innocent Criminals, Robert Plant & The Strange Sensation, Eels
Pyramid Marquee: An Pierlé & White Velvet, Bettye LaVette
Editors zijn eveneens bevestigd maar datum optreden is nog nader te bepalen.
Als voorspelling.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:47 schreef Babbelzz het volgende:
als wens XL?
Ze staan een paar dagen eerder in Duitsland op een festival.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:51 schreef XL het volgende:
[..]
Als voorspelling.
Zoals ik eerder in dit deel Ben Harper (als eerste) voorspelde en enkele dagen later gelijk kreeg.
Wat ik er van gezien heb is de line-up hetzelfde als die van Pinkpop. Dus in tegenstelling van vorig jaar (toen het bagger was), kan dit jaar Pinkpop zeker tippen aan Werchter.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:01 schreef Grobbel het volgende:
Ben nog niet echt onder de indruk van de lineup, wacht voor nu nog maar even af op meer namen voor ik een beslissing neem. Alle interessante bands die ik eventueel wel wil zien heb ik toch al vaker zien optreden, zit nog niet echt iets tussen wat ik persé een keer wil meemaken.
Inderdaad, voorlopig doet Pinkpop niets onder. Maar Werchter zal denk ik nog wel enkele grote namen binnenhalen- zoals jaarlijks- en uiteindelijk het geld meer dan waard wordenquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:43 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Wat ik er van gezien heb is de line-up hetzelfde als die van Pinkpop. Dus in tegenstelling van vorig jaar (toen het bagger was), kan dit jaar Pinkpop zeker tippen aan Werchter.
Werchter zit qua tijd, ruimte en geld een stuk beter om meer grote namen te halen inderdaad. Toch ben ik na 3 jaar wel enigszins uitgekeken op Werchter. Dat er maar 2 podia zijn (waarbij de Marque naar mijn mening ook nog eens verkeerd staat) gaat tegenstaan. Te massaal helaas. En de algemene sfeer was afgelopen jaar toch stukken minder dan de 2 jaar ervoor. Jammer, maar helaas.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:49 schreef Afunados het volgende:
[..]
Inderdaad, voorlopig doet Pinkpop niets onder. Maar Werchter zal denk ik nog wel enkele grote namen binnenhalen- zoals jaarlijks- en uiteindelijk het geld meer dan waard worden![]()
Bizar is dat he? Dat valt mij nou ook op.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:08 schreef peaceman het volgende:
Overigens is het opmerkelijk dat wij ons vooral aan de mede Nederlanders ergerden.
quote:
Bron: http://whonederland.web-log.nl/quote:Daarnaast werden er nog een aantal nieuwe tourdata genoemd, waaronder het "Rock Werchter" festival in België op 30 juni. Ook deze blijven tot nu toe onbevestigd. Pete noemde het de langste tour die hij ooit gedaan heeft.
de acrtic monkeys hoeven van mij nie, zit dat hele festival zometeen vol met brittenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Manu Chao
Deftones
Danko Jones
Kelis
Muse
Skin
Starsailor
Subways
Kane West
The Who
Wolfmother
2 many DJ's
Arctic Monkeys
Clap Your Hands
Collective Soul
Laurent Garnier
Kaizers Orchestra
The Kooks
Damian Marley
Mogwai
Roger Sanchez
Soulwax Nite Versions
Super Discount
Tiga
Vitalic
Op Graz staat dat deze lijst perongeluk op rockwerchter.be heeft gestaan, dus dat zijn weer een boel namen. Maar of ik het heel erg geweldig vind weet ik niet....
Exclusief op Werchter ofzo?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:08 schreef NiteSpeed het volgende:
Muse gaat niet touren toch? Dus dat lijkt me onzin.
Dit is wat jij wilt ofzo? Ik mis The Editors namelijk.. Opzich wel vet als The Streets, Clap your Hands en The Who komen.. Arctic monkeys zou ik ook wel graag willen. Jamiroquai staat op R.A.R., hoop dat ze ook naar werchter komenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:24 schreef nr.126 het volgende:
Donderdag
Mainstage
Red Hot Chili Peppers - Manu Chao - Tool - Deftones - Subways
Marquee
Roger Sanchez - the Streets - Marley Jr. - Kaizers Orchestra
Vrijdag
Mainstage
The Who - Muse - Anouk - Live - Kanye West - Skin
Marquee
2 Many DJ's - Tiga - Soulwax Nite Versions - Vitalic - Mogwai - Elbow - Clap Your Hands Say Yeah - The Kooks
Zaterdag
Mainstage
dEUS - Placebo - Franz Ferdinand - Kaiser Chiefs - Kelis - Arsenal - Wolfmother
Marquee
Sigur Rós - Goldfrapp - Arctic Monkeys - Donovan whatever
Zondag
Mainstage
Depeche Mode - Hooverphonic - Ben Harper - Robert Plant - Starsailor - Eels - Absynthe Minded
Marquee
Super Discount - Laurent Garnier - An Pierlé - Betty Lavette - Collective Soul
of op zaterdag gewoon alleen bij de kaiser chiefs en arsenal staanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:25 schreef t.s het volgende:
mooi lijstje als het waar is, alleen jammer dat de leukste livebands (rhcp, manu chao, tool, deftones, kaizers orchestra) allemaal op donderdag komen. ook zaterdag is wel aardig alleen wordt het dan de halve dag in de marquee staan omdat je anders de arctic monkeys op het videoscherm kan zien. zondag is een beetje oude-lullen dag.
Vorig jaar raakte het uitverkocht op de dag dat de tickets in de vrije verkoop gingen bij de ticketshops in België. Ik weet niet meer precies welke datum dit was, maar die dag was het rond 13.00 uur uitverkocht. Maar je kan al geruime tijd voor die datum kaarten bestellen via internet (goformusic.be of ticketservice) of kopen bij het postkantoor.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:40 schreef Boeman het volgende:
btw: hoe snel was het vorig jaar uitverkocht? en wat is dus ongeveer de verwachting voor dit jaar?
he, daar heb ik een t-shirt vanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:21 schreef Razzerr het volgende:
[..]
btw: vette usericoncheck mijn poster
![]()
[afbeelding]
Dit is toch veel gaver dan Pinkpop ed. !!quote:Bevestigde artiesten:
!!!
2 Many DJ's
Absynthe Minded
An Pierle & White Velvet
Anouk
Arctic Monkeys
Arsenal
Ashcroft, Richard
Clap Your Hands Say Yeah!
Damian "Jr Gong" Marley
Deftones
Depeche Mode
dEUS
Editors
Eels
Elbow
Frankenreiter, Donavon
Franz Ferdinand
Goldfrapp
Harper, Ben
Hooverphonic
Kaiser Chiefs
Kelis
Laurent Garnier
Lavette, Bettye
Live
Manu Chao
Mogwai
Muse
Placebo
Plant, Robert
Red Hot Chili Peppers
Roger Sanchez
Sigur Ros
Skin
Soulwax
Starsailor
Streets, the
Subways, the
Tiga
Tool
Vitalic
West, Kanye
Who, The
Pinkpop en Werchter kan je dan ook niet vergelijken.... Budget, oppervlakte festivalterrein, periode in het jaar enzovoort...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:18 schreef sound-storm het volgende:
als ik de line up zie;
[..]
Dit is toch veel gaver dan Pinkpop ed. !!
Hoe duur is het eigenlijk?![]()
Klopt, ik vind persoonlijk de sfeer op Werchter echt super. Vooral als je na een drukke dag terugloopt naar de camping via die lange rechte weg met allemaal die tentjes links en rechts. Dat zie je op PP dus echt niet. Ook de prijzen bij die tentjes vallen echt mee.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Pinkpop en Werchter kan je dan ook niet vergelijken.... Budget, oppervlakte festivalterrein, periode in het jaar enzovoort...
De sfeer was buiten het festivalterrein idd erg goed, maar op het festivalterrein laat het nog wel eens te wensen over. Dat is mijn ervaring tenminste in de afgelopen 3 jaar. Met de Belgen heb ik overigens totaal geen problemen. Het zijn vooral de Nederlanders die ergernis opwekken.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:42 schreef Professional het volgende:
[..]
Klopt, ik vind persoonlijk de sfeer op Werchter echt super. Vooral als je na een drukke dag terugloopt naar de camping via die lange rechte weg met allemaal die tentjes links en rechts. Dat zie je op PP dus echt niet. Ook de prijzen bij die tentjes vallen echt mee.
En de broodjes kebab zijn er echt super
Wat een cool programma zeg!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:36 schreef peaceman het volgende:
Bevestigde artiesten:
Arctic Monkeys
Ashcroft, Richard
Clap Your Hands Say Yeah!
Depeche Mode
dEUS
Editors
Frankenreiter, Donavon
Harper, Ben
Hooverphonic
Kaiser Chiefs
Manu Chao
Soulwax
Streets, the
Who, The
Helemaal eens, dat massale vind ik ook niet zo relaxed.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:11 schreef renzell het volgende:
Vinden jullie ook niet dat ze de laatste jaren veeeeel te veel mensen toelaten? Het is altijd zo tjokkievol op de wei, da's gewoon niet relaxed meer. 10.000 minder zou het festival geen kwaad doen vind ik.
Eensch!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:11 schreef renzell het volgende:
Vinden jullie ook niet dat ze de laatste jaren veeeeel te veel mensen toelaten? Het is altijd zo tjokkievol op de wei, da's gewoon niet relaxed meer. 10.000 minder zou het festival geen kwaad doen vind ik.
En inderdaad Peaceman; vooral de Nederlanders hebben noal eens de neiging zich als lompe boeren te gedragen.
Dat heeft er weinig mee te maken hoor... met minstens 40.000 voor een podium staan is gewoon minder leuk.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:26 schreef renzell het volgende:
Hmmmm, ben vorig jaar niet geweest, maar vond het het jaar daarvoor echt te druk. Overigens ben ik wel claustrofobisch aangelegd, dus dat kan schelen...![]()
Eerder exclusief camping.....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:42 schreef Professional het volgende:
Was het niet iets van 120 euro incl camping en trein?
Volgens mij 120 excl camping.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:42 schreef Professional het volgende:
Was het niet iets van 120 euro incl camping en trein?
Dus zal dit jaar wel iets van 145 zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:43 schreef XL het volgende:
[..]
Volgens mij 120 excl camping.
Totaal was vorig jaar 137 euro ofzo.
Ja, maar verhoudingsgewijs een stuk duurder....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:49 schreef sound-storm het volgende:
Ooh, netjes :-)
Zijn er trouwens ook dagkaarten te koop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |