Ben ik best mee eens, maar soms is he gewoon dom geklets, en daar heb ik dan weer niets op tegen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het gaat er over wat er IN die slowchattopics gebeurt: opmerkingen die kant noch wal raken en die alleen maar gericht zijn op het zo hendig sjiek mogelijk etaleren van grofmondigheid. als er tien topics open staan waarin het alleen maar gaat over kankerkachel en niet meer, waar ben je dan in hemelsnaam mee bezig!?

Ik heb je ban die er al een jaar staat op POL/NWS ook maar afgehaaldquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Toppie poppie
![]()
samenwerking, daar draait het om![]()

Vroegâh, toen we nog SC hadden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Draai het eens om?
Waarom zouden we ze overal op FOK! toe moeten staan?
In IEDER subforum hordes?

Wie bepaald waar je serieus over mag klagen en wie niet ? de modjes .... maarja iedereen heeft een andere smaak.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:00 schreef MrBean het volgende:
Of we moeten zo doen dat je alleen KLB in mag als je hebt bewezen serieus te zijn en serieuze topics te posten. Anders blijf je in ONZ.

Wat jij bedoelt, of wijquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:58 schreef paddy het volgende:
[..]
Ben ik best mee eens, maar soms is he gewoon dom geklets, en daar heb ik dan weer niets op tegen.
De voorbeelden die jij noemde, mogen meteen weg van mij.Ik dacht dat degene SC überhaupt weg wilde hebben, en dit hoeft van mij weer niet.
Soms heb ik wel zin in gewoon dom geklets, en kan er dan ook wel om lachen, wanneer ik er in lurk.Ja ik lurk hoofdzakelijk daar. Bedoel ermee, dat ik er dus niet zoveel post.

oww dankjuhquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb je ban die er al een jaar staat op POL/NWS ook maar afgehaald

Ja, ik zag jequote:

wat dus betekent dat ONZ voor jou een baggerforum is?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:00 schreef MrBean het volgende:
Of we moeten zo doen dat je alleen KLB in mag als je hebt bewezen serieus te zijn en serieuze topics te posten. Anders blijf je in ONZ.

Het stond in mijn postquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Draai het eens om?
Waarom zouden we ze overal op FOK! toe moeten staan?
In IEDER subforum hordes?

Nee, laten we dat maar niet doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:00 schreef MrBean het volgende:

Ik persoonlijk ondervind toch een groot verschil tussen klaagbaak en onzin. Dat klaagbaak nu even het niveau van onzin heeft wilt niet zeggen dat dat zo zal blijven, of dat je die vergelijking kunt maken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:00 schreef MrBean het volgende:

ONZ is toch wel wat anders dan KLB imo ...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wat dus betekent dat ONZ voor jou een baggerforum is?
als je zo redeneert...
je snapt het denk ik nog niet echt
gewoon normaal posten, met humor, gevatheid, inhoud en DAN kan je overal op het forum terecht.

Dat bedoel ik. Nu is KLB gewoon een ONZ2.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:03 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik persoonlijk ondervind toch een groot verschil tussen klaagbaak en onzin. Dat klaagbaak nu even het niveau van onzin heeft wilt niet zeggen dat dat zo zal blijven, of dat je die vergelijking kunt maken.

EN! Al doende leert men, leer van je topics die gesloten worden, kijk eens rond, wat kan, wat kan niet etc etcquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als je zo redeneert...
gewoon normaal posten, met humor, gevatheid, inhoud en DAN kan je overal op het forum terecht.

Mmm...daar wringt de schoen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als je zo redeneert...

Alle keren dat het gebagger in onzin wel niet geprobeerd werd een halt toe te roepen. Waarom denk je dat het dreigen met een ban nu wel gaat werken, Vonnie?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
EN! Al doende leert men, leer van je topics die gesloten worden, kijk eens rond, wat kan, wat kan niet etc etc

nu noem je wel een heel extreem voorbeeld, dat is er echt een in de buitencategorie, maar kijk even hier een stukje boven, de reaktie van mrbean op Maikuuul, dát is wat er mis is, en de hordes nietszeggende openingsposts.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:59 schreef Poncho het volgende:
[..]
Vroegâh, toen we nog SC hadden.
Verder ben ik het eens dat het niveau in klaagbaak dermate verpauperd is dat het eigenlijk niet eens de moeite waard meer is een topic te openen. 'Hendig sjieke' reacties verpesten alles. Al moet ik wel toegeven dat de TS het er soms zelf naar maakt dat hij gebashed wordt. Kijk alleen al naar het topic van die gozer die begon over geestelijk gehandicapten die eigenlijk 'niet in de samenleving thuis horen'.

zoals yvonne dan net zei: kijk om je heen, wat word als bagger gezien, wat is nou niet wenselijk en hoe doen sommige mensen het wel goed. zo heb ik het ook geleerdquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Mmm...daar wringt de schoen.
Wat voor jou humor is, is voor een ander weer bagger.
Iemand denigreren om daardoor aandacht te krijgen, is voor mij bagger. zelfspot daarintegen, is voor mij echt humor.
Maar dit is dus mijn mening

Dat is altijd al zo geweest hoor. Alleen niet in zo'n grote hoeveelheid. Er zijn altijd al topics met een iqloze openingspost geweest. Het is niets nieuws. En het gebash is ook niet van de laatste tijd. Het is er altijd geweest alleen dan wat meer subtiel. Tegenwoordig is het alleen maar schelden. Wie kan het meeste 'kanker' in één zin zetten. Het lijkt wel een soort competitie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:06 schreef buzzer het volgende:
[..]
nu noem je wel een heel extreem voorbeeld, dat is er echt een in de buitencategorie, maar kijk even hier een stukje boven, de reaktie van mrbean op Maikuuul, dát is wat er mis is, en de hordes nietszeggende openingsposts.

dat is niet de enige intentie van dit topic, de intentie is ook om de mentaliteit aan de kaak te stellen. Is het nu zo moeilijk om je aan te passen aan de bestaande regels en gewenste omganfsvormen, lijkt me niet. En als je je niet kunt vinden in de geldende regels, zijn er op het internet vast wel forums te vinden waar je je wel op een manier it kan laten zoals je zelf wenst. (en je bedoel ik dan in algemene zin voor je je persoonlijk aangesproken voelt)quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:06 schreef Poncho het volgende:
[..]
Alle keren dat het gebagger in onzin wel niet geprobeerd werd een halt toe te roepen. Waarom denk je dat het dreigen met een ban nu wel gaat werken, Vonnie?

Omdat KLB en ONZ toch nog steeds 2 verschillende fora zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:06 schreef Poncho het volgende:
[..]
Alle keren dat het gebagger in onzin wel niet geprobeerd werd een halt toe te roepen. Waarom denk je dat het dreigen met een ban nu wel gaat werken, Vonnie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |